Haittaisiko jos mies ei haluaisi olla päällä
Kysymys naisille:
Olisiko iso ongelma teille, jos miehenne olisi kokonaisuutena ihan hyvä pakkaus, mutta seksissä kaikki muut jutut sopisivat hänelle käytännössä paitsi lähetyssaarnaaja, eli mies päällä-asento? Kuinka tärkeä se asento on, toivottavasti saadaan useamman mielipide, niin voidaan ehkä vetää jotain johtopäätöksiä.
Kommentit (32)
Mä saan parhaiten just niin, et mies on päällä. Paino ja sopiva hankaus, niin mut saa joka kerta tulemaan ja ejakuloimaan. Takaapäin jostain syystä sattuu...eli kyllä haittaisi ja paljon.
Meillä lähetyssaarnaaja on mun lempiasento. Siinä sain aina ennen takuulla orgasmin. Ainoa tapa mulle saada orgasmi yhdynnässä ilman mitään erillistä klitoriskosketusta. Nykyisin emme mieheni kanssa oikein kumpikaan pysty lähetyssaarnaajaan terveydellisistä syistä. Olemme kovasti yrittäneet keksiä lähetyssaarnaajan toteutukseen jotain keinoa ja olemme kokeilleet, mitä olemme keksineet. Vielä emme ole onnistuneet. Kyllä mua harmittaa, mutta näillä mennään, kun ei asialle mitään voida.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en jaksaisi, että minun pitäisi aina kammeta ratsastamaan. Eli takaapäin sitten myös kiitos.
Mutta miesten pitää aina kammeta päälle? Entä jos kumpaakin olisi saman verran?
Mun mies rakastaa ratsastusta, joten ei auta kuin välillä kiitolaukata.
Ylivoimainen lempiasento ja ainoa mahdollisuus orgasmiin, joten todellakin haittais! Vaihtoon menisi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en jaksaisi, että minun pitäisi aina kammeta ratsastamaan. Eli takaapäin sitten myös kiitos.
Ratsastaminen ja miehenä lähärissä oleminen on vähän eri asia. Ratsastaessa koko vartaloa liikutetaan ylös alas nopeaan tahtiin reisien avulla, kun taas lähärissä mies vain liikuttelee lantiotaan.
Voin toki puolet ajasta panna miestä strap-onilla lähärissä jos hän sitä vaatii, se on vain kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastaminen ja miehenä lähärissä oleminen on vähän eri asia. Ratsastaessa koko vartaloa liikutetaan ylös alas nopeaan tahtiin reisien avulla, kun taas lähärissä mies vain liikuttelee lantiotaan.
Voin toki puolet ajasta panna miestä strap-onilla lähärissä jos hän sitä vaatii, se on vain kohtuullista.
Ei sinunkaan pidä koko vartaloasi nostella. Nytkytä vain tussuasi ylös alas. Harjoituksen puutetta jos et osaa.
Taitavat naiset osaavat panna miestä, laiskat ei jaksa.
Minusta on kiva tuntea miehen paino päälläni ja kasvot ihan lähellä siinä suoraan. Pussailemaankin pystyy parhaiten. Eikä tarvitse olla edes yhdyntää, tykkään muuten vaan pötkötellä mies päällä :)
Minustakin on mukava vain aina lahnailla :) Kyllä se paneminen on miesten työtä, minä haluan vain nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva tuntea miehen paino päälläni ja kasvot ihan lähellä siinä suoraan. Pussailemaankin pystyy parhaiten. Eikä tarvitse olla edes yhdyntää, tykkään muuten vaan pötkötellä mies päällä :)
Sama, mutta nainen päällä, koska olen mies. Suutelua ja käsillä puristelen naisen pakaroita. Ilman vaatteita vielä parempi. Harmi vaan, että olen sinkku :(
No... Pidän lähetyssaarnaajasta, mutta onhan niitä muitakin huippuasentoja (itse pidän eniten doggiesta). Mutta ratsastaminen on itselleni syystä tai toisesta vaikeaa, ellei sitten ole jonkinlainen puoli-istuma-asento partnerillakin (tai ainakin hyvä tuki). Muussa tapauksessa koen itseni kömpelöksi ja sen verran epämiellyttäväksi, ettei siitä varmaan ole nautinnoksi meille kummallekaan.
Kyllä mä lähtisin etsimään päälle haluavaa miestä..