Kuka muu vihaa tiskaamista?

Tiskit yök

Tiskikoneeni hajosi eilen... Nyt jälleen kerran tiskivuoren käytyäni lävitse, muistan miten olenkaan aina sitä vihannut. Sitä miten lapsuudenkodissani piti laittaa kädet siihen järkyttävän kuumaan veteen, kun astiat piti aina pestä niin kuumana kun hanasta tuli. Muovihanskat toi silloin hieman helpotusta, mutta silti yhä aikuisellakin iälläkin tunnen henkisen kipupiikin käsissäni laittaessani kädet tiskiveteen, vaikkei se enää olekaan niin kuuma.

Ja joo... Uusi on illalla ostettu, mutta huokaisu pääsee, kun mietin näitä päiviä mitä on edessä kunnes se saapuu ja saadaan asennettua.... Jos olisinkin vaan minä ja vauva.... Mutta mieheni on varsinainen likaisten astioiden kuningas. Pitää olla eri kuppi vedelle, maidolle, kahville ym ja välissä ei voi huuhdellä, joten taad uudet kupit... + kaikki muut astiat... Alan jo harkita kerttiksien käyttöä, mutta... Olisi kaipa turhaa hukkaa...

Ja mieshän ei voi tiskata, ehei, minä kun olen lapsen kanssa kotona, niin hyvin tiskaaminen onnistuu kun kinttutakiaiseni roikkuu huutaen jalassa halutessaan syliin... Ja onnistuuhan se, nytkin päikkäreiden aikana, mutta silti tiskaaminen on niin kamalaa puuhaa etten keksi ihan toista...

Onko muita jotka jotka vihaa tiskaamista, sitä miten aina tökkää siihen puukkoon vaahdon alla, miten kuuma vesi nipistelee käsiä ja miten liukkaat astiat aiheuttaa melkein sydärin yrittäessään pudota käsistäsi...
Vai onko jotain mitä vihaat enemmän?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No kun tiskaisikin, mutta on tullut jo kokeiltua, ne ovat siinä viikonkin päästä ja sitten alkoi tuhina ja puhkuminen kun ei ole puhtaita astioita... Mietin juuri take out-ruokapaikkoja :') -ap

Vierailija

Mä valitsen nykyisin vuokra-asuntoni sillä perusteella että siellä on tiskikone. Kun oma valmistuu, sinne tulee 2 tiskikonetta. <3

Vierailija

Vältän tiskaamista kuin ruttoa. Yritän työntää kaiken mahdollisen koneeseen niin että käsintiskattavia olisi mahdollisimman vähän. Meillä käsin tiskattavia ovat enää oikeastaan paistinpannu ja pullasuti, kumpaakin käytetään mahdollisimman harvoin.

Töissä joutuu tiskailemaan kaikenlaisia ämpäreitä, tonkkia, pulloja, kippoja ja kuppeja. Jos vain on mahdollista, laitan jonkun muun niitä pesemään. Aina ei onnistu ja sitten vituttaa!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sitä miten aina tökkää siihen puukkoon vaahdon alla, miten kuuma vesi nipistelee käsiä ja miten liukkaat astiat aiheuttaa melkein sydärin yrittäessään pudota käsistäsi...
Kuvasit niin osuvasti :DDD

Lisään vielä, inhoan käsien ja kynsien kuivumista ja kärsimistä, jos en ole viitsinyt vetää niitä siivouskäsineitä päälle ennen tiskaamista.

Vierailija

2: Kauhean pitkän valitusvirren teit aiheesta "Mieheni ei viitsi auttaa tiskaamisessa edes silloin kun astianpesukone on rikki, mutta minua vaan naurattaa perinteinen miehekäs mieheni ja laitan hymiöitä viestin loppuun".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vältän tiskaamista kuin ruttoa. Yritän työntää kaiken mahdollisen koneeseen niin että käsintiskattavia olisi mahdollisimman vähän. Meillä käsin tiskattavia ovat enää oikeastaan paistinpannu ja pullasuti, kumpaakin käytetään mahdollisimman harvoin.

Töissä joutuu tiskailemaan kaikenlaisia ämpäreitä, tonkkia, pulloja, kippoja ja kuppeja. Jos vain on mahdollista, laitan jonkun muun niitä pesemään. Aina ei onnistu ja sitten vituttaa!!!

Eikö teillä ole kultareunaisia posliiniastioita? Niitähän ei saa pestä koneessa vai saako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun tiskaisikin, mutta on tullut jo kokeiltua, ne ovat siinä viikonkin päästä ja sitten alkoi tuhina ja puhkuminen kun ei ole puhtaita astioita... Mietin juuri take out-ruokapaikkoja :') -ap

Jos olet kusipään puolisoksesi valinnut, niin siinäpä sitten tiskaat?

Vierailija

Meillä ei edes ole konetta. Ostetaan kun muutetaan omaan asuntoon. Pienessä yksissä ei ole edes paikkaa koneelle. Hetki vielä asutaan tässä. Kyllä tiskiä kivasti tulee.......

Vierailija

Asun yksin ja mullakaan ei ole astianpesukonetta. Yllättävän paljon kuitenkin tulee tiskiä vaikka yksin asuu, varsinkin jos laittaa ruokaa alusta asti itse ja tykkää leipoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos olet kusipään puolisoksesi valinnut, niin siinäpä sitten tiskaat?

Vaikutatpa oikein ihanalta ihmiseltä. Vaikutat itsekin kusipäältä joten oletan ettet sinä tiskaa? Itse en linkittäisi tiskaamattomuutta kusipäisyyteen, mutta hei, tämä viesti antaa yhtä paljon tähän viestiin syvyyttä kuin sinun mahtava, maata järisyttävä kommenttisi.

Voisin kyllä kokeilla niitä kerttiksiä havahduttamisvälineinä kyllä

:) -ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat