Joku mun ikäinen (15-16v) luki bussissa aku ankkaa :D

Vierailija

Ei mitenkään noloa hei. Ite en tosiaankaan kehtaisi. Tiedän kyllä että sitä lukee aikuisetkin mutta ei nyt julkisilla paikoilla tai antaa vähän jälkeenjääneen kuvan ihmisestä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Se kännykän pakkomielteinen näpräys se vasta ihmisestä älykkään kuvan antaakin. Kuin joku neuroosista kärsivä orava joka leikkii kävyn kanssa, siltä se kännykän näpräys näyttää.

Vierailija

Pidän enemmän jälkeenjääneinä teinejä joiden naama on liimattu älypuhelimeen. Eli sinun rinnallasi tuo akua lukenut oli fiksu.

Vierailija

Itse luen aina opiskelemasta tullessani jotakin sarjakuvaa bussissa pääni nollaamiseksi opiskelukirjoista. Aion lukea lääkäriksi. Keskiarvoni oli peruskoulusta päästyäni 9,6. Kirjoitin 8 älää. Olenko jälkeenjäänyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se kännykän pakkomielteinen näpräys se vasta ihmisestä älykkään kuvan antaakin. Kuin joku neuroosista kärsivä orava joka leikkii kävyn kanssa, siltä se kännykän näpräys näyttää.

Tämä osui nauruhermoon, kiitos! :D Olen samaa mieltä ja mieluummin näkisin nuorten ihmisten esim. juuri bussissa lukevan, kuin näpräävän kännykkäänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse luen aina opiskelemasta tullessani jotakin sarjakuvaa bussissa pääni nollaamiseksi opiskelukirjoista. Aion lukea lääkäriksi. Keskiarvoni oli peruskoulusta päästyäni 9,6. Kirjoitin 8 älää. Olenko jälkeenjäänyt?
Tuon ikäisestä katsos jotkut jutut on viileitä, jotkut lapsellisia ja muiden mielipiteet ovat todella tärkeitä. Sitten kun ihminen tulee tiettyyn ikään ei jaksa välittää mikä on viileetä tai mitä jotkut ovat mieltä, tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Olet ihan oikeassa, että moni tarvitsee asioita jotka rauhoittaa ja saa ajatukset pois, minä pelaan jonkun verran ja uppoudun siihen maailmaan hetkeksi rauhoittumaan.

M39

Vierailija

Mäkin luen päivittäin Aku Ankkaa. Olen 41-vuotias. Tässä iässä ei onneksi kiinnosta pätkääkään onko se muiden mielestä noloa vai ei.

Vierailija

Aku Ankkahan on hyvä lehti. Luen aina paskalla. Eikä nolota tippaakaan, vaikka luonani kyläilevät näkevät Aku-kokoelmani veskin hyllyssä. N29

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitäs sen olisi pitänyt lukea, että ei olisi ollut "jälkeenjäänyt"? Dostojevskia?

Ei ku sitten olis nörtti joka luulee olevansa kypsäkin aikuinen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat