Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
limainen kuukautisvuoto - mistä johtuu??
28.01.2006 |
Hei fiksut kanssasisaret nyt alkoi huolestuttamaan...
Eli miksi kuukautisvuoto muuttuu limaisemmaksi, eli sisältää kirkasta (ovislimaa) yhä enemmän..
Toimivatko minun hormonit jotenkin epäkelvosti (olen aika hoikka), mitä ihmettä tämä on??
Kommentit (2)
Ilmainen kuukautisvuoto- mistä johtuu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tiedän, että ällöttää. Minuakin ällöttää kaikki ovislimajutut aina kun niitä luen, paitsi tietysti silloin, kun se on itselle ajankohtaista..
Eli eikö kukaan tiedä, onko normaalia, johtuuko keltarauhsen ylitoiminnasta, estrogeenin puute...