On-off-tapailua

Vierailija

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa on ollut mukava viettää aikaa. Pidämme toisistamme, mutta mitään ihmeempää ei ole sovittu. Kysyin sitten suoraan mieheltä eilen, mitä hän toivoo tältä suhteelta ja vastaus oli, ettei oikein osaa sanoa. (No, eihän muutaman viikon tapailu vielä paljon ole.) Siltikin sanoin tuohon, etten sitten enää halua nähdä koko miestä. Loukkaantui pahasti, mutta eipä voi mitään.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tuo pitää jättää off-tilaan. Toisaalta, en tiedä itsekään mitä vastaisin kysymykseen tapailun alkumetreillä. Varmaan jotain tyyliin katsellaan tai näin on mukavaa tai haluan tutustua paremmin.

Mym

Parin viikon tapailun jälkeen!
Oisko sen pitäny hehkuttaa et uu aa kui ihanaa. Mä haluun nainisiin ja vauvoja. Oot täydellinen.
No mut. Seuraava huolii.

Vierailija

Jos minulle esitettäisiin tuollainen kysymys vaikkapa kuukauden seurustelun / tapailun jälkeen, olisin aika sanaton, vaikka muuten puhetta riittääkin. Jos toisen seurassa on hyvä olla ja juttu luistaa ja saa ja voi antaa hyvää seksiä, miksi pohtia jotain muuttoa yhteen tai odottaa kosintaa.

Asuimme tulevan aviomiehen kanssa 400km päässä toisistamme vuoden verran ja tavattiin pari kertaa kuukaudessa. Ei ollut mitään aihetta kysellä, tuleeko meistä mitään tai mitä halutaan. Tuntui aivan selvältä, että kuulumme yhteen.

Vierailija

Aika painostavaa noin nopeasti tuollaisia alkaa kysellä. Eihän sitä toista voi vielä niin paljoa tuntea, että osaisi sanoa odottaako koskaan suhteesta mitään vakavampaa vai ei.

Vierailija

Voi, tilanteitten ja suhteitten pitää antaa rauhassa kehittyä. Kun viihtyy keskenään ja voi puhua avoimesti ja ikävöi erossa ollessa, niin mikäpä on kauniimpi tapa kehitellä suhdetta eteen päin. Elämä on kuitenkin tässä ja nyt, miksi hukata arvokasta yhteistä aikaa haahuilemalla tulevista asioista liikaa.

Vierailija

Normaali ihminen osaa kertoa tuohon vastaten, että haluaa tutustua enemmän tai mikä nyt onkaan mielessä. Ei siinä tarvitse luvata, että haluaa suhteen joskus tai että sellaista on edes etsimässä jos ei kerta ole.

En minäkään haluaisi jatkaa sellaisen kanssa tapailua, joka ei osaisi vastata siihen peruskysymykseen, että miksi minua edes haluaa nähdä. On siihen aina joku motiivi.

Vierailija

Pidän miehestä, jota olen tavannut muutaman kerran. Hän sanoo samaa minua kohtaan. Kyseli äskettäin, mitä toivon  meistä, niin menin kyllä hiukan hämilleni. Vastasin, että mennään hetki kerrallaan. Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kuulostelen aika tarkkaan tunteitani. Mielessäni kyllä toivon, että meistä tulee jotain. Ehkäpä ensi kerralla voin sanoa tuon hänelle.

Vierailija

Aloittaja on siis malliesimerkki prinsessaharhailijasta.

Hyvä että mies pääsi eroon, ehkä aloittajakin kasvaa joku päivä prinsessaleikeistään ihan aikuiseksi asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen osaa kertoa tuohon vastaten, että haluaa tutustua enemmän tai mikä nyt onkaan mielessä. Ei siinä tarvitse luvata, että haluaa suhteen joskus tai että sellaista on edes etsimässä jos ei kerta ole.

En minäkään haluaisi jatkaa sellaisen kanssa tapailua, joka ei osaisi vastata siihen peruskysymykseen, että miksi minua edes haluaa nähdä. On siihen aina joku motiivi.

Ei kaikki ole niin sanavalmiita, tai edes niin omia tunteitaan miettiviä, että sisälläänkään tietäisivät vielä sitä motiivia. Itse kun olen sulkeutunut introvertti, niin lähinnä tuskanhiki ja vaivautunut "en tiedä" olisi vastaus ap:n kysymykseen noin lyhyen tapailun jälkeen. Pari päivää mietittyäni voisin jo osata muodostaa paremmankin vastauksen, mutta en siinä samassa.

Vierailija

Vastaus oli ilmeisesti hyvin rehellinen. Jos tykkäystä kuitenkin on ilmassa, en olisi huolissani. Tuo kyllä on kurjaa, että  vastaus tulkitaan välittömästi kielteisellä tavalla. Jatkossa kannattaa keskittyä puhumaan mieluummin tyyliin, että kanssasi on hyvä olla ja olisi mukava tavata uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole niin sanavalmiita, tai edes niin omia tunteitaan miettiviä, että sisälläänkään tietäisivät vielä sitä motiivia. Itse kun olen sulkeutunut introvertti, niin lähinnä tuskanhiki ja vaivautunut "en tiedä" olisi vastaus ap:n kysymykseen noin lyhyen tapailun jälkeen. Pari päivää mietittyäni voisin jo osata muodostaa paremmankin vastauksen, mutta en siinä samassa.

Se on sitten heidän ongelmansa.Kyllä minä ainakin tiedän itse, että kiinnostaako minua sillä hetkellä hakea suhdetta vaiko seksiä. Aika pihalla saa olla jos ei omia halujaan edes tiedä ja sellainen ihminen ei minulle ole sopiva.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat