uskotko, että naisen laukku symboloi vaginaa?

Vierailija

Niinku Freud sanoo. Olen tätä miettinyt! Mä en haluis käyttää laukkua ollenkaan. Tavarat vaan on pakko jonnekin saada. Tuntuu, että mulle ei sovi oikein minkään näköinen laukku. Vaatteita osaan valita ja olla naisellinen.
En missään tapauksessa menisi mihinkään sukupuolen vaihdokseen, mutta jos saisin valita, en välttämättä syntyisi naiseksi. Ja mun seksuaalisuus on sellaista, että kiihotun vähän mistä sattuu.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jos laukku on vaginasymboli, niin mitähän minusta kertoo se, että laukkuni on iso, musta shopperi. Yleensä tyhjä - eli tarpeeton. Kulkee silti varmuuden vuoksi mukana. :)

Vierailija

Kaikki mihin menee jotain sisään on freudilaisittain vaginoita, ja sisään menevät peniksiä. Jos kävelet ovesta sisään, olet kokovartalokyrpä. On se jännää...

Vierailija

Jaa-a, mun käsilaukku on isohko, musta ja vetskari rikki. Luurankojakin löytyy :D

Yleensä lompakko, puhelin, bussikortti ja roskia. Kynä ja irtokolikoita.

Mitähän se sitten meinaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mun käsilaukku on isohko, musta ja vetskari rikki. Luurankojakin löytyy :D

Yleensä lompakko, puhelin, bussikortti ja roskia. Kynä ja irtokolikoita.

Mitähän se sitten meinaa?

No kuulostaa minulle aika normiakalta. Ei se nyt sitä tarkoita että vaginassa on sitten kirjaimellisesti se laukun sisältö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, koska laukut vaihtuu muodin mukana, toisin kuin vaginat.

t.mies

Mutta vaihtuu vaginamuotikin, vrt. nykyvaginat ja 80-luvun puskat, ja nyt esim puumien paneminen on kunnioitettavaa kun toisena aikakautena se saattaa olla vaietumpi salaisuus... Ap

Vierailija

Minulla on pieni laukku, johon joudun aina voimalla tunkemaan tavarat takaisin, kun olen sieltä jotain ottanut, eivät meinaa millään mahtua. Mitähän tämä kertoo minusta?

Vierailija

Mulla on 20 eri kokoista ja väristä laukkua. Osa on nahkaa, osa kangasta ja osa muovia. Joihinkin mahtuu viikon ruuat ja toisiin vain kännykkä ja avaimet. Osa on kalliita ja osa vain muutaman euron.

Mitä se musta sitten kertoo? En tiedä millainen vaginani on? :D

Vierailija

Kaikki mihin menee jotain sisään symboloi vaginaa. Ainut poikkeus on persreikä ja näitä ei saa sekoittaa keskenään vaikka ihan vierekkäin ovatkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat