Kasvaako teillä muilla naisilla karvaa NAVAN ALLA?
Inhottavaa. Kertokaa myös ikänne vastasittepa kyllä tai ei.
Kommentit (36)
No ei kasva,vähän kainaloissa ja alapäässä, ei muualla ylimääräistä. Miten tänne eksyy noin karvaisia naisia. Säärikarvoja en ole ajellut koskaan, ei edes erota, niin vaalea, hentoinen ihokarva.
Vierailija kirjoitti:
No ei kasva,vähän kainaloissa ja alapäässä, ei muualla ylimääräistä. Miten tänne eksyy noin karvaisia naisia. Säärikarvoja en ole ajellut koskaan, ei edes erota, niin vaalea, hentoinen ihokarva.
Ikää 47 vuotta, aina tyylikäs blondi en karvakasa.
Karvainen nainen pääsee sirkukseen, sillä voi lyödä rahoiksi.
Ei. Kaikki karvat kasvaa navan yläpuolella.
t. lady 44v
Joka paikassa kasvaa missä miehilläkin. Mustana. Saatana.
3 karvaa jotka nypin. 40v. Ilmestyivät noin 25-30, välillä en muista tarkkaan.
Kaksi mustaa karvaa kasvaa pari senttiä navasta alaspäin. Seuraava karvat onkin sitten häpykarvat. Olen vaalea nainen, joten joudun aina nyppimään nuo kaksoset veks.
Ei kasva. Vaikka olen tummahiuksinen. Mutta löytyy sit kyllä karvoja vapaista, rinnoista ja kasvoista. Nämä nypin tai ajelen. Olen 33v.
Voi kyllä... Kasvaa myös alaselässä, reisissä ym. ja ei edes mitään hentoista untuvaa vaan kunnon mustaa gorillakarvaa. Kyllä, olen huomattavasti karvaisempi kuin mieheni.
N25
Kyllä. Siitä saakka kun alkoi karvoitusta ylipäätään ilmestymään. Muutama erityisen tumma ja paksu yksilö löytyy hentosempien kaverina. Olen kyllä aika karvainen muutenkin, esim. Nännien ympäriltä ja varpaistakin löytyy. N30
Kuulantyöntöajoista saakka on kasvanut. Heti navan alta alkaa ja ulottuu muniin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa kasvaa missä miehilläkin. Mustana. Saatana.
Upeeta! Ei ole mitään sen seksikkäämpää, kuin kunnon luomutuherosta napaan jatkuva karvavana. Siihen vielä yhdistettynä kunnon tuuheat kainalokarvat, täydellistä!
Onneksi tämä täysin sairas posliinibuumi on kohta taakse jäänyttä elämää ja aidot luomunaiset tulevat jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasva. Vain kainaloissa ja alapäässä. Säärikarvatkin niin olemattomia ettei ole tarvinnut koskaan ajaa.
Eikö alapäässä ole navan alla?
Kyllä vaan. Ja aina kun hermoja kiristää, kasvaa aina sentin lisää.
Saan kohta karvat letitettyä.
Ei karvaa, vaan KARVA. Yksikössä. En periaatteesta nyppää sitä pois :D
N27
Se karvankasvu loppuu vaihdevuosina. Ei ole viiskymppiset iljettäviä :D:D