Hyötylahja vaimolle!
Sinipiika, lattialuutuja iso paketti, WC-harja, keittiöhanskat, keittiövuoka, Sanellin veitsisarja ja teroitin, ja henkilökohtaisempana 6-tehoinen hiustenkuivaaja, hajuvettä (Kenzo Jungle EDP 100ml) ja silkkihuivi (M.K.: Puun Latvassa, vaaleanpunainen).
Ajattelin ekaks antaa nuo hyötyjutut, mutta enpä taida iljetä :). Mutta toisaalta, hän on kyllä tosi huumorintajuinen. Kuinka tiukkapipoisia te yleensä olette?
Kommentit (40)
Aika hyvä setti tuokin. Itse ostin vaimolle kottikärryt ja pistolapion.
Mä oon saanu pölynimuripusseja mieheltä lahjaksi :D Ei ollut ainoa lahja kuitenkaan, miehestä se oli vaan hauska vitsi, ja olihan se kieltämättä hiukka huvittavaa... Mutta ei ois naurattanut jos en ois saanu niitä hemmottelulahjoja sen jälkeen. :D
Korut, hajuvedet, laukut, huivit, kirjat yms.
Ei todellakaan siivousvälineitä!
Kaunis lahja kauniille vaimolle on vessanpesuneste Sanilav. Ajatelkaa: Sunny Love!
Veitsisarja on ok, mut muute en tykkäis. Ite haluaisin makitan akkuporakoneen ja ruuvinvääntimen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok lahja, kunhan se ei vaan ole synttäri-, joulu-, vuosipäivä-, äitienpäivä-, ysteävänpäivä- tai edes nimipäivälahja.
Eli annat nuo vain ihan muutenvain lahjana, eikä minkäänlaisen merkkipäivän kunniaksi.
Naiselle annetun lahjan pitää olla kallis ja turha, silloin se on hyvä lahja. Kukat ja korut toimii hyvin, kun niillähän ei tee yhtään mitään.
t.mies
Mieluummin kyllä itse ostan näitä turhuuksia. En tarvii yhtään enempää paskaa nurkkiin lojumaan, eli hyötylahjan kannalla olen :) valitettavasti kaikki naiset ei juokse blingblingin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinipiika, lattialuutuja iso paketti, WC-harja, keittiöhanskat, keittiövuoka, Sanellin veitsisarja ja teroitin, ja henkilökohtaisempana 6-tehoinen hiustenkuivaaja, hajuvettä (Kenzo Jungle EDP 100ml) ja silkkihuivi (M.K.: Puun Latvassa, vaaleanpunainen).
Ajattelin ekaks antaa nuo hyötyjutut, mutta enpä taida iljetä :). Mutta toisaalta, hän on kyllä tosi huumorintajuinen. Kuinka tiukkapipoisia te yleensä olette?
Minusta olisi ikävää saada lahjaksi tavaroita,jotka eivät ole nimenomaan henkilökohtaisesti minua ajatellen valittu,vaan juurikin tuollaisia yleishyödyllisiä(toivottavasti se vaimo ei ole ainoa perheessä joka siivoaa ja kokkaa,eli nuo luutut sun muut olisivat enemmänkin koko perheen lahjoja.)
Sen sijaan hiustenkuivaaja ja silkkihuivi ovat oikeasti kivoja käyttölahjoja,hajuvesi olisi jo ihanaa luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok lahja, kunhan se ei vaan ole synttäri-, joulu-, vuosipäivä-, äitienpäivä-, ysteävänpäivä- tai edes nimipäivälahja.
Eli annat nuo vain ihan muutenvain lahjana, eikä minkäänlaisen merkkipäivän kunniaksi.
Naiselle annetun lahjan pitää olla kallis ja turha, silloin se on hyvä lahja. Kukat ja korut toimii hyvin, kun niillähän ei tee yhtään mitään.
t.mies
Ärsytätkä mammoja tahallasi,vai onko sinulla todella noin mustavalkoinen maailmankuva? Lahjan on tarkoitus olla henkilökohtainen ja ilahduttaa saajaa.Jos antaa vaikkapa joululahjaksi vessaharjan ja tiskihanskat,toisesta tuntuu että häntä pidetään ensisijaisesti kodinhoitajana,joka ei ansaitse kivoja,henkilökohtaisia lahjoja.
Kumma ajatus muuten,että kukilla ja koruilla ei tee mitään.Kukat piristävät kotia ja korut asukokonaisuutta.Itse asiassa minulla on nytkin yksi parhaista lahjoista jota olen mieheltä saanut:tölkkinipsuista askarreltu rannekoru.Ei tosiaan tarvitse olla kallista ja hienoa,vaan lahjan tulee olla saajan "näköinen"(esimerkisi jos joku pukeutuu yleensä kirpparityyliin,ei ehkä halua saada lahjaksi viimeisintä muotia olevaa merkkivaatetta).
Nuo siivousvälineet työntäisin ukon peräsuoleen! Jos minä siivoan, niin hankin itse myös mieluisat työvälineet. Jos mies siivoaa, niin hankkikoon itse työkalunsa, mutta älköön panko niitä minulle joululahjaksi.
Noin yleisemmällä tasollakin hyötylahjat ovat aika kinkkisiä. Jos vaimo todella toivoo uutta uunivuokaa, teräskattilaa tai paistinpannua, niin ok, mutta minä ainakin toivoisin lahjakorttia hyvään alan liikkeeseen, että voisin valita käteen sopivan astian.
Hajuvedet voi mies kaataa päälleen, minä en niitä käytä enkä siis myöskään halua. Silkkihuivi voisi olla kivakin. Mutta riittääkö miehen maku ja värisilmä valitsemaan sopivan huivin. Joku korukin voisi olla kiva, esim. helminauha tai kultaketju (ei se kaikkein ohuin ja halvin!). Tai miksei uusi kaunis rannekello, ei liian pramea eikä liian arkinen.
Kuten huomaatte, olen vaikea lahjottava. Vaatimustaso on korkealla. Miksi tärvätä rahoja ihan turhanpäiväiseen roinaan, jota jo nyt on riittävästi kaappien perukoilla. Ja kuten sanottua, käyttöesineet hankin itse, samoin myös alusvaatteet ja kotijalkineet.
Vierailija kirjoitti:
Kaulin
Kaulin olisi kyllä hyödyllinen lahja,sillä voi kurmuuttaa miestä jonka mielestä vessaharja on hyvä joululahja vaimolle :D Ei mut oikeasti,ei taloustavaroita ja muuta sellaista jota muutenkin hankittaisiin,anneta lahjana. Ja ei,lahjan ei tarvitse olla turha ja kallis. Minulla on erään ystäväni kanssa ihana perinne:annamme toisillemme joululahjaksi/synttärilahjaksi omia vanhoja tavararoita,joista tiedämme toisen pitävän sekä jotain syötävää/juotavaa.Ei mene rahaa ja tietää että lahja on rakkaudella valittu.
Mulle ei kelpais mikään noista.
Siivousvälineet käsittäisin loukkaukseksi, että olen joku siivoojaorja.
Tuo hajuvesi ja pinkki huivi eivät ole ollenkaan tyyliäni mikä kertoisi, että mies ei tunne minua ja makuani ollenkaan.
Ero tulis.
Ketjun perusteella ei kannata ostaa mitään lahjoja; pieleen menee joka tapauksessa ja todennäköisesti otetaan vittuiluna oli sitten kyseessä hajuvesi tai vessaharja.
Eli ap, sijoita itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ei kannata ostaa mitään lahjoja; pieleen menee joka tapauksessa ja todennäköisesti otetaan vittuiluna oli sitten kyseessä hajuvesi tai vessaharja.
Eli ap, sijoita itseesi.
Hienosti ymmärretty.
AP:"Ostan vaimolle joululahjaksi vessaharjan ja siivoushanskat!"
Muut:"Älä osta,ei ole hyvä joululahja,jokin henkiökohtainen lahja olisi parempi."
Johtopäätös:naisille ei kelpaa mikään,ei sitten osteta lahjoja! Jos ap tuntee vaimoaan yhtään,hän voisi ostaa lahjan joka on vaimon mieleen,ei mitään siivousvehkeitä.Jos ap ei tiedä mistä vaimo tykkää,kannattaa suoraan kysyä mitä hän toivoo joululahjaksi.
Jokohan ap keksi mitä vaimolle kannattaa hankkia siivousvälineiden sijasta?
Käyttäjä265 kirjoitti:
Lahjakortti kauneussalonkiin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä265 kirjoitti:
Aika loukkaava lahja. Osoittaa, että vaimo on miehen mielestä ruma tai ainakin kulahtaneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä265 kirjoitti:
Aika loukkaava lahja. Osoittaa, että vaimo on miehen mielestä ruma tai ainakin kulahtaneen näköinen.
Telepaattisia kykyjäkö?;)
Vierailija kirjoitti:
Siivouslahjasta arvokkaan tekee kortti, jossa luvataan että tammikuun ajan SINÄ hoidat kaiken näillä tavaroilla hoidettavat hommat.
Jos siis muuten siivous on teillä vaimon vastuulla. Lupaan että tykkää!
Täällä vaimo joka ei todellakaan tykkäisi. Mies siivoaa aina päin peetä, eli lahjakortti tai ei, joutuisin silti siivoamaan miehen siivouksen jäljet
Jos antaa vessaharjan lahjaksi, niin minusta se joko tarkoittaa sitä että vessan siivominen on harjan saajan duunia tai sitten sitä että on usein jättänyt jarrusraitansa harjaamatta.