Hyvän ystävän vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa
Hyvän ystäväni vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa turkulaisessa hotellissa. Tuli huoneesta liimautuneena mieheen ja sananmukaisesti törmäsi minuun. Meni akka vaikeaksi. Pitäisikö kertoa ystävälleni, mitä rouva puuhaa?
Kommentit (50)
Mainitsin silloisen poikaystäväni veljelle ohimennen, että näin kun hänen avovaimoaan oli kuskattu vieraan miehen kanssa samaan osoitteeseen baariin jälkeen. Muistan yhä sen toisaalta vähän järkyttyneen, mutta toisaalta todella kiitollisen ilmeen, joka tuli miehen kasvoille. Ja hän kiitti kovasti kun kerroin. Oli ehkä jo epäillytkin sitä?
Voisit lähettää tälle naiselle joululahjatoiveen.
Uusi läppäri tjms.
Mun kaverilla on tapana sanoa : aina joku näkee.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet seuraavan:
Miehet lavertelevat kavereillensa naisten pettämisistä, mutta miehet eivät tapaa laverrella kaverinsa vaimolle/tyttöystävälle, jos kaveri pettää. Miesten logiikkaa!
Syy on aina naisen, esim: jos oma vaimo pettäisi vaikka oman mieskaverin kanssa. Nainen on syyllinen. Erotaan. Kaveri säilyy. Vastaavassa tilanteessa nainen potkii kaverinsa sekä miehen ulos elämästään. Tai vain kaverinsa, mutta osa voi jatkaa miehen kanssa... Huoh!
Tietenkin! Kaverit testaa ja vain se muija kelpuutetaan joka ei haarojaan avaa kaverille. Suurin osa avaa.
Valitettavasti kaikki ämmät ovat huoria. Huoh.
Minä odotan asian kanssa ainakin uuden vuoden yli. En aio sekoittaa heidän perhejoulua ja uutta vuotta. En onneksi ole tekemisissä heidän kanssa, kun vasta tammikuussa. Mietin, pitäiskö asia ottaa puheeksi oman vaimoni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan asian kanssa ainakin uuden vuoden yli. En aio sekoittaa heidän perhejoulua ja uutta vuotta. En onneksi ole tekemisissä heidän kanssa, kun vasta tammikuussa. Mietin, pitäiskö asia ottaa puheeksi oman vaimoni kanssa?
Oletkos Ap ottanut asian puheeksi vai onko asia selvinnyt jo muuta kautta?
Näin on. Kummallista että jos kaveria yritetään pettää autokaupoissa , niin ilman muuta jokainen varoittelisi ja neuvoisi.
Mutta tämän tyyppistä pettämistä ei kerrota ja puoliso pidetään oikein porukalla pimennossa.
Sanotaan että hoitakoon itse asiansa.
Miten se petetty voi asiansa hoitaa jos kukaan ei kerro?
Kertomisestahan se asioiden hoito alkaa.
Ja jokainen on vastuussa tekemisistään, ei viestin tuoja.