Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvän ystävän vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa

Vierailija

Hyvän ystäväni vaimo jäi kiinni vieraan miehen kanssa turkulaisessa hotellissa. Tuli huoneesta liimautuneena mieheen ja sananmukaisesti törmäsi minuun. Meni akka vaikeaksi. Pitäisikö kertoa ystävälleni, mitä rouva puuhaa?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Jos hyvin läheinen ystävä ja tiedät ettei miehen näkökulmasta heillä ole avosuhde niin täytyy kertoa. Jos taas kyseessä tuttava niin en puuttuis koska heillä voi olla esim yhteinen sopimus sivusuhteista.

Vierailija

Jos kyseessä läheinen hyvä ystävä, niin että ei-kertominen voidaan tulkita valehteluks, niin kertoisin.. Tai ainakin antaisin ensin vaimolle mahdollisuuden kertoa itse, mutta en lähtis pimittää tietoa jos vaimo ei kertos. Ellei sit vois olla niin et mies hyväksyisi asian ja tietäs siitä.. Oon ollut samantyyppisessä tilanteessa ja ystävä loukkaantui pahoin kun en ollut aiemmin kertonut mitä tiesin, sitten kun lopulta kerroin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö kysyä vaimolta kerrotko sinä vai minä? 

Miksi luottaisit tuon vertaa pettäjänaiseen? Kertoisin heti kun vaan voisin ettei nainen ehtisi kertoa valhettaan ensin, esimerkiksi kertoisi nähneensä minut vieraassa seurassa.

Vierailija

Aika vaikea tilanne... Ettei vaan viestin tuojaa ammuttaisi -niin kuin sanonta kuuluu. Itse haluaisin kyllä tietää! Ehdottomasti! Voihan olla, että suhteessa on jo muutakin pielessä ja tämä herättelisi jatkamaan joko yhdessä tai erikseen. Ei helppo päätös... Ketä suojelet jos kerrot? Ketä suojelet jos et kerro?

Vierailija

Pah..saattoi olla auttamassa tuttavaansa, roudas tavarat huoneeseen, kiltisti tehty, mitä te höpötätte? Ette kai te mitään Stasi-jengiä nyt matki, täh?

Vierailija

Mua niin ahsidtaa nää tällaset. Mun kaveri on varatun miehen kanssa, en tunne sitä vaimoa ollenkaan, mutta silläkin on kuulemma joku mies. Toinen kaveri pettää puolisoaan. Miten mä muka voin olla pokalla naamalla aina näiden kanssa, en mä halua vasikoidakaan kun en tiedä kaikkea, eikä se oikeesti oo mun asia. Mutta on aika niheetä seurata vierestä. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat