Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseletteko naisten peppuja?

Vierailija

Miehet ja naiset? Kaupassa, kaduilla, kaupungilla? Onko naisilla nykyään paineet saada "hyvä peppu"? Käytkö salilla "hyvän pepun" saamisen takia?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Olen enemmän tissimiehiä, mutta katselen enemmän peppuja. Johtunee tosin siitä, että katselen hyvin usein maahan päin. Minusta pieni peppu on kiva ja iso peppu on kiva, sama tisseissäkin, mutta pannulaput tai ketunnokat ei valitettavasti hirveästi sytytä, mutta eivät ole mikään ehdoton eikään. Onneksi en koskaan tule oikeasti tissejä näkemään niin ei haittaa vaikka naisilla ei olisi tissejä ollenkaan, ei ole minulta pois.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

En käy salilla, mutta tehokkailla pyörälenkeillä olen saanut ihan mukiinmenevän pyllyn. Kolme kertaa viikossa 6-9 kilsaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Onko niilo22 idolisi vai mistä nimimerkki?

Nimimerkki on osittainen kunnianosoitus nipalle, mutta se tulee oikeasti ihan eri kautta. Kirjoitin joskus ketjun jossa minulta sai kysellä juttuja, lopetin viestit aina "-Ystävällisin terveisin ap" Siitä tulee tuo "Terveisin" Sitten tein ketjun jossa kerroin pelkääväni kauniita naisia, siitä tulee "Naispelko". Ikää on 22v, siitä "22". Vuoden päästä olen Naispelko23, joka on valitettavaa, koska silloin se ei enää ole kunnianosoitus niilolle.

Terveisin Naispelko22

M 32

Mielestäni somalivaate on seksikkäämpi, kuin persekireät housut, koska ei näytetä heti kaikkea, ja se seksikkyys syntyy liikkeestä.

Vierailija

Katselen molempien sukupuolten peput kyllä. Miesten kohdalla oon ehkä vähän häveliäämpi, kun miesten vaatteet ei oo niin paljastavia kuin naisten, joten joutuisi tutkailemaan katseella pidempään, jos haluaa saada kunnon kuvan, niin en sitten kehtaa niin pitkään katsella. Naisia taas näen enemmän, ja ajankuluksi tulee katseltua nekin ja verrattua omaan.

Ja mun peppu on ihan jees. Liikun mahdollisimman paljon ilman autoa, joten aika timmissä kunnossa olen tällaiseksi keski-ikäiseksi haahkaksi.

Vierailija

Sanon taas tämän vanhan totuuden. Naiset närkästyy kun huomaa että niiden peppua katsotaan ja pettyvät jos kukaan ei katso. Koita siinä sitten ymmärtää naisia.

Joo katson, joskus oikein ihailen miten onkin hyvän muotoinen. En ole kuitenkaan mikään kuolaava pervo vaan ihan tavis mies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat