Nettopalkka 2255 €/kk

Vierailija

Jos tienaat saman verran kuin minä, mitä työtä teet?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Melkein sama lähihoitaja lapsia hoidan 10 vuotta eli kaks ikälisää tuossa työaika 7.30-16.30 välillä 0 38,15 viikossa kaupungilla töissä.

MITÄ SINÄ TEET??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Melkein sama lähihoitaja lapsia hoidan 10 vuotta eli kaks ikälisää tuossa työaika 7.30-16.30 välillä 0 38,15 viikossa kaupungilla töissä.

MITÄ SINÄ TEET??

Taidat sekoittaa brutto- ja nettopalkan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

MITÄ SINÄ TEET??

Taidat sekoittaa brutto- ja nettopalkan...

No, mitä voi odottaa...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän, paljonko tienaat. Paljonko brutto? Eihän tuosta netosta voi päätellä kuin suuntaa.

Etkö sä tiedä, paljonko sulle rapsahtaa tilille rahaa? Jos olet niin etevä, että sulla on autoetu tms, niin tod.näk tienaat paljon enemmän, eikä sun tulot ja duunit kiinnosta mua tässä kohtaa.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuolla tienuulla et voi tuoda vaimoa Suomeen.

Olet oikeassa. Muutenkin hankalaa, kun olen jo naimisissa, ja sitä paitsi nainen.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

MITÄ SINÄ TEET??

Myyntiä. Mietin, voisko saman rahan saada helpommalla, mutta ehkä nää hommat sopii mulle parhaiten. Tykkään ihmisistä enemmän kuin papereista, mutta hoitsuna joutuu menemään liikaa iholle ja sen allekin.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän, paljonko tienaat. Paljonko brutto? Eihän tuosta netosta voi päätellä kuin suuntaa.

Etkö sä tiedä, paljonko sulle rapsahtaa tilille rahaa? Jos olet niin etevä, että sulla on autoetu tms, niin tod.näk tienaat paljon enemmän, eikä sun tulot ja duunit kiinnosta mua tässä kohtaa.
ap

Tarkoittaa mitä? Autoetu ei ainakaan näy nettopalkassa--

Netto 1900 egeä, taloushallintoa. Ei toki ole sama summa kuin mitä ap tienaa, mutta bruttohan voisi olla sama.. Hmm..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Tarkoittaa mitä? Autoetu ei ainakaan näy nettopalkassa--

Netto 1900 egeä, taloushallintoa. Ei toki ole sama summa kuin mitä ap tienaa, mutta bruttohan voisi olla sama.. Hmm..

Juuri niin, autoedusta maksetaan verot, mutta rahaa siitä ei saa. Myöskään päivärahat tai kilometrikorvaukset ei näy mun nettopalkassa. Mitään absoluuttista vertailua en halunnutkaan tehdä, vaan keskustella mukavasti ja rauhallisesti. Sehän taisi onnistua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat