Oliko kukaan Nightwishin keikalla Espoossa?

emppunen

Anyone?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai, onko se vielä olemassa.

Median mukaan ei ole muuta kuin Cheek.

Cheekin maksettu maine ei kauan kestä. Nightwish on legenda ja täällä Suomessa ei edes ymmärretä/tiedetä kuinka isosta bändistä on kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katoitteko lämppäriä yhtään? Battle Beastista potkitun Anton Kabasen uusi bändi, oliko mistään kotosin.

Minä katsoin! Ja täytyy sanoa että se oli hyvä! Yllätti positiivisesti, voisin mennä uudestaankin katsomaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitteko lämppäriä yhtään? Battle Beastista potkitun Anton Kabasen uusi bändi, oliko mistään kotosin.

Minä katsoin! Ja täytyy sanoa että se oli hyvä! Yllätti positiivisesti, voisin mennä uudestaankin katsomaan

No hyvä, nyt vaan odottelemaan debyyttisingleä :) Kovan kokoonpanon Kabanen saanu aikaan, kakkoskitaristi UDOsta. Saa nähdä miten Battle Beastin käy seuraavalla levyllä kun ei ole vanha säveltäjä tekemässä biisejä, tyhmästi tekivät kun erottivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No hyvä, nyt vaan odottelemaan debyyttisingleä :) Kovan kokoonpanon Kabanen saanu aikaan, kakkoskitaristi UDOsta. Saa nähdä miten Battle Beastin käy seuraavalla levyllä kun ei ole vanha säveltäjä tekemässä biisejä, tyhmästi tekivät kun erottivat.

Ajattelin samaa että mielenkiintoista nähdä miten Battle Beastin käy.. Se muuten piti vielä sanoa että on myöskin todella upea ääninen laulaja Beast in Blackilla!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat