Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten ilmaistaan englanniksi esim. " pollyssa" tms. Tarkoitan, etta koitan kuvailla katastrofaalista olotilaani, jonka koin otettuani Tramadolin viime yona :)
10.02.2006 |
Kommentit (2)
high on musta paras. Tai messed up= sekaisin. fucked up on paremminki kusessa. stoned on tyrmätty/huumattu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Loaded, out of this world