Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mun ikäinen (15-16v) luki bussissa aku ankkaa :D

Vierailija
16.11.2015 |

Ei mitenkään noloa hei. Ite en tosiaankaan kehtaisi. Tiedän kyllä että sitä lukee aikuisetkin mutta ei nyt julkisilla paikoilla tai antaa vähän jälkeenjääneen kuvan ihmisestä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sen olisi pitänyt lukea, että ei olisi ollut "jälkeenjäänyt"? Dostojevskia?

Vierailija
2/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä tosta kasvat niin huomaat kuinka nolo ajatuksesi asiasta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kännykän pakkomielteinen näpräys se vasta ihmisestä älykkään kuvan antaakin. Kuin joku neuroosista kärsivä orava joka leikkii kävyn kanssa, siltä se kännykän näpräys näyttää.

Vierailija
4/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän jälkeenjääneinä teinejä joiden naama on liimattu älypuhelimeen. Eli sinun rinnallasi tuo akua lukenut oli fiksu.

Vierailija
5/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen aina opiskelemasta tullessani jotakin sarjakuvaa bussissa pääni nollaamiseksi opiskelukirjoista. Aion lukea lääkäriksi. Keskiarvoni oli peruskoulusta päästyäni 9,6. Kirjoitin 8 älää. Olenko jälkeenjäänyt?

Vierailija
6/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse et antanut itsestäsi yhtään jälkeenkäänyttä kuvaa! Eiku....

Vierailija
7/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vieläkin Aku Ankka. Ikää 45 vuotta.

Vierailija
8/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hellyyttävää jos joku suloinen 15-16v tyttö lukisi sellaista lehteä jossain. Varmaan liikuttuisin syvästi. Ja olisi se ihan hauskaa jos se lukija olisi poikakin; jotenkin niin viatonta.

Tuli jotenkin lämmin olo tästä ketjusta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kännykän pakkomielteinen näpräys se vasta ihmisestä älykkään kuvan antaakin. Kuin joku neuroosista kärsivä orava joka leikkii kävyn kanssa, siltä se kännykän näpräys näyttää.

Tämä osui nauruhermoon, kiitos! :D Olen samaa mieltä ja mieluummin näkisin nuorten ihmisten esim. juuri bussissa lukevan, kuin näpräävän kännykkäänsä.

Vierailija
10/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luen aina opiskelemasta tullessani jotakin sarjakuvaa bussissa pääni nollaamiseksi opiskelukirjoista. Aion lukea lääkäriksi. Keskiarvoni oli peruskoulusta päästyäni 9,6. Kirjoitin 8 älää. Olenko jälkeenjäänyt?

Tuon ikäisestä katsos jotkut jutut on viileitä, jotkut lapsellisia ja muiden mielipiteet ovat todella tärkeitä. Sitten kun ihminen tulee tiettyyn ikään ei jaksa välittää mikä on viileetä tai mitä jotkut ovat mieltä, tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Olet ihan oikeassa, että moni tarvitsee asioita jotka rauhoittaa ja saa ajatukset pois, minä pelaan jonkun verran ja uppoudun siihen maailmaan hetkeksi rauhoittumaan.

M39

Vierailija
11/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Siinäki ajas ois ehtiny ottaa pari ihquu selffiee, kattoo kissavideoo ja postaa jotain twitteriin.

Vierailija
12/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kumpibon nolompaa, lapsen lukea lapsille suunnattua lehteä, vai lapsen hillua Vauva-palstalla...

Vierailija
13/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luen päivittäin Aku Ankkaa. Olen 41-vuotias. Tässä iässä ei onneksi kiinnosta pätkääkään onko se muiden mielestä noloa vai ei.

Vierailija
14/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankkahan on hyvä lehti. Luen aina paskalla. Eikä nolota tippaakaan, vaikka luonani kyläilevät näkevät Aku-kokoelmani veskin hyllyssä. N29

Vierailija
15/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sen olisi pitänyt lukea, että ei olisi ollut "jälkeenjäänyt"? Dostojevskia?

Ei ku sitten olis nörtti joka luulee olevansa kypsäkin aikuinen...

Vierailija
16/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luen Aku Ankkaa. 61 v

Vierailija
17/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri lukee englanninkielisiä Star Trek kirjoja, ikää 40v ja fiksu tyyppi. Mökillä aina joku Star Trek kirja menossa, ihan omissa maailmoissa. Eiköhän kaikilla ole joku oma juttu, jotkut kutoo, leipoo jne.. Noi on niitä nollaamisjuttuja jota ihminen tarttee.

Vierailija
18/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään noloa hei. Ite en tosiaankaan kehtaisi. Tiedän kyllä että sitä lukee aikuisetkin mutta ei nyt julkisilla paikoilla tai antaa vähän jälkeenjääneen kuvan ihmisestä.

Et kehtaisi? Miten huono itsetunto sinulla oikein on?

Vierailija
19/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen teknillisen yliopiston kirjastossa näin usein opiskelijoiden lukevan aku ankkaa. Kirjastoon oli sellainen tilattu ja sitä.myös luettiin. (Mulle se tulee kotiin) Valmistuin jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
20/21 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, mä oon koko ikäni ollut sarjisten suurkuluttaja. Nainen, ikäni nyt 43 v. 15-16-vuotiaana luin Aku Ankkojen lisäksi Tex Willereitä, Lucky Lukea, Lassia ja Leeviä. Bussissa, koulussa, kotona, melkein missä vaan. Yo-kirjoitusten jälkeen ryntäsin kirjastoon ja lainasin läjäpäin sarjiksia. (Mulla oli äikkä 10 ja kirjoitin L:n).

Edelleen luen Aku Ankkaa, aina kun ehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi