Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.
Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...
Kommentit (340)
Onneksi pääsin omasta sekuntimunasta eroon jo aikoja sitten. Samaa kärtti ja käskin mennä maksullisiin sen asian kanssa. Eihän saita tyhjätasku sellaiseen suostu 🙄
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsin omasta sekuntimunasta eroon jo aikoja sitten. Samaa kärtti ja käskin mennä maksullisiin sen asian kanssa. Eihän saita tyhjätasku sellaiseen suostu 🙄
Sun mieshän on ollut todellinen löytö. Kuka sen sulle hoiti?
Itse haluan pitää miehen tyytyväisenä ja annan sille kakkosta sillon kun se sitä haluaa. Ei tarvi muualta hakea. Ei se niin kauheaa kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan pitää miehen tyytyväisenä ja annan sille kakkosta sillon kun se sitä haluaa. Ei tarvi muualta hakea. Ei se niin kauheaa kuitenkaan ole.
On se. En halua ja mies on sen aina tiennyt. Mutta oon sanonu että jos se on sille ongelma ja sitä pitää saada niin voi vapaasti mennä muualle sitä toteuttaa. Ei se mua haittaisi.
On pakko. Anaaliyhdyntä on aviovelvollisuus!
Alfred Kinsey
Seksitutkimuksen professori
Vierailija kirjoitti:
Jos seksimieltymykset eivät osu yksiin, kannattaa erota jo aikaisessa vaiheessa, ei tule nimittäin hyvää parisuhdetta sellaisesta koskaan. Hukkaatte molemmat aikaanne.
Sittenhän yli puolet parisuhteista päätyisi eroon naisen haluttomuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksimieltymykset eivät osu yksiin, kannattaa erota jo aikaisessa vaiheessa, ei tule nimittäin hyvää parisuhdetta sellaisesta koskaan. Hukkaatte molemmat aikaanne.
Sittenhän yli puolet parisuhteista päätyisi eroon naisen haluttomuuden vuoksi.
No, suurin osa parisuhteita tosiaan päätyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. En halua ja mies on sen aina tiennyt. Mutta oon sanonu että jos se on sille ongelma ja sitä pitää saada niin voi vapaasti mennä muualle sitä toteuttaa. Ei se mua haittaisi.
Tuo olisi hyvä. Aloittaisin etsinnän heti.
Hanki sille pöljälle tekoperse.
Otsikko kertoo paljon miehen-naisen väleistä: pitääkö naisen suostua siihen, tähän ja tuohon. No ei tietenkään pidä, ja jos pitääkysyä edes, on jotain jo pielessä.
Eihän se tietenkään pakko ole suostua anaaliseksiin, mutta tiedät varmaan lopputuloseksen, joko ero tai käy nussimassa muita anaaliin.
Onko pilluu pakko nuolla, jos ei haluu. Voiko naisen laittaa luistkaa, kun ei huvita nuolla.
Sano miehelle että juu naiset ensin ja pyydät sitä pyllistämään - panet sitä ensin - isolla dildolla. Jos ei suostu niin ei tykkää susta!!
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että juu naiset ensin ja pyydät sitä pyllistämään - panet sitä ensin - isolla dildolla. Jos ei suostu niin ei tykkää susta!!
Aina tämä. Miehillä on peräsuolen vieressä eturauhanen, jota kiihottamalla useimmat saavat oikein mukavia tuntemuksia. Naisilla ei ole. Nosta se jankuttaja pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin usein toistettu läppä ja paskin neuvo ikinä, koska isosta osasta miehistä se tuntuu hyvältä, eturauhanen nääs. Mitäs sitten teet kun mies sanoo, että hei sehän oli mukavaa, kyllä sunkin on nyt ihan pakko saada kokeilla!
On ok kieltäytyä asioista joista ei tykkää, mutta kannattaisi kasvaa aikuiseksi, jos aikuisten leikkejä aikoo leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin usein toistettu läppä ja paskin neuvo ikinä, koska isosta osasta miehistä se tuntuu hyvältä, eturauhanen nääs. Mitäs sitten teet kun mies sanoo, että hei sehän oli mukavaa, kyllä sunkin on nyt ihan pakko saada kokeilla!
On ok kieltäytyä asioista joista ei tykkää, mutta kannattaisi kasvaa aikuiseksi, jos aikuisten leikkejä aikoo leikkiä.
Jep. Voisi monella naisella mennä pulla kurkkuun, kun se mies saakin parhaat orkut tekokulli persessään. Siinähän saattaisi jopa herätä ajatus, että voisiko toinen mies olla tilallani ja hoidella homman vielä paremmin? Ja samaa ajattelee se mieskin :)