Miltä tuntuu olla nainen?

Vierailija

Vaihtaisitko jos voisit?

Kommentit (11)

Vierailija

No en mä nyt tiiä, tuntuuko tää mitenkään erikoiselta. Loppupeleissä minulle on aivan sama, mitkä värkit alapäästä löytyy. Jos huomenna heräisin pippelin kanssa, niin tuskin se paljoa muuttaisi :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt tiiä, tuntuuko tää mitenkään erikoiselta. Loppupeleissä minulle on aivan sama, mitkä värkit alapäästä löytyy. Jos huomenna heräisin pippelin kanssa, niin tuskin se paljoa muuttaisi :D

Sama. En koe sukupuoltani käytännössä yhtään mitenkään, paitsi toki silloin kun harrastan seksiä. En usko että mitenkään järkyttäisi olla mieskään, tai olisi suuri muutos. Ei eroa muuten kuin kusella käydessä ja seksipuuhissa.

Vierailija

Olin ihan varma että tää ketju on täynnä mammojen "kenellä on kamalimmat menkat"-kilpailua ja yksityiskohtaisia sepustuksia kuukautiskivuista ja verestä.

Vierailija

En haluaisi koskaan olla mies. Naisena syvältä on menkat ja synnyttäminen, mutta naisten "kulttuuri" on täydellinen. Rakastan vaatteita, meikkejä ja juoruamista!

Vierailija

Rakastan olla nainen. En missään tapauksessa haluaisi olla mies, ei siksi että mieheydessä olisi mitään vikaa, mutta naiseus on niin perustavanlaatuinen osa identiteettiäni että vaihtaminen ei mitenkään onnistuisi.

a wish for the next life

Vierailija kirjoitti:
Rakastan olla nainen. En missään tapauksessa haluaisi olla mies, ei siksi että mieheydessä olisi mitään vikaa, mutta naiseus on niin perustavanlaatuinen osa identiteettiäni että vaihtaminen ei mitenkään onnistuisi.

Ei minustakaan mieheydessä sinänsä ole mitään vikaa,mutta jos saisin olla nainen niin vaihtaisin sen kyllä itseltäni heti pois. Kiireemmin kuin ehtisin sitä sanoakaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat