Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kenellä pohkeen ympärys yli 35cm!

Vierailija

Paljonko olet pitkä? Montako senttiä pohkeen ympärys on kaikista leveimmästä kohtaa seisoma-asennossa? Oletko pohkeisiisi tyytyväinen: pidätö niitä siroina, normaaleina vai paksuina? Meillä miehen kanssa kina päällä kun en suostu laittamaan mekkoa yhteen tilaisuuteen pohkeiden (37cm) takia. Pituutta vaivaset 164cm ja normaalipaino. Tuntuu että edes korkkarit ei auta vaan huomio kiinnittyy huomattavan isoihin pohkeisiin. Mies ei näe mitään ongelmaa vaan sanoo että lihaksikkaat pohkeet näyttää hyvältä mutta tää on pään sisäinen juttu mikä ollut teini-iästä lähtien! Kertokaa muut mit mieltä olette omista pohkeistanne. Itse oon kärsinyt koko elämäni :/

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Mun tekisi mieli kysyä sun ikää yhtenä tärkeänä strategisena mittana. Omat pohkeet ovat vielä isommat kuin sun (pituuttakin on n 10 cm enemmän) - ja siis lihaksikkaat. Käytän hameita ja mekkoja ilman ongelmia. Kukaan ei tuijottele erityisesti pohkeitani, paitsi mitä nyt miehet muutenkin tarkastavat koko varren päästä varpaisiin katseellaan. Nuorempana mulla oli myös komplekseja, mutta kypsään neljänkympin ikään ehdittyä ei pikkuasioita jaksa enää miettiä :-)

Vierailija

Mulla myös isot pohkeet, läskiä siellä taitaa olla. Ongelma tulee esiin aina saapikkaita tms hankkiessa, ei mahdu.

Laita sukkahousut mekon kanssa, ne vähän auttavat tuohon ongelmaan, ei näytä niin isoilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet pitkä? Montako senttiä pohkeen ympärys on kaikista leveimmästä kohtaa seisoma-asennossa? Oletko pohkeisiisi tyytyväinen: pidätö niitä siroina, normaaleina vai paksuina? Meillä miehen kanssa kina päällä kun en suostu laittamaan mekkoa yhteen tilaisuuteen pohkeiden (37cm) takia. Pituutta vaivaset 164cm ja normaalipaino. Tuntuu että edes korkkarit ei auta vaan huomio kiinnittyy huomattavan isoihin pohkeisiin. Mies ei näe mitään ongelmaa vaan sanoo että lihaksikkaat pohkeet näyttää hyvältä mutta tää on pään sisäinen juttu mikä ollut teini-iästä lähtien! Kertokaa muut mit mieltä olette omista pohkeistanne. Itse oon kärsinyt koko elämäni :/

Kärsit harhaluuloista, et pohkeista.

Naisella saa ja pitää olla pohkeita ja reittä, ne ovat muotoja. Ketään ei kiihota luiset pulikkajalat.

Vierailija

Mun pohkeiden ympärysmitta on 36 cm. Pituutta mulla on 160 cm ja olen normaalipainoinen, vaatekoko 36.

Istuessa joskus katselen miten pohkeet leviävät paksunnäköiseksi, mutta olen ajatellut tämän johtuvan siitä että minä itse katselen niitä läheltä ja oudosta kulmasta ylhäältäpäin (sama juttu kuin istuessa leviävien reisien kanssa). Olen aina pitänyt pohkeitani normaalikokoisina. Nilkkani ovat kyllä mielestäni sirot ja "kuivat", mikä varmaan tasaa vaikutelmaa kun on kaarta. Lihaksista ei kohdallani ole kyse, tai sitten vaan sellaisesta syntymälihaksesta jota en ole harjoittanut mitenkään.

Minusta sun kannattaa pukeutua niin kuin tuntuu hyvältä, niin etteivät omat epävarmuudet ole "tarjottimella", siitä tulee itselle vaan epämukava olo. Ei se jalosta.

Vierailija

Säären mallikin ratkaisee. Jos on sellaiset tukkimaiset nilkasta polveen samaa ympärysmittaa, niin eivät kauniit ole. Jos tämän paksuimman kohden lähtee pitkä sääri kapenemaan sutjakasti kohden siroa nilkkaa, niin ei se absoluuttinen paksuin mitta ole niin merkittävä. 

37 cm kuulostaa siltä, että sääresi ovat rumat jostain muusta syystä. Mitta on aivan normaali vielä. Kun mennään yli 40 sentin, voidaan puhua paksuista sääristä. 

Vierailija

Isot pohkeet ja korkokengät... uuh, on tosi eroottiset mun mielestä, naisella pitää olla pohjetta, kunnon pohkeet ovat lupaus kunnon reisistä ja perästä. Eli anna mennä vaan jos pää kestää, teet miehesi  onnelliseksi, ja muista viis.

Vierailija

Oon 163cm ja pohje 36cm. Olen tyytyväinen ja pidän niitä normaaleina sporttisen naisen pohkeina. Ja en ole aiemminkaan hävennyt vaikka joskus ne oli paksummat kun olin jonkun verran ylipainoinen. Tykkään käyttää hameita ja shortseja, sääret ovat ehkä parasta vartalossani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli kysyä sun ikää yhtenä tärkeänä strategisena mittana. Omat pohkeet ovat vielä isommat kuin sun (pituuttakin on n 10 cm enemmän) - ja siis lihaksikkaat. Käytän hameita ja mekkoja ilman ongelmia. Kukaan ei tuijottele erityisesti pohkeitani, paitsi mitä nyt miehet muutenkin tarkastavat koko varren päästä varpaisiin katseellaan. Nuorempana mulla oli myös komplekseja, mutta kypsään neljänkympin ikään ehdittyä ei pikkuasioita jaksa enää miettiä :-)

Kiva kommentti :) Mulla ikää 21v. Treenaan salilla ja olen entinen urheilija joten nää pohkeet on ja pysyy. Sain kuitenkin teini-iässä niin paljon ihmettelyjä, että miten tytöllä voi olla näin isot pohkeet joten sen päivän jälkeen en ole hameita tai mekkoja käyttänyt. Harmittaa koska olen monet juhlatkin jättänyt välistä vain sen takia että ahdistaa nää pohkeet. Tiedän olevani hyvin pinnallinen ja siis myönnänkin olevani sitä. Olen kerran kokeillut mennä mekko päällä juhliin ja koko illan ahdisti ja tuntui että näitä pohkeita tuijotettiin. Paljonko sun pohkeiden ympärys sitten on? Oot kuitenkin 10cm pitempi niin näyttää varmasti sirommalta kuin mulla. -ap

Vierailija

Tiedän kuulostavani naurettavalta ja ongelma on monen korvaan pieni,mutta kärsin näistä pohkeista niin paljon. Minet sanovat ett ei auta muuta kun lähteä mekki päällä baanalle mutta kun tiedän että se ahdistaa kun olen sitä koittanut. Varmasti osa ongelmasta on pään sisällä enkä tiedä miten pystyn sitä korjaamaan. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiva kommentti :) Mulla ikää 21v. Treenaan salilla ja olen entinen urheilija joten nää pohkeet on ja pysyy. Sain kuitenkin teini-iässä niin paljon ihmettelyjä, että miten tytöllä voi olla näin isot pohkeet joten sen päivän jälkeen en ole hameita tai mekkoja käyttänyt. Harmittaa koska olen monet juhlatkin jättänyt välistä vain sen takia että ahdistaa nää pohkeet. Tiedän olevani hyvin pinnallinen ja siis myönnänkin olevani sitä. Olen kerran kokeillut mennä mekko päällä juhliin ja koko illan ahdisti ja tuntui että näitä pohkeita tuijotettiin. Paljonko sun pohkeiden ympärys sitten on? Oot kuitenkin 10cm pitempi niin näyttää varmasti sirommalta kuin mulla. -ap

Voi elämän kevät... olet jättänyt juhlia väliin normaalien pohkeidesi takia? Sulle tekisi mieli toivoa vaikka sellaista ihosairautta naamaan, että vähän syntyisi suhteellisuuden tajua. 

Oletko huomannut, että pitkätki yli pohkeen menevät hameet on keksitty? Tai sitten nämä mullistavat HOUSUT. 

Vierailija

Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuulostavani naurettavalta ja ongelma on monen korvaan pieni,mutta kärsin näistä pohkeista niin paljon. Minet sanovat ett ei auta muuta kun lähteä mekki päällä baanalle mutta kun tiedän että se ahdistaa kun olen sitä koittanut. Varmasti osa ongelmasta on pään sisällä enkä tiedä miten pystyn sitä korjaamaan. -ap

Ai osa ongelmasta pään sisällä? Kyllä se on siellä sataprosenttisesti. 

Ai ongelma monen mielestä pieni... jokaisen täyspäisen mielestä kyseessä ei ole ongelma pohkeista vaan nimenomaan nupistasi. Ja se vaikuttaa suurelta ongelmalta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät... olet jättänyt juhlia väliin normaalien pohkeidesi takia? Sulle tekisi mieli toivoa vaikka sellaista ihosairautta naamaan, että vähän syntyisi suhteellisuuden tajua. 

Oletko huomannut, että pitkätki yli pohkeen menevät hameet on keksitty? Tai sitten nämä mullistavat HOUSUT. 

Arvasin että tällasia kommentteja tulee. Sanoin että monen korvaan tämä ongelma on varmasti pieni ja naurettava mutta mulle ei ole. Kuka sen lopulta määrää että mikä "kauneusvirhe" on eniten paha? Turha lähteä mielestäni vertailemaan tuolla tavalla. Jos pään sisällä ei olis mitään ongelmaa tän asian suhteen niin ehkä sillon käyttäsin niitä hameita. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap

Alat haiskahtaa säärifetisistiltä. Koko ketjun tarkoitus on saada naiset lähettämään tänne kuvia sääristään. 

Hyvää jatkoa mekko päällä sulle, Erkki!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat