Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko matkustaa nyt?

Vierailija

Ollut mietteissä matka perheen kanssa Lontooseen hiihtolomalla, mutta näiden terrori-iskujen myötä alkoi vähän arveluttaa. Juuri Lontoon tapainen eurooppalainen suurkaupunki voisi olla kohde. Vaikuttaako iskut teidän matkustusintoonne?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ei vaikuta. Tilastollisesti kuoleminen terrori-iskuun on äärimmäisen epätodennäköistä. Uutisista huolimatta ihmisiä kuolee väkivaltaisesti vähemmän kuin koskaan ennen maapallon historiassa, ja sama pätee myös terrorismiin.

Vierailija

On paljon todennäköisempää, että kuolet väkivaltaisen kuoleman Suomessa kuin Englannissa. Siksi ehkä kannattaisi matkustaa.

Vierailija

Oon menossa jouluksi Lontooseen, kävihän se mielessä että siinäpä oiva kohde, mutta en halua sen antaa vaikuttaa. 

Vierailija

En todellakaan uskalla. Väliä sillä että "häviän" terroristeille! Elämäni ei ole mitään peliä eikä muka häviöni kiinnosta, vaan turvallisuuteni! Ei minulla ole tarvetta todistaa kenellekään olevani terroristejä rohkeampi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On paljon todennäköisempää, että kuolet väkivaltaisen kuoleman Suomessa kuin Englannissa. Siksi ehkä kannattaisi matkustaa.

Mitäääh? :D Nyt näyttöjä pöytään, on niin paksu väite!

Vierailija

On paljon todennäköisempää että lapsesi jää auton alle ja kuolee siihen täällä Suomessa, kuin että terroristit tappaa teidät lontoossa. On myös todennäköisempää, että lapsesi isä raiskaa lastasi ja hän tappaa itsensä tämän takia. Mietipä näitä asioita, vaikka joka päivä.

Vierailija

Mua ei jotenkin huvita. Ehkä se on pelkoa. Olen matkustanut paljon mut nyt maailman tila surettaa ja tekee mieli pysyä kotona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On paljon todennäköisempää että lapsesi jää auton alle ja kuolee siihen täällä Suomessa, kuin että terroristit tappaa teidät lontoossa. On myös todennäköisempää, että lapsesi isä raiskaa lastasi ja hän tappaa itsensä tämän takia. Mietipä näitä asioita, vaikka joka päivä.

No tollasia vasta olisikin mukava kokoajan ajatella...

Vierailija

Olen matkustanut paljon mutta tulevana v.loppuna lähtö lomamatkalle suorastaan pelottaa ja kaikki innostus on tiessään :(

Vierailija

Charlie Hebdon iskujen jälkeen kieltäydyin viemästä poikaani Ranskaan.
Käytiin Berliinissä sen sijaan, hyvä reissu olikin.

Enkä ollut väärässä, että jo kahdesti siellä jyssähtänyt Charlien jälkeen. Silti omaatuntoa jäytää, kun poika oli niin innokas Pariisissa kävijä. Ymmärtää kyllä tilanteen. Ehkä tulevaisuudessa, joskus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat