Onko teidän lapsilla monta joulukalenteria??

Vierailija

Mun mielestä yksi per lapsi riittää (kunhan se on sitten mieleinen) ja samaa mieltä ovat omatkin lapset olleet. Nyt sitten nuoremman lapsen kaveri (8v) kertoi että hänellä on joka vuosi 3-5 kalenteria. Olin vähän hoomoilasena. Lisäksi anoppi toi lapsille toiset joulukalenterit. Kiitimme tietenkin, mutta jotenkin on vähän hassu olo että olisko ollu liikaa vaivaa kysyä että onko niillä lapsilla jo joulukalenterit? Toisaalta ehkä olenkin itse hölmä äiti ja yksi ei enää ole mitään? Onko jossain kalenterittomia lapsia joille nää vois lahjoittaa?

Kommentit (10)

Vierailija

Perinteinen suklaakalenteri maksaa EURON. Yhden.  Euron. Siinä on 24 pientä suklaapalasta, yhteensä yhtä paljon suklaata kuin pienehkössä suklaalevyssä. 

Että mulle on ihan yksi ja sama onko jollakulla kalentereita vaikka sata, koska nämä on hyvin pieniä asioita. Lapselle ehkä isoja, aikuisen ajatukset voi olla jo vähän isommassa mittakaavassa.

Vierailija

Meillä on yksi kuvakalenteri. Jos lapsi (6v) kysyy ennen joulukuuta että saako karkkikalenterin niin saa, käydään semmoinen sitten ostamassa.

Vierailija

10-vuotiaalla tähän mennessä kolme kalenteria: Lego Friends-kalenteri, Lidlin suklaakalenteri ja Turun Sanomien mainoksen mukana tullut kuvakalenteri. Haluaisi vielä pikkukrääsäkalenterin, hommaan sellaisenkin jos löytyy kivoja lahjoja siihen.

Vierailija

Jokaisella on yksi "kunnollinen" kalenteri. Yleensä tavarakalenteri, tänä vuonna yksi halusi sen tilalle suklaakalenterin. Lisäksi kertyy erilaisia kuvakalentereja, niitä aukoo jokainen vähän vuorollaan tai kun muistaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat