Nainen, notkistatko alaselkää, jotta pylly näyttäisi isommalta?
Varsinkin nuorilla näkee tätä ryhti tyyppi. Mutta samalla valitettavasti hartiat nouset korviin, yläselkä köyristyy ja lopputulos on lihavan ja persjalkaisen näköinen. Kyllä nykyinen takamusmuoti sitten pilaa nuoren sukupolven ryhdin.
Kommentit (33)
Hah, onneksi on iso takamus jo luonnostaan, niin ei tarvitse selkä notkolla mennä tässä muodin mukana..
Vierailija kirjoitti:
Sitä se fitness-pyllistely lavalla teettää, siitä tulee normimuotia? Häpeäisin silmät päästäni, jos tyttäreni innostuisivat tuosta "lajista". Naisia alentavaa jos mikä.
Ei se laji ole alentava; pyllistykset kuuluvat sinne lavalle tai kilpailupaikalle ja siinä yritetään esitellä vahvuuksia; takapuoli voi olla vahvuus siinä missä hauiskin. Eri asia pyllistellä vähissä pukeissa kadulla. Konteksti on tässä erittäin tärkeää.
-Mies 29v + 1v-
Ei, vaan notkistan alaselkääni jotta mahani näyttäisi isommalta.
Oikeasti ei tulisi mieleenikään notkistaa, koska olen kolmekymppinen ja totuin omassa nuoruudessani ajattelemaan, että iso takapuoli on suunnilleen pahin mahdollinen kauneusvirhe.
Ei mun tarvitse. Selkä on vähän notko ihan luonnostaan (lääkärit siitä huomauttivat lapsena ja teininä) ja pylly on ollut ilmestymisestään asti sen verran muhkea että olen aina pyrkinyt lähinnä häivyttämään sitä. Minuakin hämmentää tämä persemuoti.
Voi, haluaisin niin kamalasti suoran selän! Tää paha skolioosi ei oo mukavaa yhtään! Jatkuvat selkäsäryt jne T nainen 38v
En todellakaan notkistaisi, mutta minkäs teet kun on notkoselkä. Näin raskauden aikana selkä huutaa hoosiannaa ja iskias on äärimmäisen kipeä. Tiedä johtuuko yksistään notkoselästä, mut paskamainen vaiva, eli suoran selän ottaisin oikein mielelläni:-D
Amanda Harkimo oli Putouksessa ärsyttävässä persenotkoasennossa.
Se on ns gettopylly. Tiedetään mikkolan ostarilla. Mikkola on Vantaan lähiöistä se, jossa bruttokansantuote on vantaan pienin. En notkista.
Vierailija kirjoitti:
Notkoselkäisyys on saattanut nuorilla lisääntyä, kun ei välttämättä harrasteta paljon liikuntaa tms. se kun johtuu heikoista lihaksista. Itse en ole kiinnittänyt huomiota, että tytöt kävelisi peppu pystyssä, mutta kuvissa huomaa sen teennäisen asennon.
Itsellä on ollut lapsesta asti lievä skolioosi ja yritetty fysioterapiassa parantaa vaan ei auta. On kyllä alaselkä aina kipeänä, joten jos vaan suoran ryhdin saisin olisin iloinen. En uskoisi kenenkään tahalleen sillä tavalla kävelevän.
Milloin muka on harrastettu yhtä paljon liikuntaa kuin nykyään?
Voisiko joku laittaa kuvia? :) :p
En, mulla on kipeä, suora ja jäykkä lankkuselkä, joka ei taivu mihinkään suuntaan vaikka haluaisin.
Sitä se fitness-pyllistely lavalla teettää, siitä tulee normimuotia? Häpeäisin silmät päästäni, jos tyttäreni innostuisivat tuosta "lajista". Naisia alentavaa jos mikä.