Miten tästä eteen päin? - eli tarina Pelimiehen urhrista -

Vierailija

Kirjoitukseni on vuodatus pelimiesten uhriksi joutuneiden puolesta.

Olin taannoin ravintolareissulla kavereiden kanssa. Tarkoituksena ensisijaisesti pitää hauskaa tyttöporukassa. Illan aikana seuraani lyöttäytyi mukavan oloinen mies, jonka kanssa juttu sujui pikkutuneille saakka. Mies klassisesti hyvännäköinen, mukava, kohtelias, huomioiva..

Ihastuin mieheen silmittömästi. Koska olen sinkku ei ollut mitään estettä mennä asioissa pidemmälle. Seuraavana aamuna mies oli edelleen ihana ja vietimme aikaa pitkälle iltapäivään. Vaihdoimme yhteystiedot ja sovimme seuraavasta tapaamisesta. Molemmat vannoivat tämän olevan tie kohti yhteistä tulevaisuutta. Huumorimielessä, mutta kuitenkin.

No, nyt olen odotellut sitä viestiä pari viikkoa. Tiedän, että en saa sitä koskaan.

En ole niin naivi, etten ymmärtäisi, että olen yksi sadoista jollen tuhansista naisista, jotka tapasivat pelimiehen. Olen yksi niistä tarinoista, joita sattuu jatkuvasti ja jotka tyhmänä luulivat rakastuneensa ja sen olevan edes jotenkin molemminpuolista. Minulle tämä ei ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinenkään. Aina se vaan sattuu ja sydän murtuu!

En nyt puutu siihen saivarteluun miksi, miksi minulle, miksi miehet on tollassia...

Kysyisin vaan, miten olette toipuneet pelimiehen käsittelystä?
Voiko tässä ajassa luottaa enää kehenkään? Baarit tuntuvat olevan täynnä miehiä, joille tunteet ovat vain peliä.
Oletteko kyynistyneet ja lähteneet leikkiin mukaan kylmenneillä tunteilla? Pitääkö aina olla valmis pettymään ja lopulta mikään ei enää tunnu missään?
Muuttaako kylmä tunteeton peli ihmisiä jopa ihmiskuntaa? Aika isosti sanottu, mutta ilmiö lienee tuttu kaupunkien baarielämässä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Et sinä mikään uhri ollut. Harrastit yhden illan seksiä, ja yleensähän on sääntö ettei se homma siitä jatku. Ei kannata antaa itsensä ihastua tai rakastua yhden illan kumppaniin. Kun sitä ei tee, ei ole mitään ongelmaa siinä että sai sen panon, ja sillä selvä. 

Itse en harrasta vakisuhteita ollenkaan, joten mulle nuo pelimiehet kelpaa oikein hyvin. Mutta minä en odotakaan niiltä uusia yhteydenottoja tai että suhde siitä alkaa. Enkä varsinkaan rakastu heihin. Minä ajattelen vaan että saan hyvää seksiä kokeneelta mieheltä sinä yhtenä iltana, ja sillä selvä.

Vierailija

Hyvä syy opetella tuntemaan vastapuoli ennen syvempiä tunteita ja toisaalta pitämään olemassaolevaa suhdetta kunnossa. Myös bias pitää olla kohdillaan: jos 100% naisista tavoittelee isomunaista miestä, joita on vain 1% kansasta, tarkoittaa se sitä, että joko 1% miehistä pitää panna tosi montaa naista tai sitten muut naiset ovat ilman! Sama pätee ulkonäköön jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaihdoimme yhteystiedot ja sovimme seuraavasta tapaamisesta.

ja sulla on puhelin rikki vai minkä takia sinä et ole olut häneen yhteydessä?

Vierailija

Itsellä on käynyt homma aina vähän toisinpäin. Kertapano on hauska juttu, mutta miehillä on ikävä taipumus jumittua ja odotella sitten jotain jatkoyhteydenottoja. Kiitos mutta ei kiitos.

Ehkä kyse on siitä, että itse olen aina ollut ihan avoimin kortein liikenteessä, siis että en halua suhdetta. Jos se onkin just se asia mikä miehiä kiinnostaa? Kun usein ihmiset haluaa justi sitä mitä on vaikea saada. Mitenkään erityisen ihana kun mielestäni en ole, ihan tavallinen nainen.

Vierailija

Minä olen jo hiukan iäkkäämpi ja naimisissa, mutta sanoisin tähän neuvoksi että ei ehkä kannata hypätä heti sänkyyn vaikka mieli tekisikin. Pyri tutustumaan ihmiseen ensin edes hiukan ja sitten jos se johtaa henkiseen läheisyyteen niin anna palaa. Jos taas ei johda, niin se oli sitten väärä mies juuri sinulle. Peleihin mukaan meneminen on viimeinen virhe. Olet oma itsesi ja näytät tunteesi juuri niin avoimesti tai varovaisesti kuin sinulle itsellesi on parasta/ luonteenomaista. Näin luulisin että voit löytää oikeasti hyvän miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin mieheen silmittömästi. Koska olen sinkku ei ollut mitään estettä mennä asioissa pidemmälle.

Minulle tämä ei ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinenkään. Aina se vaan sattuu ja sydän murtuu!.

Teillä oli yhdenillan suhde. Itse halusit sitä ja nyt kutsut miestä pelimieheksi.

Mitä minulta meni ohi?

Vierailija

Mulla jäi yhden illan ihanuus vakavaksi jutuksi ja pidemmäksi aikaa. Se oli klick! Paljastui alkoholistiksi kuitenkin lopulta :(

Niin jäi melkein seuraavakin, mutta ekana iltana en sen kanssa alkanut millekään. Oli sen verran houkuttava, että toisella kertaa se oli sitten menoa. Täällä ollaan edelleen saman katon alla, jo vuosia. Mies sanoi kerran, että jos olisin eka iltana mennyt sänkyyn, niin ei olisi enää halunnut jatkoa! :O Eli näin pienestä se on joillain kiinni. Ja en mitään peliä pelannut, vaan inhotti ensin koko äijä, jolla mieletön playerin maine.

Itse saavat kuksia vaikka usean eri mimmin kanssa päivässä, mutta nainen melkein puetaan burkaan. Kaksinaismoralismia!

Vierailija

Sinähän sait ihan mitä tilasitkin (valkkasit itse sen pelimiehen ja annoit pimppaakin heti samantien, kukaan ei ainakaan juttusi perusteella pakottanut sinua mihinkään).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat