Nainen, notkistatko alaselkää, jotta pylly näyttäisi isommalta?

Vierailija

Varsinkin nuorilla näkee tätä ryhti tyyppi. Mutta samalla valitettavasti hartiat nouset korviin, yläselkä köyristyy ja lopputulos on lihavan ja persjalkaisen näköinen. Kyllä nykyinen takamusmuoti sitten pilaa nuoren sukupolven ryhdin.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Koko pitkän elämäni olen tähän asti joutunut piilottelemaan isohkoa, pyöreää takamustani. Nyt se onkin yhtäkkiä muotia! Hämmästyttävää. Ei kyllä tee mitenkään mieli korostaa sitä entisestään. Ja mitä minä sille sitten teen kun tämä muoti menee ohi?

Vierailija

En näe asiassa järkeä, ei näytä yhtään luonnolliselta ja asennossa on sairas kävellä. Nauran tutuille jotka ottavat tässä asennossa kuvia... noloa.. Olen päätynyt siihen tulokseen että parhain keino saada timmit jalat ja peppu on käydä salilla.
t. N17

Vierailija

Ei tarvitse, kun on notkoselkä luonnostaan. Nytkin istun selkä notkolla "viettelevästi" tässä keittiön pöydän ääressä palstailemassa.

Varmasti monet luulevat, että tahallani kävelen selkä notkolla.

Vierailija

Minulla on aina ollut notkoselkä, valitettavasti. Joku rakenteellinen juttu, rintaranka taas on todella jäykkä ja selässäni on 2 skolioosimutkaa. Välillä tulee jalkoihin säteilykipua ja oikea lonkka muljahtelee ja naksahtelee. "Kiva" jos meikäläisen kivut on jonkun mielestä seksikästä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun on notkoselkä luonnostaan. Nytkin istun selkä notkolla "viettelevästi" tässä keittiön pöydän ääressä palstailemassa.

Mulla on sama, lisäksi mulla on vielä hartiajumejakin niin hartiat nousevat silloin korviin.

Vierailija

Notkoselkäisyys on saattanut nuorilla lisääntyä, kun ei välttämättä harrasteta paljon liikuntaa tms. se kun johtuu heikoista lihaksista. Itse en ole kiinnittänyt huomiota, että tytöt kävelisi peppu pystyssä, mutta kuvissa huomaa sen teennäisen asennon.

Itsellä on ollut lapsesta asti lievä skolioosi ja yritetty fysioterapiassa parantaa vaan ei auta. On kyllä alaselkä aina kipeänä, joten jos vaan suoran ryhdin saisin olisin iloinen. En uskoisi kenenkään tahalleen sillä tavalla kävelevän.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Skolioosia on naisilla paljon enemmän kuin miehillä; en tiedä miksi.

Sen lisäksi naisilla on ilmeisesti luonnostaan kaarevampi alaselkä ja sen arvellaan liittyvän raskauden asettamiin vaatimuksiin. Naisen alaselkä on usein selvästi notkeampi kuin miehen, mistä on sitten hyötyä joissakin esteettisissä urheilulajeissa, joissa erityisesti naisilta odotetaan suurta taipumista. Yläselän osalta samanlaista sukupuolieroa ei ole havaittu, vaan mies saattaa olla jopa aavistuksen verran notkeampi rintarangasta.

Isäni kertoi että hänen lapsuudessaan tai nuoruudessaan koulussa oli tyttö, jolla tuo selän kaarevuus oli todella korostunutta ja siten lantio ikään kuin työntyi jatkuvasti eteenpäin. Tätä tyttöä pilkattiin "pillutarjonnassa" kulkemisesta tai muusta sellaisesta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mulla on notkoselkä enkä ole edes nuori. Huomaa makuullakin että jää sellanen suuri kolo alaselän  ja lattian enkä saa kun kunnolla selkää pyöristämällä sen lattiaan kiinni. Ei kaikki ole samanlaisia suoraselkäisiä lättäpyllyjä ja hyvä niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

lol viettelevästi :D

Sama juttu, mullakin on notkoselkä ja samalla isompi ahteri.

En ole tosiaan huomannut, että ihmiset kulkee sankoin joukoin selkä notkolla, tai sitten en ole kiinnittänyt huomiota? Ehkä jossain valkokuvissa näkee, mutta että koko ajan joku suoraselkäinen jaksaa notkistaa selkää, on aika ihmeellistä. On tää sen verran kivuliastakin.

Vierailija

Minulla on hyppyripylly. Se on minun rakenteellinen ominaisuuteni ollut aina. En yritä itse kääntää pyllyäni taaksepäin, jos siis joku niin luulee. Olen vasta viimeaikoina tajunnut, että joku jopa kadehtii sellaista..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat