Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia hevosnaiset ovat?

Vierailija
15.11.2015 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea yleistää, hevosihmisiä on laidasta laitaan. Itse olen esim. pikkujouluissa viimeisen päälle laitettu ja huoliteltu "prinsessa". Kuitenkin viihdyn myös saappaissa, ilman meikkiä, eikä räntäsadekaan pysäytä.

Luonteeltani olen kiltti mutta en mikään kynnysmatto.

Vierailija
22/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kuitenkin, että nämä "isi maksaa" tai prinsessat ovat aika vähissä.

Vaikka rahaa olisi paljonkin, kyllä silti sieltä selästä tullaan alas useampaan kertaan eikä eläinten kanssa voi välttyä lialta.

Lisäksi, vaikka miten olis työntekijöitä tallilla ja rahaa, en usko että kovinkaan monissa hevospiireissä ei pidettäisi tärkeänä sitä, että kukin olisi vuorollaan joskus sitä lantaa luonut. Oli sitten minkä tahansa kilpatallin omistaja, joskus tulee vain sellainen tilanne, että siihen talikkoon on tartuttava. Pitää tietää, millaista on terveen eläimen uloste, että osaa tarvittaessa kutsua sen lääkärin jne.

Itse olen ollu tallilla, jossa on varakkaampaa väkeä, jolla on tavoitteet päästä kilpailemaan isoille areenoille. Kyllä he hoitivat itse ne hevoset, vaikka vaatteet ja varusteet hevosia unohtamatta, oli viimesen päälle. Ja ilman nenän nyrpistelyä.

Ihan samalla tavalla uskon, että rikkaat ihmiset joutuu sen vaipankin vaihtamaan omalle vauvalleen, vaikka miten olis nannyjä ja muita auttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaiset ovat kentaureja. Kentauri on puoliksi hevonen ja puoliksi ihminen.

Näin naisena täytyy olla tyytyväinen, että kentauri todellakin määritellään tuolla tavalla. :)

Vierailija
25/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosnaiset ovat kentaureja. Kentauri on puoliksi hevonen ja puoliksi ihminen.

Näin naisena täytyy olla tyytyväinen, että kentauri todellakin määritellään tuolla tavalla. :)

Totta. Olin varma että kentauri olisi edelleen määritelty notta puoliksi hevonen ja puoliksi mies. :)

Vierailija
26/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä johtajia. Osaavat olla jämptejä ja määrätietoisia, mutta ymmärtävät, että paras tulos syntyy toimivalla yhteispelillä.

Riuskoja, rouheita ja yleensä elämänmyönteisiä. Haisevat usein tallille ja levittävät lantaa ja kuraa ja hevosenkarvoja ympäriinsä.

Vierailija
27/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaamainen.

Vierailija
28/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa päteä tuo 1. vastaus nykypäivän hevostyttöihin, mutta me heppoihin 80-luvulla hurahtaneet hevosnaiset olemme reippaita, ahkeria, kovaan työhön ja pettymyksiinkin tottuneita eläinrakkaita elämäntapahevostelijoita, joiden täytyy päästä tallille jouluaattonakin. :)

Olipa yllättävää, että hevosnainen keksi hevosnaisista vain positiivisia ominaisuuksia. :D

Vierailija
29/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi poika, niin veisin harrastamaan esteratsastusta. Aika kuumia misuja ja monet varakkaista perheistä.

Miinuksena sitten se että hevoset menee elämässä usein ohi kaikesta ja haisevat hevoselta.

No et sinä vie lasta harrastamaan esteratsastusta. Ratsastaminen aloitetaan ihan siitä talutuksesta ja sitten aloitetaan kouluratsastuksen alkeet. Siitä eteenpäin mennään koulua. SITTEN aloitetaan puomiharjoittelua ja ristikot. Sitten esteet...

T: Mies, joka on ratsastanut elämästään 25 vuotta. Ikää 38 vuotta.

JA hevoset sekä ratsastaminen on aina voittajan valinta!