Paska tilanne. :( Onneksi kissa
Ällöttävä viikonloppu takana. Huomenna yhtä paskamainen arki.
Tulin kotiin ja nostin kissan syliini. Nuuhkaisin pitkään turkin tuoksua. :)
Kyllä tämä tästä. :)
Kommentit (25)
Takki päällä tässä istun kissani kanssa. :) Puskee minua ja kehrää.
Juuri nyt voin paremmin kuin hyvin. :)
AP
Eläimet on todella hyviä huolten poistajia. Vilpittömästi ovat läsnä . Kyllä te yhdessä pärjäätte.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on todella hyviä huolten poistajia. Vilpittömästi ovat läsnä . Kyllä te yhdessä pärjäätte.
Totta. :)
AP
PS: Nyt lämmitän saunaa ja keitän kahvia. Kissa loikoilee tapansa mukaan lämpenevässä saunassa. :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. :)
AP
PS: Nyt lämmitän saunaa ja keitän kahvia. Kissa loikoilee tapansa mukaan lämpenevässä saunassa. :3
Kaikki järjestyy.
Kissanpentuni on paininut tyhjän kokispullon kanssa kohta tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tavannut yhtään vilpitöntä kissaa. Kieroja kuin korkkiruuvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa tunnistaa aidon ihmisen. Sinä et ilmeisesti läpäissyt seulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minun on uskollinen ystävä. Raukeana ja lämpöisenä tuli ilmoittamaan, että sauna on valmis. :)
Muistan omatkin murheet joita tuli koettua, kyllä se kissa vaan lohdutti ja rauhoittaa. Aina sitä pysty luottamaan, että se karvapallo on kotona. Joten ymmärrän apeeta.
M39
Vierailija kirjoitti:
Muistan omatkin murheet joita tuli koettua, kyllä se kissa vaan lohdutti ja rauhoittaa. Aina sitä pysty luottamaan, että se karvapallo on kotona. Joten ymmärrän apeeta.
M39
Tuolla toisessa ketjussa kerroit menettäneesi ystävän. Olisiko jo aika uudelle ystävyydelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Tuolla toisessa ketjussa kerroit menettäneesi ystävän. Olisiko jo aika uudelle ystävyydelle?
Olen pohdiskellut aina silloin tällöin, saa nähdä. Nyt olisi kissallakin tilaa enemmän temmeltää ja edessä kissanpäivät kun on jo varallisuutta kertynyt. Enää en ole persaukinen opiskelija.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Olen pohdiskellut aina silloin tällöin, saa nähdä. Nyt olisi kissallakin tilaa enemmän temmeltää ja edessä kissanpäivät kun on jo varallisuutta kertynyt. Enää en ole persaukinen opiskelija.
M39
Toope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa tunnistaa aidon ihmisen. Sinä et ilmeisesti läpäissyt seulaa.
Kissa tunnistaa tyhmän ihmisen. Mutta hyvä kahden kauppahan se onkin. Kisu saa mitä tarvitsee: rapsutusta, ruokaa ja lämpimän pesän. Ja ihminen saa kuvitella olevansa jotenkin "vilpittömästi" rakastettu. Kissat on älykkäitä, häikäilemättömiä hyväksikäyttäjiä, eli aivan kuten ihmisetkin. Mutta en minä sellaista sänkyyni ottaisi.
Kissat. :3