Kuka muu tekee jouluostokset nyt välttääkseen jouluruuhkaan mahdollisesti kohdistuvat terroristi-iskut?

Vierailija

Kävin tänään ostamassa loput joululahjat ja täydensin keittiön kuivamuonakaapit siten, että jouluruuat ja -leivonnaiset onnistuvat. Marraskuun loppuun mennessä teen ruuat pakkaseen ja pysyn kauppakeskuksista poissa joulukuun. Vältän näin mahdolliset terroristi-iskut.

Kommentit (15)

Vierailija

Teen joululahjaostokset juuri nyt siksi että näin vältän jouluruuhkat enkä pimahda siihen että joka paikassa on ihan liikaa ihmisiä.

Vierailija

Hyvä! Mä ostan ympäri vuoden sopivia lahjoja ja ostamatta on enää yksi Lego-paketti pojalle, tytölle koru ja Duplo-paketti, appivanhemmille tiskikone ja miehelle pitäisi kehittää kirjojen ja hieronta-lahjakortin lisäksi vielä jotain. Muut lahjat on jo siis ostettu ja nuo loput saan onneksi tilattua netistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistithan myös ostaa tarpeeksi foliota, ettei pääse kellarissa loppumaan.

Foliolla tiivistetään ikkunat ja ovet, ettei laskeuma pääse sisään.

Vierailija

Hei ei saa antaa pelolle valtaa, maailma katsos muuttuu, sopeudu sen kanssa ! Kerran täällä vaan eletään ja kaikki lähtee aikanaan, YOLO ! *levittelee käsiään*

Vierailija

Minä tein. Tosin ensisijaisesti siitä syystä että vihaan sekä kiirettä että varsinkin ruuhkaa ja joulun alla kauppakeskuksissa on molempia. Toki nykyisin on myös ihan viisasta miettiä ainakin pikkaisen missä liikkuu ja mihin aikaan, vaikka eihän se oikealta tunnu että me joudutaan täällä muuttamaan tapojamme tulijoiden takia. Tuollainen kauppakeskus kun tuntuu ainakin näin maallikon silmin ihan terroristin unelmalta, paljon ihmisiä pienessä tilassa eikä sisään tullessa ole minkään valtakunnan turvatarkastusta. Siellähän näitä tulijoita notkuu päivästä toiseen eikä ilmeisesti kukaan ole kiinnostunut miksi ja mitä varten. Samalla sitä saa tarvittaessa viimeisteltyä vaikka minkälaiset strategiat valmiiksi kenenkään huomaamatta ja kätevästi ihan paikan päällä.

Toivottavasti mulla on terroristia vilkkaampi mielikuvitus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat