Olen tapaillut toista miestä 1,5 vuotta.
Minulla on ollut siis avioliiton ulkopuolinen suhde noin kauan, ollaan tapailtu pari kertaa kuussa suunnilleen. Olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen ja ajattelen häntä jatkuvasti. Kuitenkin toinen osa minusta haluaa jäädä avioliittooni. Miten saisin tuon miehen pois mielestä? Yritin sitä jo kerran, kunnes tapasin ihan sattumalta hänet ja oltiin molemmat ihan sulaa vahaa. Ei siitä unohtamisesta vaan mitään tule.
Järki sanoo, että toki pitää erota, koska en voi tehdä miehelleni enää tällaista. Lisäksi vielä mieheni sai tästä tietää ja lupasin olla enää häntä tapaamatta. Mutta tapasin kuitenkin, enkä siitä voinut kertoa.
Kommentit (23)
Sherlock Holmesko se itse sen keksi? Annetaan aplodit!
Ei se silti oikeuta pettämiseen, vaikka olisi lapsia. Saa olla vähän tyhmä ja heikko ihminen, että pitää pettämisen avulla päästä eroon vanhasta.
Aivan samanlainen tarina kuin meilläkin. Etsin kohtalotoverien juttuja kunnes löysin tämän. Pelottavan samanlainen on kyllä. Ite olen "henkisen":) avioeron ottanut. Luottamus meni eikä sitä takaisin saada. Eipä tuota taida kiinnostaa saadakaan asiota kuntoon. Tyhjiä lupauksia aina vaan. Nyt viel hetken aikaa suunnittelen tulevaisuuden kuvioita jossa tämä pettäjä saa jatkaa menojaan . Talon myynnit sun muut asiat mielessäni. Ei tainnut apn suhdekaan jatkua petetyn kanssa?
Ja mä en ymmärrä sitä asiaa ollenkaan, miten se seksi on aina kaiken avain. Avain onneen ja onnellisuuteen? Miksei voi olla rakastunut ilman seksiä? Monet ajattelee, että jos ei ole seksiä, ei se ole onnea.
Ihmiset varmaan usein hakee sivusuhteilta vain sitä seksiä, minä en todellakaan hae seksiä. Mikä siinä on vaikeaa käsittää?