Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän ystävän vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa

Vierailija
16.11.2015 |

Hyvän ystäväni vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa turkulaisessa hotellissa. Tuli huoneesta liimautuneena mieheen ja sananmukaisesti törmäsi minuun. Meni akka vaikeaksi. Pitäisikö kertoa ystävälleni, mitä rouva puuhaa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut nyt itsestäsi niin paljon vinkkejä, että kyllä se sana varmaan kiirii..

Vierailija
22/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on ihan älytöntä, pelkkää mielikuvituksen tuotetta koko juttu, esim. juridisesti täyttä soopaa. Eli vain kirjoittajan mielikuvitus on laukannut, mikään muu heppa ei liene noussut edes aloiltaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ellet kestä seurauksia. Jos kerrot olet vastuussa siitä, mitä sen jälkeen tapahtuu. 

Höpöhöpö, kyllä vitunlevittäjänarttu on itse vastuussa kaikesta.

Vierailija
24/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille vaimolle. Jos yhtään lohduttaa, niin meidän pitkäaikaisessa parisuhteessa järkkyi viime viikonloppuna pettämisen paljastuttua, ja jotenkin oudosti nyt tuntuu siltä että ollaan oikeasti menossa parempaan. Vuosien kyräilyn jälkeen ollaan ensimmäistä kertaa puhuttu aidosti ja halutaan jatkaa suhdetta ja tehdä sen eteen töitä. Tämä pohjakosketus pakotti meidät asioihin, joita oltiin vuosia lakaistu piiloon ja odotettu parempia aikoja. 

Vierailija
25/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin ahsidtaa nää tällaset. Mun kaveri on varatun miehen kanssa, en tunne sitä vaimoa ollenkaan, mutta silläkin on kuulemma joku mies. Toinen kaveri pettää puolisoaan. Miten mä muka voin olla pokalla naamalla aina näiden kanssa, en mä halua vasikoidakaan kun en tiedä kaikkea, eikä se oikeesti oo mun asia. Mutta on aika niheetä seurata vierestä. :(

Pari vuotta sitten avautu silmät, että "kaikkihan pettää"... Siis kuinka paljon omassa ystäväpiirissä oli pettäjiä. Ahdistavaa, että sitten perheen kesken ollaan niin pusipusi ja halihali, hirveetä todistelua ja esittämistä. Toinen osapuoli täysin tietämätön.

Pettäjiä on siis kumpaakin osapuolta ja eri perheistä, ei keskenään, tietääkseni.

Älyttömän ahdistavaa ja vielä se, etten mä enää pysty luottamaan ystäviini ja säälin heidän kumppaneitaan. Juurikin pitää kielenkantojaan varoa.

Itseasiassa kerran oli läheltä piti tilanne. Yksi noista pettävistä ärsytti niin keleesti, että menin sille sitten sanomaan, että "kysytään Millalta itseltään, sullahan on sen numero?"

Tämän vaimo vaan nauroi hersyvästi vieressä, joo meidän Mikollahan on Millan numero. Jätkä meni todella noloksi ja myöhemmin tulikin mun luo kysymään, että onko mulla jotain sanottavaa? On, lopeta se suhde, ennenkuin Sannaa sattuu. Sitten se sähisi mulle hampaiden välistä, että jos Sannaa tulee sattumaan, niin sehän on sitten mun syy. Hän ei aio vaimoaan satuttaa.

Niin surullista, kun hän vielä niin aidosti uskoo asiaansa. No, en ole kertonut, enkä kerro. En vaan niin usein enää tapaa ketään. Ei vaan huvita. Liian raadollista mulle.

Ei noita petettyjä voi katsoa silmiin.

Vierailija
26/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juoruaisi. Asia ei kuulu minulle, ja juoruaminen on ämmien hommaa. Jokainen hoitakoon asiansa itse.

Kyllä kaverin hyvinvointi on läheisten kontolla myös. Kunpa et olisi mun lähipiiriäni.

Vierailija
27/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voisit ottaa asian puheeksi tyyliin mitäs se teidän Maija teki viikonloppuna Turussa? Vastauksesta voit päätellä/aistia vähän tilannetta.

Vierailija
28/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille vaimolle. Jos yhtään lohduttaa, niin meidän pitkäaikaisessa parisuhteessa järkkyi viime viikonloppuna pettämisen paljastuttua, ja jotenkin oudosti nyt tuntuu siltä että ollaan oikeasti menossa parempaan. Vuosien kyräilyn jälkeen ollaan ensimmäistä kertaa puhuttu aidosti ja halutaan jatkaa suhdetta ja tehdä sen eteen töitä. Tämä pohjakosketus pakotti meidät asioihin, joita oltiin vuosia lakaistu piiloon ja odotettu parempia aikoja. 

Suhteellisen tuore tapahtuma teillä, ettei kaikkea ole välttämättä vielä voinut ymmärtää. Voimia kuitenkin.

Eikö ole pelkoa, että pettäjä katsoo saaneensa anteeksi temppunsa ja sillä hyväksyttää uudelleen vieraissa käynnin? Kumppani katsoo mitä vaan sormien läpi, ei se tuosta mihinkään tälläkään kertaa lähde.

Vierailija
29/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaverin hyvinvointi on läheisten kontolla myös.

Sen takia en ainakaan itse kertoisikaan. En tosin salasi esim. sitä että näin ystävän vaimon ollessani hotellissa. Kysyttäessä voisin kertoa senkin että nähdessäni hänet hän ei ollut yksin. Yksityiskohtiin suudelmista tms en menisi.

Vierailija
30/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... mitäs se teidän Maija teki viikonloppuna Turussa? ...

Kuuluuko se jotenkin sinulle? En lähtisi vihjailemaan. Korkeintaan sanoisi että näin Maijan hotelissa Turussa ajankohta x.

Vierailija
31/50 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette vasta lähtöviivalla asian käsittelyn kanssa. Tuo on se perinteisin vaihe, jos pettämisen paljastuminen ei heti pääty petetyn puolison lähtöön. Tulee hetken kuherrusvaihe, ollaan rehellisiä ja molemmat nauttii siitä että kaikki on nostettu pöydälle, "puhdistumisen hetki",  vannotaan rakkautta ja nussitaan kuin kanit. (anteeksi karkea kielenkäyttö.)

Tätä jatkuu tovin, kunnes se todellisuus pikkuhiljaa hiipii takaisin ja epäluottamus hiipii esille suhteessa. Tulee tilanteita jolloin se mustasukkaisuuden ja epäilyksen ruma pää nousee esiin, pikkujouluja, kaverien saunailtoja ja ylitöitä työpaikalla.

Toivon aidosti että teille käy hyvin ja saatte korjattua tuon epäluottamuksen ja suhteenne kestää.

Halusin kuitenkin "varoittaa" koska uskon että sen ruman vaiheen yli pääsee helpommin kun sitä hieman osaa odottaa.

Vierailija
32/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, vihdoinkin sain tilaisuuden kysyä kaverin vaimolta asiasta. Tuli yllättäen vastaan Stokkalla. Tervehdin häntä ja kysyin suoraan, että mitäs Turussa oli? Hän oli todella vaivautunut ja vältteli katsetta. Sanoi ohimennen, että varmaan tiedät ja poistui. En kyllä tiedä mitä tehdä. Pitäisikö asia jättää tähän, vai kertoa ystävälleni. Kaverini ei näytä tietävän asioista mitään, enkä ainakaan ole huomannut mitään, kun ollaan käyty pelaamassa. Hämmentävää...!

Oisit kysyny imeekö sunkin munaa.. tai tottakai imee tai kerrot muuten kaverilles.

Vierailija
33/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää on tosi vaikea tilanne, kun kyseessä siis todella hyvä ystävä ihan nuoruudesta asti. Pelataan sulkista yhdestä, lapsilla sama harrastus ja ollaan paljon tekemisissä ihan perheineenkin. Hänen vaimo todellakin valahti kalpeaksi. Selkeästi olivat olleet huoneessa naimassa. Mun omatunto sanoo, että pitäisi kertoa, mutta en toisaalta halua sitä, että heidän perheensä hajoaa. Uskoisin, että ystäväni olisi kertonut, jos suhteessa on jotain pielessä. Jännittää tilanne, koska näen ystävääni viikonloppuna. Haen hänet pelaamaan aluantaina heiltä.

Sua taitaa kuohuttaa muitten ihmisten asiat paljon enemmän kuin heitä itseään.. homppeli?

Vierailija
34/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuohuta, vaan ärsyttää juttu, mikä mun ei pitäisi edes tietää. Kaveri on mulle läheinen ja me ollaan paljon tekemisissä. Jotenkin tuntuu oudolta olla hänen seurassaan. Mietin näkyykö mun naamasta, että tiedän jotain....

Vierailija
35/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikea tilanne sulla :(

Mutta tuo kysymys vaimolle oli hyvä. Hänen vastuullaan se asia on.

Vierailija
36/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvin läheinen ystävä ja tiedät ettei miehen näkökulmasta heillä ole avosuhde niin täytyy kertoa. Jos taas kyseessä tuttava niin en puuttuis koska heillä voi olla esim yhteinen sopimus sivusuhteista.

Mitä se kertominen sitten haittaisi jos avosuhde on?

Ystävähän tietää asianlaidan muutenkin.

Vierailija
37/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää on tosi vaikea tilanne, kun kyseessä siis todella hyvä ystävä ihan nuoruudesta asti. Pelataan sulkista yhdestä, lapsilla sama harrastus ja ollaan paljon tekemisissä ihan perheineenkin. Hänen vaimo todellakin valahti kalpeaksi. Selkeästi olivat olleet huoneessa naimassa. Mun omatunto sanoo, että pitäisi kertoa, mutta en toisaalta halua sitä, että heidän perheensä hajoaa. Uskoisin, että ystäväni olisi kertonut, jos suhteessa on jotain pielessä. Jännittää tilanne, koska näen ystävääni viikonloppuna. Haen hänet pelaamaan aluantaina heiltä.

Jos et kerro ja mies saa joskus tietää niin hän katkaisee sinuun kaikki välit. Oikea ystävä kertoo AINA ja HETI jos hänen ystäväänsä yritetään huijata tai pettää. 

Vierailija
38/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, vihdoinkin sain tilaisuuden kysyä kaverin vaimolta asiasta. Tuli yllättäen vastaan Stokkalla. Tervehdin häntä ja kysyin suoraan, että mitäs Turussa oli? Hän oli todella vaivautunut ja vältteli katsetta. Sanoi ohimennen, että varmaan tiedät ja poistui. En kyllä tiedä mitä tehdä. Pitäisikö asia jättää tähän, vai kertoa ystävälleni. Kaverini ei näytä tietävän asioista mitään, enkä ainakaan ole huomannut mitään, kun ollaan käyty pelaamassa. Hämmentävää...!

Kerro nyt äläkä jahkaile siinä. Ihme veivaamista ja jahkailemista sinulta

Vierailija
39/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette vasta lähtöviivalla asian käsittelyn kanssa. Tuo on se perinteisin vaihe, jos pettämisen paljastuminen ei heti pääty petetyn puolison lähtöön. Tulee hetken kuherrusvaihe, ollaan rehellisiä ja molemmat nauttii siitä että kaikki on nostettu pöydälle, "puhdistumisen hetki",  vannotaan rakkautta ja nussitaan kuin kanit. (anteeksi karkea kielenkäyttö.)

Tätä jatkuu tovin, kunnes se todellisuus pikkuhiljaa hiipii takaisin ja epäluottamus hiipii esille suhteessa. Tulee tilanteita jolloin se mustasukkaisuuden ja epäilyksen ruma pää nousee esiin, pikkujouluja, kaverien saunailtoja ja ylitöitä työpaikalla.

Toivon aidosti että teille käy hyvin ja saatte korjattua tuon epäluottamuksen ja suhteenne kestää.

Halusin kuitenkin "varoittaa" koska uskon että sen ruman vaiheen yli pääsee helpommin kun sitä hieman osaa odottaa.

Hyvä kirjoitus sinulta.

Yleensä se pettäminen tulee kerta toisens ajälkeen kuitenkin esiin ja siitä jää pysyvä mustasukkaisuus ja vitutus toiselle osapuolelle.

Mutta minusta sekin on luottamuksen pettämistä jos joku asia sovitaan ja sitten sovitaan että asia unohdetaan ja jatketaan yhdessä että siitä sitten muistutetaan myöhemmin.

Silloin pitäisi heti erota tai sitten oikeasti unohtaa asia. Eikä asia koske vaan pettämistä vaan kaikkea muutakin. Joko katkaisee suhteen tai sitten antaa menneiden olla menneitä. 

Vierailija
40/50 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet seuraavan:

Miehet lavertelevat kavereillensa naisten pettämisistä, mutta miehet eivät tapaa laverrella kaverinsa vaimolle/tyttöystävälle, jos kaveri pettää. Miesten logiikkaa!

Syy on aina naisen, esim: jos oma vaimo pettäisi vaikka oman mieskaverin kanssa. Nainen on syyllinen. Erotaan. Kaveri säilyy. Vastaavassa tilanteessa nainen potkii kaverinsa sekä miehen ulos elämästään. Tai vain kaverinsa, mutta osa voi jatkaa miehen kanssa... Huoh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän