Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako joku paljon plussapisteitä ja etuseteleitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Harveiimin tulee saatua jokin 5 e seteli, koska pidän K-ketjua ylihinnoiteltuna ja käytän muita kauppoja. Kuinka paljon pitää kuukaudessa ostaa, että saa esim 10 e etusetelin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vuosikausia kaiken, ja kerran vuodessa taisi tilille se 5€ tulla.

Onneksi tuli uusi kauppa, edullisempi ja siistimpi.

Vierailija
2/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viitosen seteli tulee silloin tällöin, en käytä K-ryhmän kauppoja enää juuri ollenkaan. Tuntuu, ettei niitä seteleitä tullut juuri enempää silloinkaan, kun kävin enemmän Citymarketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noi tilille. Yleensä se 5 €, ne tulee sellaiselle säästötilille, jota en yleensä käytä ollenkaan, vuodessa kertyi joku 50 €.  Kerran taisi tulla kymppi, mutta ostettiin silloin K-raudasta kesän aikaan enemmän kalliita juttuja.

K-kaupoissa on enemmän niitä alennuksia Plussa-kortilla, joita taas S-kaupoissa ei juurikaan ole, mutta S maksaa sitten bonusta enemmän.

Vierailija
4/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jonkinverran, Citymarket pääsääntöinen ostospaikka, ruualle ja muulle.

Vierailija
5/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin  K-kaupassa ja 5€ seteleitä tulee vuodessa 1-2. S-ryhmän paikkoja on ympäristö täynnä ja S-bonusta tulee 50-150€/kk.

Vierailija
6/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euron etuseteli tulee nykyään kerran kuussa. Lähin iso kauppa on K-supermarket, ja autottomalle kävelymatkan päässä oleva hyvä kauppa on todella iso juttu. Lisäksi ko. kaupassa on osin jopa parempi valikoima kuin Stockan herkussa.

Vierailija
7/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-bonuksia ei kerta kaikkiaan voi kertyä kovin paljoa. S-bonus on huomattavasti tuotoisampi.

Vierailija
8/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 plussaseteliä vuodessa vs. 200 euroa S-bonusta.

Vierailija
9/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden välein tulee 5€. Todella vähän mielestäni, me kuitenkin ostetaan 500-700€ kuukaudessa K-Supermarketista..

Vierailija
10/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 plussaseteliä vuodessa vs. 200 euroa S-bonusta.

Vierailija
11/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusetelien määrä on täysin verrannollinen ostoihin ko.ketjusta. ei niitä s-bonuksiakaan tule jos ei ketjun liikkeistä mitään osta.

Itse olen ostanut vuosien saatossa ruuat siitä kaupasta joka on ollut helpoimman kulkuyhteyden varrella silloiseen asuntoon/työpaikkaan nähden. En ole kovin innostunut juoksemaan pisteiden ym perässä vaikka varmaan jotain etua niistä saisikin.

Vierailija
12/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etusetelien määrä on täysin verrannollinen ostoihin ko.ketjusta. ei niitä s-bonuksiakaan tule jos ei ketjun liikkeistä mitään osta.

Itse olen ostanut vuosien saatossa ruuat siitä kaupasta joka on ollut helpoimman kulkuyhteyden varrella silloiseen asuntoon/työpaikkaan nähden. En ole kovin innostunut juoksemaan pisteiden ym perässä vaikka varmaan jotain etua niistä saisikin.

Ei ole suoraan verrannollinen.

K maksaa bonusta huomattavasti kitsaammin kuin S, MUTTA K-kaupoissa on todella paljon alennuksia, jotka saa plussa-kortilla. S-kaupoissa ei ole näitä bonuskorttialennuksia ruoasta yleensä koskaan. Joskus on sitten isommissa kaupoissa jotain "S-etukortilla -15 % kaikista lasten vaatteista" jne. 

Eli vaikka ostaisit samalla summalla rahaa K-kaupasta ja S-kaupasta, saat bonusta enemmän S-kaupasta, mutta loppupeleissä asia on sama, koska K-kaupasta saat enemmän alennuksia, eli sen edun heti maksaessasi ostoksia.