Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (340)

Vierailija
321/340 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksimieltymykset eivät osu yksiin, kannattaa erota jo aikaisessa vaiheessa, ei tule nimittäin hyvää parisuhdetta sellaisesta koskaan. Hukkaatte molemmat aikaanne.

Vierailija
322/340 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin omasta sekuntimunasta eroon jo aikoja sitten. Samaa kärtti ja käskin mennä maksullisiin sen asian kanssa. Eihän saita tyhjätasku sellaiseen suostu 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/340 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsin omasta sekuntimunasta eroon jo aikoja sitten. Samaa kärtti ja käskin mennä maksullisiin sen asian kanssa. Eihän saita tyhjätasku sellaiseen suostu 🙄

Sun mieshän on ollut todellinen löytö. Kuka sen sulle hoiti?

Vierailija
324/340 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan pitää miehen tyytyväisenä ja annan sille kakkosta sillon kun se sitä haluaa. Ei tarvi muualta hakea. Ei se niin kauheaa kuitenkaan ole.

Vierailija
325/340 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan pitää miehen tyytyväisenä ja annan sille kakkosta sillon kun se sitä haluaa. Ei tarvi muualta hakea. Ei se niin kauheaa kuitenkaan ole.

On se. En halua ja mies on sen aina tiennyt. Mutta oon sanonu että jos se on sille ongelma ja sitä pitää saada niin voi vapaasti mennä muualle sitä toteuttaa. Ei se mua haittaisi.

Vierailija
326/340 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko. Anaaliyhdyntä on aviovelvollisuus!

Alfred Kinsey

Seksitutkimuksen professori

Vierailija
327/340 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksimieltymykset eivät osu yksiin, kannattaa erota jo aikaisessa vaiheessa, ei tule nimittäin hyvää parisuhdetta sellaisesta koskaan. Hukkaatte molemmat aikaanne.

Sittenhän yli puolet parisuhteista päätyisi eroon naisen haluttomuuden vuoksi.

Vierailija
328/340 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän yli puolet parisuhteista päätyisi eroon naisen haluttomuuden vuoksi.

No, suurin osa parisuhteita tosiaan päätyy eroon. 

Vierailija
329/340 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
330/340 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. En halua ja mies on sen aina tiennyt. Mutta oon sanonu että jos se on sille ongelma ja sitä pitää saada niin voi vapaasti mennä muualle sitä toteuttaa. Ei se mua haittaisi.

Tuo olisi hyvä. Aloittaisin etsinnän heti.

Vierailija
331/340 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille pöljälle tekoperse.

Vierailija
332/340 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertoo paljon miehen-naisen väleistä: pitääkö naisen suostua siihen, tähän ja tuohon. No ei tietenkään pidä, ja jos pitääkysyä edes, on jotain jo pielessä.

Vierailija
333/340 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kun kuolla 

Vierailija
334/340 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tietenkään pakko ole suostua anaaliseksiin, mutta tiedät varmaan lopputuloseksen, joko ero tai käy nussimassa muita anaaliin.

Vierailija
335/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies 🤮

Vierailija
336/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pilluu pakko nuolla, jos ei haluu. Voiko naisen laittaa luistkaa, kun ei huvita nuolla.

Vierailija
337/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että juu naiset ensin  ja pyydät sitä pyllistämään - panet sitä ensin - isolla dildolla. Jos ei suostu niin ei tykkää susta!! 

Vierailija
338/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle että juu naiset ensin  ja pyydät sitä pyllistämään - panet sitä ensin - isolla dildolla. Jos ei suostu niin ei tykkää susta!! 

Aina tämä. Miehillä on peräsuolen vieressä eturauhanen,  jota kiihottamalla useimmat saavat oikein mukavia tuntemuksia. Naisilla ei ole. Nosta se jankuttaja pihalle.

Vierailija
339/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin usein toistettu läppä ja paskin neuvo ikinä, koska isosta osasta miehistä se tuntuu hyvältä, eturauhanen nääs. Mitäs sitten teet kun mies sanoo, että hei sehän oli mukavaa, kyllä sunkin on nyt ihan pakko saada kokeilla!

On ok kieltäytyä asioista joista ei tykkää, mutta kannattaisi kasvaa aikuiseksi, jos aikuisten leikkejä aikoo leikkiä.

Vierailija
340/340 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin usein toistettu läppä ja paskin neuvo ikinä, koska isosta osasta miehistä se tuntuu hyvältä, eturauhanen nääs. Mitäs sitten teet kun mies sanoo, että hei sehän oli mukavaa, kyllä sunkin on nyt ihan pakko saada kokeilla!

On ok kieltäytyä asioista joista ei tykkää, mutta kannattaisi kasvaa aikuiseksi, jos aikuisten leikkejä aikoo leikkiä.

Jep. Voisi monella naisella mennä pulla kurkkuun, kun se mies saakin parhaat orkut tekokulli persessään. Siinähän saattaisi jopa herätä ajatus, että voisiko toinen mies olla tilallani ja hoidella homman vielä paremmin? Ja samaa ajattelee se mieskin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi