Mitäs netflix-sarjoja katseletta juuri nyt?
Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....
Mitäs teillä on meneillään?
Kommentit (99)
Jessica Jones tulee perjantaina. Sitä odotellessa listalla Supernatural, Jenkki-Netflixistä on katsomatta vaikka mitä, esim. How to get away from muder, Witches of East End, Originals 2. kausi, Vampire Diaries 6. kausi jne.
Suomen Netflixistä löytyy Teen Wolf, jos rakkaussarjat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....
Mitäs teillä on meneillään?siis onko SOA:n viimeinen kausi jo Suomen netflixissä?
On!! Itekkin sitä olen ootellut vaikka kuinka kauan mutta en ollut edes huomannut sitä viimeksilisätyissä koskaan. Nyt ajattelin vain katsella taas alusta niitä jaksojaniin huomasin.
Reigniä on tullut katsottua nyt, Downton Abbey on myös yksi suosikkini.
Arrow menossa (yritän katsoa kolmannen kauden loppuun ennen kuin 4.s alkaa oliko se torstaina) ja toisena Supernatural.
Star Wars Rebels ja Scream-sarja odotuslistalla.
From dusk till dawn oli kans aika hyvä, jopa leffaa parempi, sanoisin.
Löytyykö sieltä House,Boston legal ja Mentalist?
Vierailija kirjoitti:
Mentalistin oikeudet on Viaplay:llä, samaten Housen, kumpaakaan ei löydy pohjoismaiden Netflixistä. Boston legalia ei löydy minkään maan Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentalistin oikeudet on Viaplay:llä, samaten Housen, kumpaakaan ei löydy pohjoismaiden Netflixistä. Boston legalia ei löydy minkään maan Netflixistä.
Oliko Boston legal sitte ihan paska sarja?Mä en tiedä mistä mun takaraivoon on jäänny että olis ollu aikanaan tosi kehuttu ja suosittu sarja ja haluaisin nähä sen.Sehän vei kaikki palkinnotkin Housen nenän edestä ja Househan on hyvä.
Tällä hetkellä katsottavana Heroes ja The Glades. Molemmat on ihan ok, mutta viimeksi loppuun katsottu Blacklist oli kyllä todella hyvä. Tulisipa toinen kausi pian! Netflix-suosikkeja on mm. Supernatural, HIMYM, Terra Nova.
Mulla myös menossa The Glades. Aika hyvä sarja, mut viimeinen kausi jo menossa :(
Master of None ja homeland katoin just loppuun, suosittelen molempia. Nyt vuorossa Narcos
Salemia aloin katsomaan pari päivää sitten. Kuvaa hyvin puritaanien sekopäisyyttä.
Jessica jonesia, aluksi pidin sitä ihan hyvänä, mutta ei se oikein toimi, liian huonot näyttelijät, liikaa puhumista ja nussimista, ja sitten se kilgrave on vajaaälyinen, menee hermo siihen.
From Dusk till Dawn ja Scream. Molemmat leffoihin perustuvia sarjoja. Ensinmainitun kahjompi veli on vähemmän kahjo kuin Tarantinon versio :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös menossa The Glades. Aika hyvä sarja, mut viimeinen kausi jo menossa :(
Jäi kuitenkin sellaiseen kohtaan että varmaan tulee lisää kausia myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Onko fargo netflixissä?
Ei. Muistaakseni se oli HBO:lla
siis onko SOA:n viimeinen kausi jo Suomen netflixissä?