Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs netflix-sarjoja katseletta juuri nyt?

Vierailija
15.11.2015 |

Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....
Mitäs teillä on meneillään?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....

siis onko SOA:n viimeinen kausi jo Suomen netflixissä?

Vierailija
22/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Jones tulee perjantaina. Sitä odotellessa listalla Supernatural, Jenkki-Netflixistä on katsomatta vaikka mitä, esim. How to get away from muder, Witches of East End, Originals 2. kausi, Vampire Diaries 6. kausi jne.

Suomen Netflixistä löytyy Teen Wolf, jos rakkaussarjat kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis onko SOA:n viimeinen kausi jo Suomen netflixissä?

On!! Itekkin sitä olen ootellut vaikka kuinka kauan mutta en ollut edes huomannut sitä viimeksilisätyissä koskaan. Nyt ajattelin vain katsella taas alusta niitä jaksojaniin huomasin.

Vierailija
24/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reigniä on tullut katsottua nyt, Downton Abbey on myös yksi suosikkini.

Vierailija
25/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrow menossa (yritän katsoa kolmannen kauden loppuun ennen kuin 4.s alkaa oliko se torstaina) ja toisena Supernatural.

Star Wars Rebels ja Scream-sarja odotuslistalla.

From dusk till dawn oli kans aika hyvä, jopa leffaa parempi, sanoisin.

Vierailija
26/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö sieltä House,Boston legal ja Mentalist?

Vierailija
27/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentalistin oikeudet on Viaplay:llä, samaten Housen, kumpaakaan ei löydy pohjoismaiden Netflixistä. Boston legalia ei löydy minkään maan Netflixistä.

Vierailija
28/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentalistin oikeudet on Viaplay:llä, samaten Housen, kumpaakaan ei löydy pohjoismaiden Netflixistä. Boston legalia ei löydy minkään maan Netflixistä.

Oliko Boston legal sitte ihan paska sarja?Mä en tiedä mistä mun takaraivoon on jäänny että olis ollu aikanaan tosi kehuttu ja suosittu sarja ja haluaisin nähä sen.Sehän vei kaikki palkinnotkin Housen nenän edestä ja Househan on hyvä.

Vierailija
29/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä katsottavana Heroes ja The Glades. Molemmat on ihan ok, mutta viimeksi loppuun katsottu Blacklist oli kyllä todella hyvä. Tulisipa toinen kausi pian! Netflix-suosikkeja on mm. Supernatural, HIMYM, Terra Nova.

Vierailija
31/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös menossa The Glades. Aika hyvä sarja, mut viimeinen kausi jo menossa :(

Vierailija
32/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elementary

Vierailija
33/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master of None ja homeland katoin just loppuun, suosittelen molempia. Nyt vuorossa Narcos

Vierailija
34/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salemia aloin katsomaan pari päivää sitten. Kuvaa hyvin puritaanien sekopäisyyttä.

Vierailija
35/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica jonesia, aluksi pidin sitä ihan hyvänä, mutta ei se oikein toimi, liian huonot näyttelijät, liikaa puhumista ja nussimista, ja sitten se kilgrave on vajaaälyinen, menee hermo siihen.

Vierailija
36/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

From Dusk till Dawn ja Scream. Molemmat leffoihin perustuvia sarjoja. Ensinmainitun kahjompi veli on vähemmän kahjo kuin Tarantinon versio :D

Vierailija
37/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fargo netflixissä?

Vierailija
38/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös menossa The Glades. Aika hyvä sarja, mut viimeinen kausi jo menossa :(

Jäi kuitenkin sellaiseen kohtaan että varmaan tulee lisää kausia myöhemmin

Vierailija
39/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko fargo netflixissä?

Ei. Muistaakseni se oli HBO:lla

Vierailija
40/99 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset