Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ladulla kuuluu käyttäytyä?

Vierailija
16.11.2015 |

Olen ajatellut, että tänä talvena aloitan hiihtämisen vuosien tauon jälkeen, kaupungin ylläpitämillä laduilla siis. Mutta minä en oikeasti tiedä (tai muista), miten ohittamiset tapahtuvat.

Olen hidas hiihtäjä, ja suurin osa varmasti ohittaa. Pitääkö minun antaa latua? Ihan lähiladuilla on se "kaistale" varmaan luistelijoita varten, mutta metsälatujakin on. Annanko latua, vai hiihtelenkö vaan, ja jätän ohittamisen takanahiihtäjän huoleksi. Ja miten sitä latua annetaan, siirrynkö siis kokonaan ladulta pois.

Ja kenen pitää väistää vastaantulevaa, jos on vain yksi latu?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut että fanaattisissa hiihtäjissä on paljon mielenvikaisia. Huutelevat törkeyksiä hitaammille hiihtäjille ja tiuskivat lapsille. Ja auta armias jos et ymmärrä hypätä pusikkoon fanaatikon tieltä! Tulee suusta sellaista tekstiä että kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät.

Minun mielestäni jos on mahdollista, niin nopeampien hiihtäjien pitää vaan mennä hitaampien ohi esim. luistelubaanan kautta. Törkeää huudella ja käskyttää muita loikkimaan pois ladulta jos itse pääsisi muillakin tavoilla kätevästi ohi.

Nämä ovat kesäisin aggrepyöräilijöitä. Vetävät varmaan suoritusta parantavia mömmöjä ja kamoissaan aggreilevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme