Mitä viette yleensä hotelleista?
Itse olen muutaman kerran vienyt lakanat mukanani ja tietysti pari pyyhettäkin. Ulkomailta mukaan on lähtenyt sitten eksoottisia shampoita ja kerran jopa pöytälamppu heh:)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä miksi jotkut muuttaa hotelliin.
Minä muuttaisin hotelliin vaikka tänä iltana jos voisin. Ymmärrän joitakin artisteja jotka asuu hotellissa. Se on oman elämän feng shuita parhaimmillaan. Kun koko kodin hankinta-sisustus-hoito-remontti-rumba jää elämästä pois, mikä vapaus! Miten paljon energiaa sitoutuu sanan KOTI ympärille!!
Oi että ne dermosilin red orange pesuaineet tuoksuu hyvälle ❤️ teki mieli napata siivoojan kärrystä kaikki näytepakkaukset mukaan mutta omatunto ei antanut periksi :(
Naapurihuoneen vessanpytystä käyn joskus kakan koppaamassa taskuuni.
Vierailija kirjoitti:
Oi että ne dermosilin red orange pesuaineet tuoksuu hyvälle ❤️ teki mieli napata siivoojan kärrystä kaikki näytepakkaukset mukaan mutta omatunto ei antanut periksi :(
Öh, niitä kyllä saa netistä ihan tilattua...
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi ihan ostaminen kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutatte hotellin kerrossiivoojalle paljon lisätyötä. Jos oikeasti ette ole jotain shampoopulloa vailla niin jättäkää avaamatta ja jättäkää paikoilleen. Samoin mukaan otetut vessapaperirullat ym. Siivouskärryissä ei ole loputtomasti tilaa kaikelle ja siivooja joutuu kesken kaiken hakemaan varastolta tarvikkeita, jotka olette typerästi ottaneet mukaanne.
Siis tarkoitatko, että sitä shampoota ei saa käyttää? Miksi se sitten on siellä? Jos kerran ei saa avata..
No jos vaikka vain nuuhkaisee, miltä tuokin suihkusaippua tuoksuu. Tai ottaa mukaan vessapaperia tai muuttaa huonekalujen järjestystä tai käyttää käyttämätöntä vuodetta matkalaukun ja muiden tavaroiden säilytyspaikkana jolloin vuode pitää sijata uudestaan.
No mutta kun mulla lyhyeen tukkaan menee vain pisara, käytän muutenkin shampoota kerralla aika vähän. Siis mitä minä nyt teen sen kanssa? En yleensä kuljeta pesuaineita mukana. Eli minun pitää jättää paketti avaamattona hotelliin seuraavalle ja ottaa omat, niinkö?
Olen vienyt shampoota, saippuaa, sewing kitin, suihkumyssyn, lasinalusia, muistilappuja, kynän jne. Tän tyyppisiä otan joskus, mutta ei tulis pieneen mieleenkään viedä jotain vuodevaatteita tai kiinteää tavaraa. Joskus en vie hotellihuoneesta yhtään mitään kotiini, mitä sillä kaikella pikkutavaralla edes tekisin. Noi edellämainitut otan, jos ne on kivoja, hyvännäköisiä, olen niitä jo käyttänyt (esim. shampoo).
Aika usein toimin hotellihuoneessa just niinkuin pitää: Nukun nätisti paskomatta ja oksentelematta sänkyyn, en vaihtele huonekalujen paikkaa tai jos vaihdan, palautan paikoilleen, en ota minibaarista mitään, heitän käytetyt pyyhkeet lattialle kuten toivotaan, en unohtele omia tavaroitani huoneeseen jne. Joskus jätän kiitoslapun, jos on erityisen siisti huone ja hotellissa hyvä palvelu. Olis noloa jättää huone kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Olen itsekin nuorena ollut hotellissa kerrossiivoojana, joten osaan arvostaa heidän työtään.
Muistan kerran kerrosssiivooja-ajoiltani, kun hotellihuoneita oli jätetty ihan sekaisin, pöydillä ja lattioilla limu- ja kalja- ja viinipulloja, huonekaluja siirretty, twin-sängyt työnnetty yhteen niin että puhelin oli toisen sängyn alla, sängyn alus täynnä jotain ruuanmurusia, samoin koko sänky ja pikkusohva. Yöpöydän laatikkoon oli tursunut jotain voidetta. Päiväpeitto oli mennyt ihan myttyryttyyn, koska siitä oli tehty eräänlainen pallo ja sitä palloa oli pidetty ilmeisesti pään alla/tukena tv:n katselun ajan. Kaukosäätimessä oli jotain tahmaa. Jne.
En vieläkään ymmärrä miksi jotkut muuttaa hotelliin.