Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut kännissä tosi väkivaltainen

Vierailija
16.11.2015 |

Hän on nykyään paljon vihaisempi kännissä kuin ennen. Pompottaa, suuttuu ihan mistä vaan, puhuu ihan outoja esim. Syyllistää mua asioista ja haluaa tahallaan saada pahan mielen. Yhtäkkiä räjähtää käsiin vaikka on ollut kivaa ja kohta rauhottuu ja pyytää anteeksi. Saattaa kohta taas suuttua ties mistä vaikka siitä jos en kääri tupakkaa tai hae sytkäriä huoneen toiselta puolen niin olen kauhea kusipää.
En oikein tiedä kumpi tuntuu kauheammalta, henkinen vai fyysinen väkivalta. Viimeksi suuttuessaan tumppasi tupakan käsivarteeni, on lyönyt päähän vaikka kuinka monta kertaa, kuristanut jne. Heittelee myös tavaroitani alas parvekkeelta.

En tiedä miksi siedän tilannetta. Olen muutenkin ollut jo itsemurhan partaalla jonkin aikaa ja itsensä arvostus on menetetty jo ajat sitten, ei tosin pelkästään miehen takia. Selvinpäin fiksu mutta enemmän häntä kännissä näen kun on alkoholisti. Olen pyytänyt ettei joisi niin paljoa mutta turha toivo.
Tekisi mieli huutaa hänelle mutta mies on selvinpäinkin haistattelevaa tyyppiä ja pakenee heti kun asioihin puututaan.

Ei tästä jumalauta tule mitään. Miksi minä oon ansainnut saatana tämänkin kun mitään pahaa en oo tehny kenellekkään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä lähdet, sitten katkaiset välit huonoihin kavereihin. Menet vaikka aa-kerhoon jos et muuten saa alkoholiongelmaa kuriin. Ja hankkiudu velkaneuvontaan. Hanki tervehenkisiä kavereita ja harrastuksia. Kyllä se siitä, päivä kerrallaan.

Vierailija
22/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kohta taas suuttua ties mistä vaikka siitä jos en kääri tupakkaa tai hae sytkäriä huoneen toiselta puolen niin olen kauhea kusipää.

WT-pari siis.

Vaikka olisi kuinka wt-pari niin lähde aloittaja oikeasti kävelemään!

Kukaan ei tuota ansaitse.

Edellinen kusipää voi katsoa peiliin, niin näkee ihmispaskan.

Pyhä Vulva-mies

Tää ei kyllä ole aito PV-mies. Se ei koskaan olisi naisen puolella, vaan kysyisi tässäkin tapauksessa, että mitä ämmä on tehnyt, kun ansaitsee turpaansa.

Tuskin sinä olet kaikkia palstan ketjuja lukenut?

En ole koskaan ollut naisen kohtaamaa väkivaltaa vähättelemässä, tai miehiä puolustelemassa.

Olen vain kyseenalaistanut Pyhän Vulvan maapallon keskipisteenä toimimisen.

Ehkä sekoitat kaikki naisia arvostelevat viestit yhden kirjoittajan tekemiksi?

Olen ihan juuri se aito ja alkuperäinen,

vaikka tämä ei aiheeseen millään tapaa liitykään.

Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin sinun Vulvasi vinkkelistä näyttää,

oi Pyhyys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että en tee asioista niin isoa juttua kun olen katsellut epävakaata elämää ympärilläni koko elämäni.

Äiti alkoholisti, ne miehet ja känniset sekoilut, haukkumiset ja huudot voi huhhuh. Sitten seuraavana päivänä osti kasan karkkia ja heitti huumoria ja olikin mitä pirtein ja kivoin äiti kunnes taas huomenna sama sekoilu päällä.

Hänen miehensä myös hakkasi, kuristi, haukkui ja ryyppäsi. Väkivalta kohdistui äitiin ja yritin auttaa ja soitin poliisit ja kun väkivalta kohdistui minuun niin äiti tuli väkivaltaan mukaan eikä välittänyt.

En kuitenkaan ole vihainen enää äidilleni ja näistä tapahtumista on aikaa n. 3 vuotta ja päättyi vasta vuosi sitten miehen vankilareissun vuoksi.

En osaa olla vihainen. Kuka vaan kun mukiloi niin annan anteeksi ja syyllistän siitä itseäni aina lopulta :D tää elämä on ihan sairasta. Mua on syyllistetty ja vedetty turpiin niin monet kerrat niin fyysisesti että henkisesti ja sen lisäksi vielä itse sekoillut raha-asiat ja juonut niin paljon että onko enää ihme etten nää juuri valoa. Ahdistaa niin paljon että rehellisesti tuntuu, ettei mulla ole enää tietä vapauteen ja onneen. Ei näiden juttujen jälkeen enää.

Ap

Vierailija
24/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että en tee asioista niin isoa juttua kun olen katsellut epävakaata elämää ympärilläni koko elämäni.

Äiti alkoholisti, ne miehet ja känniset sekoilut, haukkumiset ja huudot voi huhhuh. Sitten seuraavana päivänä osti kasan karkkia ja heitti huumoria ja olikin mitä pirtein ja kivoin äiti kunnes taas huomenna sama sekoilu päällä.

Hänen miehensä myös hakkasi, kuristi, haukkui ja ryyppäsi. Väkivalta kohdistui äitiin ja yritin auttaa ja soitin poliisit ja kun väkivalta kohdistui minuun niin äiti tuli väkivaltaan mukaan eikä välittänyt.

En kuitenkaan ole vihainen enää äidilleni ja näistä tapahtumista on aikaa n. 3 vuotta ja päättyi vasta vuosi sitten miehen vankilareissun vuoksi.

En osaa olla vihainen. Kuka vaan kun mukiloi niin annan anteeksi ja syyllistän siitä itseäni aina lopulta :D tää elämä on ihan sairasta. Mua on syyllistetty ja vedetty turpiin niin monet kerrat niin fyysisesti että henkisesti ja sen lisäksi vielä itse sekoillut raha-asiat ja juonut niin paljon että onko enää ihme etten nää juuri valoa. Ahdistaa niin paljon että rehellisesti tuntuu, ettei mulla ole enää tietä vapauteen ja onneen. Ei näiden juttujen jälkeen enää.

Ap

Tässäpä syy siihen, mikset näe ulospääsytietä.... =/

Koita hakea apua, ja nyt ensin eroon siitä miehestä, ja korkki kiinni.

Elämän ei tarvitse olla sitä sontaa, mihin olet tähän asti jäänyt jumiin.

PV-mies

Vierailija
25/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kohta taas suuttua ties mistä vaikka siitä jos en kääri tupakkaa tai hae sytkäriä huoneen toiselta puolen niin olen kauhea kusipää.

WT-pari siis.

Pyhä Vulva-mies

Tää ei kyllä ole aito PV-mies. Se ei koskaan olisi naisen puolella, vaan kysyisi tässäkin tapauksessa, että mitä ämmä on tehnyt, kun ansaitsee turpaansa.

En ole koskaan ollut naisen kohtaamaa väkivaltaa vähättelemässä, tai miehiä puolustelemassa.

oi Pyhyys!

OK. Siinä tapauksessa pyydän erhettäni anteeksi, arvon Pyhä Vulva -mies. Olen ehkä sotkenut sinut johonkin toiseen, naisvihamielisempään öykkäröijään. Sait juuri maailmanhistorian ensimmäisen ylänuoleni kommenttiisi. Arvostan sitä, ettet pidä väkivallasta.

Vierailija
26/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ongelmansa, mutta sinun ei tarvitse kärsiä hänen ongelmistaan.

Ole kiltti ja muuta pois. Älä jää surmattavaksi.

Perinteinen JSSAP eli jätä todellakin se sika, ansaitset parempaa.

Vierailija
27/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisi angstata. Kaikki on niin solmussa etten osaa selittää tätä. Rakkautta uupuu elämässäni, äiti tietenkin rakastaa mutta samanlailla muistuttaa minua virheistäni ja hänenkin virheet johtuvat lapsistansa tms. Ja koska häntä ei ymmärretä niin juo. Eilenkin haukkui täysin pystyyn ja sanoi mun olevan heikko, että en siedä mitään negatiivisia asioita tässä elämässä.

Joo... En kai siedäkkään. Jos sietäisin olisin vahva ja määrätietoinen mutta nyt ennemminkin ihan olematon ja hiljainen elävä kuollut. Rukoilen nykyään Jumalaakin.

Kiitos teille vastanneet! En tahdo miestä.. Oikeasti se yksinäinen elämä kuulostaa nyt paljon paremmalta kun se elämä jossa joudun vielä stressaan aikuisen miehen takia.

Ap

Vierailija
28/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko AP harkinnut ammattiapua? Tai oletko joskus saanut ammattiapua? Jos et ole koskaan käynyt keskustelemassa tai esim. terapiassa, niin siitä voisi ehkä olla apua. Se voisi auttaa sinua saamaan uutta perspektiiviä asioihin ja voinaantumaan. Sä selviät kyllä, olet ollut vahva ja selvinnyt tähänkin asti.

Vierailija
29/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja halusin muuten kertoa vielä, että en juo enää läheskään niin paljoa kuin ennen. Yritin niin monta kertaa itsemurhaa kännissä että se sai minut hakeutumaan a klinikalle. Tai no ystäväni ja äitini suorastaan pakottivat koska voin niin huonosti. Nytkin juon välillä. Esim kerta viikossa tai kaksi kertaa kuussa.

Ihan ok määrä siihen verrattuna miten ennen kittasin. Tosin vieläkin voisin vähentää mut paljon paremmin menee siltä osin.

Vierailija
30/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WT-pari siis.

Pyhä Vulva-mies

oi Pyhyys!

OK. Siinä tapauksessa pyydän erhettäni anteeksi, arvon Pyhä Vulva -mies. Olen ehkä sotkenut sinut johonkin toiseen, naisvihamielisempään öykkäröijään. Sait juuri maailmanhistorian ensimmäisen ylänuoleni kommenttiisi. Arvostan sitä, ettet pidä väkivallasta.

Palataanpa siis asiaan jossain toisessa ketjussa, jossa joku harhainen prinsessa kaipaa palautusta harhaiselta jalustaltaan takaisin maanpinnalle : )

Aloittajalle tsemppiä!

Vierailija
31/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi kuulostaa mielenterveysongelmaiselta, sulla ei taida olla ollenkaan kokemusta normaalista rakkaudesta ja lapsuudesta. Kannattaa punnita tarvitko äitiäsi ollenkaan elämääsi vai tahdotko pitää välejä yllä, mistä aiheutuu vain paljon mielipahaa. Sä et ansaitse sitä miten sua on kohdeltu, sä tarvit apua ja paremman elämän. Keskity kerrankin itseesi ja omaan hyvinvointiisi.

Vierailija
32/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat muutoksen elämään, minun yksi ystävä teki niin, että vaihtoi paikkakuntaa myös, auttaa paljon jos ne ihmiset ei ole lähistöllä. Juopoilla ja muilla häiriintyneillä ihmisillä kun on tapana yrittää vetää sinut takaisin heidän sekopäiseen elämäänsä jota he pitävät normaalina. Minä vaihtaisin maisemaa ja katkaisisin myös välit tiettyihin ihmisiin, puh numeron vaihto ja uutta osoitetta en antaisi

Oma elämä kuntoon ja ympärille ihmisiä jotka eivät ole juoppoja ja muita häiriköitä.

Vierailija
33/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh,kuka käärii itse tupakkaa muut kuin ojanpohjakansa.

Vierailija
34/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh,kuka käärii itse tupakkaa muut kuin ojanpohjakansa.

Hienoa, että olet tuonut keskusteluun oma älykkään havaintosi, kiitos tästä.

Vierailija
35/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi kuulostaa mielenterveysongelmaiselta, sulla ei taida olla ollenkaan kokemusta normaalista rakkaudesta ja lapsuudesta. Kannattaa punnita tarvitko äitiäsi ollenkaan elämääsi vai tahdotko pitää välejä yllä, mistä aiheutuu vain paljon mielipahaa. Sä et ansaitse sitä miten sua on kohdeltu, sä tarvit apua ja paremman elämän. Keskity kerrankin itseesi ja omaan hyvinvointiisi.

No joo onhan hänellä varmasti mt-ongelmia mutta hän on sentään äitini. Kun mulla on raha-asiat huonosti ja hyvä kun ruokaa kaappiin olen saanut niin hän on auttanut ja muutenkin hoivaa välillä ja osaa olla puolellakin, tosin en tiedä onko oikeasti puolellani koska kännissä haukkuu täysin ja sanoo että muut ovat aivan oikeassa että minä vaan oon helvetin heikko. On yksi sisaruksista katkaissut välit ja yksi kaipaa äidin rakkautta sairautensa takia koko elämänsä eikä voi muuttaa pois hänen luotaan, joten kyllä äidilläkin on vaikeaa plus sitten kaikki muut vaikeudet. Purkaa sen sitten alkoholiin ja muihin ihmisiin.

Olen valmis kyllä lopettamaan oman elämisen, pelkään vain että en saa kuolleenakaan rauhaa ja joudun potemaan syyllisyyttä.

On tämä elämä kyllä ihmeellistä.

En ole varsinaisesti hakenut ammattiapua. Ambulanssia soiteltu usein yliannostuksen tms takia mutta en ole lähtenyt kuitenkaan mielenterveystoimistoon. Lopetin siellä käymisen vuosi sitten kun minut piti ohjata aikuisten puolelle enkä saanut olla sen luotettavan psykologin luona enää. En kyllä koennut enää tarpeelliseksikaan käydä kun ajattelin olevani terve. Minulle kyllä suositeltiin koko kolmen vuoden käyntien ajan terapiaa ja säännöllistä lääkitystä...

Vierailija
36/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WT-pari siis.

Haista paska. Kuka tulee haukkumaan wt:ksi tollasen kertomuksen jälkeen. Päässä vikaa.

Ihminen jolla todennäköisesti itsellään paha olo. Mun lapseni isä ei muista omasta lapsuudestaan mitään ja voit kuvitella miten se ilmeni parisuhteessa. Defenssit plokkasivat menneisyyden.

Vierailija
37/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette alunperin menneet yhteen? Mitä sinä saat tuosta miehestä? Melkein kuka tahansa randomilla vastaan tuleva mies olisi parempi. Missä sä asut, jos sut tulee nostaan pystyyn ja taluttaa turvakotiin ja terapiaan?

Vierailija
38/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette alunperin menneet yhteen? Mitä sinä saat tuosta miehestä? Melkein kuka tahansa randomilla vastaan tuleva mies olisi parempi. Missä sä asut, jos sut tulee nostaan pystyyn ja taluttaa turvakotiin ja terapiaan?

Oli vähän villimpi jakso yhdessä kohtaa jolloin alkoholia kului runsaasti. Meistä tuli kavereita ja sitä kautta seksiä jne.

Oli kyllä ihan sekoilua se aika. Molemmat sitten rauhotuimme, autoimme toisiamme ja elämä oli jotenkuten tasapainoista. Sitten sain selville että hän petti minua ja yksi nainen ei riittänyt. Useampia.

Murruin ja sekosin. Nousin kuitenkin vähän vahvempana ja sinkkuna.

Kunnes hän tuli ja ojensi auttavan kätensä yhteen asiaan ja pikkuhiljaa sain luottamusta takaisin. Tosin en kyllä luota yhtään enkä rakasta kai? En ole varma. Välitän ehkä.

Haluan eroon hänestä, näen kokonaisuuden nyt paremmin kun kirjoitan. Muuten olen vain päässä käskenyt unohtaa kaikki negatiiviset, tosin en ole unohtanut mutta kun lopettaa ajattelun on helpompaa mennä päivä kerrallaan.

En kaipaa mihinkään turvataloon. Ei hän mua sentään tapa eikä asuta yhdessä. Myöskään asuinpaikkaani en lähde kertomaan :D

Ap

Vierailija
39/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa paljon erilaisia mielenterveysongelmia. Kova huume kun kuitenkin on.

Vierailija
40/50 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinun onnesi avain: 

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä oon ansainnut saatana tämänkin kun mitään pahaa en oo tehny kenellekkään.

Luovu sädekehästäsi, tai saat sen harpun kera tuolla pilven päällä ennemmin kuin arvaatkaan. Kerrot olevasi itsemurhan partaalla. Onhan se aika yleinen tapa tehdä itsemurha tuokin, että tapattaa itsensä kännissä riehuvalle. Ei tosin helpoin eikä nopein, mutta kai se kärsimys siinä kruunuasi kirkastaa.

Eikö olisi kuitenkin mukavampi nauttia hyvästä elämästä tässä ajassa, kun meistä kenelläkään ei ole takuuta siitä, että tuonpuoleisessa olisi parempaa? Pidän enemmän kuin todennäköisenä, että samat räyhääjät sielläkin ovat vastassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi