Ompelin kummitytölle 2,5v hymiö-pehmolelun syntymäpäivälahjaksi, äitinsä pahastui

Vierailija

Semmoinen n.ruokalautasen kokoinen keltainen litteä vanutäytteinen ympyrä, silmät ja suu omeltuna ettei ole mitään riskiä tytön tukehtua tms. Lapsi itse oli lahjassa innoissaan ja puristeli hymiötä naureskellen.

Hänen äitinsä antoi minun kuulla kunniani kun muut vieraat olivat lähteneet. Jäin siivoamaan jälkiä silloin.

Vihjaili ettenkö arvosta hänen lastaan tuon enempää. Yritin vielä mainita että olen opiskelija ja kaikki rahat menee elämiseen. Ei hän siitä mitään ymmärrä kun hänen isänsä on aina maksanut hänelle KAIKEN.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Onpa harmi. Lelua näkemättä tietty paha sanoa, mutta minusta kuulostaa oikein suloiselta lahjalta. Jos lapsikin vielä tykkäsi. Mikä sen arvokkaampaa tunnetasolla kuin itse tehty lahja.

Vierailija

No kyllä, 2,5v syntymäpäivälahjaksi kun tytöllä ei ole välttämättä paljon elinaikää jäljellä.

Miten tämä osaakin olla näin katkera palsta? En viitsinyt alussa mainita kun arvasin kommenttien tason.

ap

Vierailija

Jos halusit välttyä "katkerilta" kommenteilta niin mikset vain pyöristänyt lapsen ikää kolmeen vuoteen? Vähän nyt tulee sellainen olo että halusitkin saada ihmettely kommentteja ja päästä kertomaan tuon nyyhky tarinan.

Vierailija

Ilmeisesti äiti on jotenkin shokissa, ei kannata tuollaisesta välittää, anna äidin surra rauhassa, varmasti pyytää anteeksi kun aikaa on kulunut

Vierailija

Nyt kyllä itse kuulostat katkeralta siitä että ystäväsi on aina saanut KAIKEN haluamansa. Kuulla kunniansa ja vihjailu ovat muuten aika kaukana toisistaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti äiti on jotenkin shokissa, ei kannata tuollaisesta välittää, anna äidin surra rauhassa, varmasti pyytää anteeksi kun aikaa on kulunut

Samaa mietin, äidillä on varmaan tunteet pinnassa ja mielialat voi heitellä. Ei kannata välittää.

Vierailija

Avauksesta päätellen halusit luoda lapsen äidistä negatiivisen mielikuvan ja siinä onnistuit. Ja nyt ihmettelet miksi palstalaiset tarraa kiinni 2,5-vuotissynttäreihin? Eikö mikään kelpaa? :)

Vierailija

Lapsi oli iloinen se on pääasia, uskon että äitikin pyytää anteeksi käytöstään. Yritti ehkä vain purkaa pahaa oloaan, ei ehkä reilua sinua kohtaan, mutta en itse silti lähtisi äitiä mollaamaan keskustelupalstalle!

Vierailija

Joo ei kaikkea pidä sietää, mutta en nyt oikein ymmärrä sinunkaan avautumistas, asia varmaan selviää kun on sen aika. Lapsi oli iloinen lahjasta, jätä äidin kanssa välien selvittely myöhemmäksi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat