Sattuuko täällä olemaan ketään, jolla olisi lentoliput ostettuina pariisiin?

Vierailija

Muutitko suhtautumistasi tulevaan matkaan?
Mulla on näin, tytön kanssa olin suunnitellut meneväni. Ja totta kai arveluttaa, jos Pariisi kerta terroristien ykköskohde. Toukokuulle olin ostanut liput.

Kommentit (11)

Vierailija

Jouluksi menossa. Ei pelota yhtään. Terrori-iskussa kuoleminen on todella, todella epätodennäköistä. Kuten tuossa yllä sanotaan, todennäköisemmin jään täällä auton alle.

Nämä asiat voi miettiä järjellä. Sitä varten meillä järki on.

Vierailija

Joulukuun alkupuolella on Pariisin matka edessä. Ei olla hetkeäkään epäröity lähtemistä. Omat vanhemmat on kyllä yrittänyt päsmäröidä että ei saataisi nyt missään nimessä lähteä kuulemma. Menossa ollaan anyway.

Vierailija

En kyllä yleensä puoli vuotta etukäteen mitään lippuja osta... Juuri nyt tuntuisi vähän ikävältä, kun kaupungissa vähän ikävä tunnelma varmaan... Jos siis lomamatkasta kyse. Mutta toukokuussa lähtisin varmasti. Mistä sitä tietää, missäpäin silloin on turvatonta?

Vierailija

No en kyl menis mistään hinnasta. Mikä hinku sinne nyt on pakko päästä? En kyl ole lähdössä mihinkään muuallekaan niin kauan kun tämä tilanne on päällä. Ihan sama vaikka veisi vuosia.

Vierailija

Varasin viime tammikuussa liput huhtikuulle 2015. Varauksen tein päivää ennen C Hebdon ampumistapausta. Pikkusen jännitti, mutta menin kuitenkin. Lähtisin nytkin.

Tietenkään näitä ampumisia ei voi verrata, koska nyt kohteena oli siviilit ja uhreja paljon enemmän.

Pelkään enemmän pyöräilijän (olen helsinkiläinen) alle jäämistä tai keuhkosyöpään kuolemista kuin terroristeja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat