Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa ukko mäkeen.

Vierailija
22/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumakauta, kuukauden jälkeen kerjää peppua ja viestittelee siitä. Nyt mies mäkeen ja äkkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailleet kuukauden verran ja nyt jo pitäisi tietää, rakastaako?

Mut joo, mies voisi kyllä avata itse oman anuksensa ensin, ennen kuin alkaa tunkeutumaan muiden.

Jos mies olisi mieleinen, varmaan itse tekisin niin, että sopisin miehen kanssa, että kokeillaan (pitkät lämmittelyt, paljon öljyä ym.) mutta saa keskeyttää jos sattuu liikaa. Oikeasti luotettava ja asian arvoinen mies suostuisi tuollaiseen diiliin, että jos tuntuisikin pahalta niin ei tarvisi jatkaa.

Vierailija
24/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. onko anuksesi vaalennettu tai vaalea? Jos on niin ymmärrän miestä, mutta jos se on tumma ja mies vielä vaatii, niin hän on yököttävä.

Vierailija
25/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että DTM:stä saa anaaliseksiä. En heteromiehenä ymmärrä mikä siinä perseeseen panemisessa kiehtoo. Ehkä näillä miehillä on joku gay-fantasia jota eivät myönnä ja haluavat siksi kakkosta. Joskus olen itse pannut kakkoseen ja ei se pillua voita.

Vierailija
26/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko suostua eikä pidä suostua, jos ei halua. Hämmentävää, että tuollaista on. Tuo jankkaaminen ja painostaminen osoittaa, että mies se tässä ei välitä eikä edes kunnioita. Ärsyttävän ja typerän kuuloista touhua. Heivaa, heivaa, heivaa.

Vierailija
27/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sulla on valta omasta perseestäs päättää.

Vierailija
28/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ei. Nimenomaan on niin että jos rakastaa toista niin ei vaadi eikä pakota sellaseen jonka toinen kokee kuvottavaksi. Vähän ääripäitä ehkä mutta miksi on mukamas ok vaatia ja lähes pakottaa peppuseksiin, mutta ei saa pakottaa vaikkapa ottamaan toisen oksennusta suuhunsa, paskomaan toisen suuhun tai käyttämään kunnolla jotain nahkaistaruoskaa tai ottamaan vastaan kunnon potkuja palleille. Joo, kuten jo sanoin niin ääripäitä, mutta nämäkin me määrittelemme ihan itse. Se mikä jollekin on jokapäiväistä niin voi jollekin olla todella niin kuvottavaa ettei sellaiseen halua osallistua. Pääasia on se että itse tietää mihin ne rajat pistää, ja jos tässä kohtaa ei halut kohtaa ja toisella on pakottava tarve että pistää argumentikseen tuon säälittävän; "tekisit jos rakastaisit", niin kyllä silloin taitaa olla kompromissit vähissä ja ero lähellä. 

Vierailija
29/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

Vierailija
30/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, EI ja vielä kerran EI. Tollaset ukot ei kelpaa kun heivattaviksi oikeesti. Siis narsistejahan nämä lopulta on täysin eikä yhtään mitään muuta. Itse olin sellaisen pauloissa jokusen tovin, joka suoraan sanottuna pakotti munansa mun kurkkuun asti tooodella lujaa niin että oksensin. Tätä tapahtui parisen kertaa kunnes uskoin että ei vittu tollasta paskaläjää en elämääni tarvitse, jos syväkurkun haluaa niin kirjoittakoon tinderiin vaatimukseksi mutta msuta ei tällä oksennusrefleksillä siihen ole että takaraivoon asti naidaan niin perheleesti että oksennusmaistuu seuraavat viisi vuotta suussa! ja saman sanoi hänkin; "no jos rakastat niin teet näin." olipas hurja vuodatus mutta neuvoksi muille että olkaa viisaampia ettekä kuuntele tota lausetta yhtä ainutta kertaa! ei tarvi sitten kantapään kautta oppia kuten minä tein. Joo on niitä kaikenmaailman fetissejä mutta niitä voi harrastaa niiden kanssa jotka on alusta loppuun suostuvaisia eikä yrittää taputella omaan tahtoonsa kaikkia. 

Vierailija
31/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat saada kohta ylläripeppuhyökkäyksen jos jatkat ton miehen kanssa... 

Vierailija
32/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin, että jos saan ensin rassata häntä strap on:lla, niin sitten. Ja että hän ei todellakaan välittäisi minusta, jos ei suostu. Jankkaisin tätä niin kauan, että lähtisi lätkimään. Pitäisin oikein olan takaa hauskaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan :D

Vierailija
33/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saatu jo. Työnsi tosin kaksi sormea peppuun yllättäen munan sijaan samalla kun hoiteli takaapäin. Ei meinannut ensin uskoa kun käskin lopettaa. Sanoi vaan että "eikös tunnu hyvältä." Olen ehdottanut että laitetaanpa jotain hänen peppuunsa ja katsotaan tykkääkö. Kuulemma ei miehen peppuun kuulu mitään työntää.

Ap

Vierailija
34/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On saatu jo. Työnsi tosin kaksi sormea peppuun yllättäen munan sijaan samalla kun hoiteli takaapäin. Ei meinannut ensin uskoa kun käskin lopettaa. Sanoi vaan että "eikös tunnu hyvältä." Olen ehdottanut että laitetaanpa jotain hänen peppuunsa ja katsotaan tykkääkö. Kuulemma ei miehen peppuun kuulu mitään työntää.

Ap

Sanot miehelle, että sen g-piste on persuksissa, joten tietenkin sinne kuuluu työntää jotain. Mies ei voi tietää todellisesta nautinnosta mitään, ennenkuin on sen kokenut. Ja sitten toteat, että sinun g-pisteesi on vaginassa, joten keskitytään olemaan siellä.

Vierailija
35/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän rakastaisi sinua, ei vaatisi sinulta tuollaista.

Tässä se on sanottu. Jos mies rakastaisi sinua, niin hän ei vaatisi sinulta tuollaista rakkaudenosoitusta, jos et itse halua.

Muuten hyvä, mutta anaaliseksi ei ole (tässä tapauksessa) rakkaudenosoitusta, vaan seksiä, himojen tyydytystä. On todella itsekästä kutsua omien toiveiden saantia toteutetuiksi "rakkaudenosoitukseksi". Se mikä seksissä on rakkaudenosoitusta ei ole saajan käsissä, vaan sen, joka antaa. Hän päättää millä tavalla rakastaa kumppaniaan. Muuten on kyseessä hyväksikäyttö.

Vierailija
36/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen. Vaati ja painosti. Pahinta oli juuri se, että tiesi minun kokeilleen sitä toisen miehen kanssa ja oli siis mustasukkainen menneisyydelleni. Aina kun meille tuli riitaa, mies tuli jotenkin ihan hulluksi ja vaahtosi persereijästäni. Kerran sitten suostuin. Kadutti, koska sattui. Mutta mies rauhottui, eikä meillä ole enää aiheesta edes puhuttu. Ei kertaakaan.

Vierailija
37/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Miten voit ap harrastaa minkäänlaista seksiä tuollaisen kanssa? Itse en pystyisi. Luottamus seksikumppaniin on ainakin itselle tosi tärkeä asia. Miten pysyt rentoutumaan kun saat koko ajan pelätä että milloin tulee sormea tai muuta persereikään?

Ja jos tyyppi on sitä mieltä että miehen persereikään ei kuulu mitään työntää, niin millä perustelee että naisen vastaavaan kuuluu? Mahtaa todella arvostaa naisia tää sun poitsus. Oksettava tyyppi.

Vierailija
38/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli samanlainen. Vaati ja painosti. Pahinta oli juuri se, että tiesi minun kokeilleen sitä toisen miehen kanssa ja oli siis mustasukkainen menneisyydelleni. Aina kun meille tuli riitaa, mies tuli jotenkin ihan hulluksi ja vaahtosi persereijästäni. Kerran sitten suostuin. Kadutti, koska sattui. Mutta mies rauhottui, eikä meillä ole enää aiheesta edes puhuttu. Ei kertaakaan.

Kai ymmärrät tuon episodin takia kuitenkin, että tuollainen mies on kiva leikkikalu niin kauan kuin teillä menee hyvin, mutta ei hänenlaistensa varaan kannata elämäänsä perustaa?

Vierailija
39/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet nykyään himoaa niin paljon tuota persereikää?? Tuntuu, että jokainen mies haluaisi nykyään vain persettä eikä pillu riitä.

Vierailija
40/306 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Älä koskaan kerro miehellesi seksihistoriasi yksityiskohtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä