Miesystäväni viestittelee minulle päivittäin

Vierailija

ja usein monta kertaa. Usein viestittelyä on pitkin päivää aamusta iltaan/ yöhön. Vastaan kyllä melkein aina, mutta usein viiveellä ja lyhyesti. Rakastan häntä, mutta en jaksa viestitellä niin usein. Olemme kaukosuhteessa. Miksi hän ei huomaa ettei ole minun juttuni? Vai eikö vain välitä? Luuletteko että hän todella tykkää musta?

Kommentit (6)

Vierailija

No tuntuisi tykkäävän ja kaipaavan kommunikointia kanssasi.
Minun miesystäväni ei viestittele edes kuukausittain.
Se onkin aika hassua että ollessamme mökillä kesällä hän soitteli äitinsä ja usean kaverinsa kanssa päivittäin, jopa useita kertoja.
Aina on tuntunut että hänen kaverinsa tietävät hänen menemisensä paremmin kuin minä, silloinkin kun viestittelymme oli vähän tiiviimpää.
Hän saattaa hyvinkin käydä vaikka paikkakunnallani, eikä tule maininneeksi asiasta. Mutta ne kaverit tietää.

Vierailija

Eikö tosta voi olla vaan iloinen? Ja kai te voitte sopia jotkut sopivat yhteydenpitotavat ja -välit, niin että kumpikin vähän joustaa toisen suuntaan. Hän voi vähän vähentää omaa viestittelyään ja antaa sulle tilaa, mutta niin, ettei kuitenkaan koe sun olevan hylkäämässä koska et koko ajan viesteile takas..?

Vierailija

Jaaa, me mieheni kanssa viestittelimme toisten "treffien" jälkeen viestittelemme jatkuvasti, välimatkaakin oli kilometri ja nähtiin yleensä ainakin joka päivä. Nykyäänkin viestitellään, en tiedä onko tavaksi jäänyt vai mitä, mutta aina jos erossa ollaan, työ /koulu /muu niin viestejä laitellaan 10-100. Ehkä tästä johtuu ettei illalla enää olekaan puheenaiheita :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaaa, me mieheni kanssa viestittelimme toisten "treffien" jälkeen viestittelemme jatkuvasti, välimatkaakin oli kilometri ja nähtiin yleensä ainakin joka päivä. Nykyäänkin viestitellään, en tiedä onko tavaksi jäänyt vai mitä, mutta aina jos erossa ollaan, työ /koulu /muu niin viestejä laitellaan 10-100. Ehkä tästä johtuu ettei illalla enää olekaan puheenaiheita :D

Ollaan vielä sentään löydetty puheenaiheita mutta tuo on yksi syy miksen viitsi viestitellä kuin harvemmin ja lyhyesti. Ymmärrän, että miehellä on tylsää ja haluaa kuulla musta, mutta mulla vaan on itsellä välillä vähän kiirekin. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat