Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli tehdä deittiprofiili, mutta en tiedä kehtaanko - kuoleeko siihen?

Vierailija

Olen aika tarkka yksityisyydestäni ja nolottaa hieman kirjoittaa profiilia omalla naamalla. Eniten ehkä pelottaa että joku tuttu näkisi sen. Ongelmaa ei ehkä olisi jos kirjoittaisin lyhyen tekstin, mutta koska haluaisin kaltaiseni, rikkaan sisäisen elämän omaavan naisen, olen tavallaan pakotettu kirjoittamaan avoimesti itsestäni.

Tosielämässä en tule ikinä törmäämään sopivaan yksilöön (johtuen hieman monimutkaisesta luonteestani), joten netti on melkein ainoa vaihtoehto. Enkä ole hirveän menestynyt elämässäni, jos asiaa tarkastelee koulu- ja työhistoriani kannalta, eli fiksut perusnaiset hylkäävät kaltaiseni jo tuosta syystä. Olen kyllä hyvä ilmaisemaan itseäni kirjallisessa muodossa, jos uhraan siihen riittävästi aikaa, eli luulen että nettideittailu voisi tuottaa tulosta. Luulisi, että Suomesta löytyisi edes yksi nainen, joka nauttisi seurastani ja minä hänen seurastaan. En vain tiedä kehtaanko laittaa kuvaani nettiin! Välillä sitä toivoisi vain olevansa ihan tavallinen perusmies, silloin kumppanin henkisillä ominaisuuksilla ei olisi niin väliä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mitähän se tuttu siellä palstalla tekisi, jos ei sitten samoilla asioilla olisi kuin sinä? Pakkoko sinne kuvaa on laittaa (paitsi se kyllä lisää merkittävästi ilmoituksen saamaa huomiota)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuvaahan ei ole pakko laittaa...

Kokeilin tuota kerran, eikä yhtään vastausta tullut. Ilmoitukseni oli kyllä hyvä kaikin puolin, luotan sen verran arvostelukykyyni. En tiedä miehistä, mutta naiset eivät ainakaan vastaa kuvattomiin profiileihin. Ystävälläni oli samanlainen kokemus ja heti kun laittoi kuvan, alkoi vastauksia tulla. Kyseessä oli ihan tavallisen näköinen heppu. Ehkä ihmiset eivät oikein luota jos ei laita kuvaa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitähän se tuttu siellä palstalla tekisi, jos ei sitten samoilla asioilla olisi kuin sinä? Pakkoko sinne kuvaa on laittaa (paitsi se kyllä lisää merkittävästi ilmoituksen saamaa huomiota)?

Olen tuotakin kyllä ajatellut, silti jännittää! Tosin yksi tuttuni on omalla naamallaan alastonsuomessa pikkutirriäisensä (mies kyseessä) kanssa, joten tuskin tavallinen deittiprofiili olisi mitään tuon rinnalla.
Ap

Vierailija

No itse aikoinani mietin samoja asioita.

Lopulta menin ja laitoin profiilin ilman kuvaa. Huomasin, että kirjoittamalla järkevästi vain niille oikeasti kiinnostaville tapauksilla, yksi kerrallaan, juuri tälle henkilölle räätälöidyn viestin, kuitenkaan valehtelematta, sitä juttuseuraakin sieltä löytyi ja lopulta vakavampaa.

Olisihan se kuva varmaan helpottanut, mutta lopulta uskoisin että noissa paikoissa se valtti on juurikin se että satut oikeasti kiinnostumaan jostain ihmisestä ja osaat ilmaista itseäsi kirjallisesti, etkä lähetä pervoja copypaste-viestejä, tai turhautuneita copypaste-viestejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tuota kerran, eikä yhtään vastausta tullut. Ilmoitukseni oli kyllä hyvä kaikin puolin, luotan sen verran arvostelukykyyni. En tiedä miehistä, mutta naiset eivät ainakaan vastaa kuvattomiin profiileihin. Ystävälläni oli samanlainen kokemus ja heti kun laittoi kuvan, alkoi vastauksia tulla. Kyseessä oli ihan tavallisen näköinen heppu. Ehkä ihmiset eivät oikein luota jos ei laita kuvaa.
Ap

Sinun tehtäväsi on itse ottaa kontaktia, eikä odottaa, että naiset lähestyvät sinua. Ei se mikään automaatti ole. Itse naisena olen vastannut myös kuvattomiin ilmoituksiin. Tälläkin hetkellä seurustelen ns. kuvattoman miehen kanssa, johon itse otin ekan kerran yhteyttä. Oma ilmoitukseni oli rivin mittainen, mutta asiaa.

Vierailija

Joo mä en kanssa kehtaa laittaa ilmoitusta, jos kuva on niin tärkeä. Olen kyllä ihan kaunis, mutta pelkään just et joku tunnistaisi ja se olis musta noloa, koska olen aika introvertti kuiteski.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? Olen nainen ja olen miettinyt ihan samoja asioita.

Täytän 38 ensi vuonna ja asun pääkaupunkiseudulla. Eli en mitään teini-ikäisiä ole edes hakemassa. Ehkä hieman varttuneemmat naiset osaisivat hieman jopa arvostaa sitä "sisäistä kauneutta".
Ap

Vierailija

Jos ei ole valmis pistämään itseään likoon, niin on turha odottaa mitään saavuttavansakaan. Pätee varsinkin tähän asiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä ilmoituksesi ei vain ollut tarpeeksi hyvä. Itse laitoin ilman kuvaa, sillä olen sievä, mutta haluan että ihminen ihastuu juuri minuun, eikä ulkonäkööni.
Vastauksia tuli yllättävän paljon siitä huolimatta. Tosin ilmoitus poikkesi tusinailmoituksista :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? Olen nainen ja olen miettinyt ihan samoja asioita.

Täytän 38 ensi vuonna ja asun pääkaupunkiseudulla. Eli en mitään teini-ikäisiä ole edes hakemassa. Ehkä hieman varttuneemmat naiset osaisivat hieman jopa arvostaa sitä "sisäistä kauneutta".
Ap

Ok. Mä olen liian vanha sulle ja asun Pirkanmaalla, mutta oot varmasti oikeen ihana mies ja löydät sen oikean. Laita vaan rohkeasti ilmoitus;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat