Saako joku paljon plussapisteitä ja etuseteleitä?

Vierailija

Harveiimin tulee saatua jokin 5 e seteli, koska pidän K-ketjua ylihinnoiteltuna ja käytän muita kauppoja. Kuinka paljon pitää kuukaudessa ostaa, että saa esim 10 e etusetelin?

Kommentit (12)

Vierailija

Yksi viitosen seteli tulee silloin tällöin, en käytä K-ryhmän kauppoja enää juuri ollenkaan. Tuntuu, ettei niitä seteleitä tullut juuri enempää silloinkaan, kun kävin enemmän Citymarketissa.

Vierailija

Mulle tulee noi tilille. Yleensä se 5 €, ne tulee sellaiselle säästötilille, jota en yleensä käytä ollenkaan, vuodessa kertyi joku 50 €.  Kerran taisi tulla kymppi, mutta ostettiin silloin K-raudasta kesän aikaan enemmän kalliita juttuja.

K-kaupoissa on enemmän niitä alennuksia Plussa-kortilla, joita taas S-kaupoissa ei juurikaan ole, mutta S maksaa sitten bonusta enemmän.

Vierailija

Käyn harvoin  K-kaupassa ja 5€ seteleitä tulee vuodessa 1-2. S-ryhmän paikkoja on ympäristö täynnä ja S-bonusta tulee 50-150€/kk.

Vierailija

5 euron etuseteli tulee nykyään kerran kuussa. Lähin iso kauppa on K-supermarket, ja autottomalle kävelymatkan päässä oleva hyvä kauppa on todella iso juttu. Lisäksi ko. kaupassa on osin jopa parempi valikoima kuin Stockan herkussa.

Vierailija

Etusetelien määrä on täysin verrannollinen ostoihin ko.ketjusta. ei niitä s-bonuksiakaan tule jos ei ketjun liikkeistä mitään osta.
Itse olen ostanut vuosien saatossa ruuat siitä kaupasta joka on ollut helpoimman kulkuyhteyden varrella silloiseen asuntoon/työpaikkaan nähden. En ole kovin innostunut juoksemaan pisteiden ym perässä vaikka varmaan jotain etua niistä saisikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etusetelien määrä on täysin verrannollinen ostoihin ko.ketjusta. ei niitä s-bonuksiakaan tule jos ei ketjun liikkeistä mitään osta.
Itse olen ostanut vuosien saatossa ruuat siitä kaupasta joka on ollut helpoimman kulkuyhteyden varrella silloiseen asuntoon/työpaikkaan nähden. En ole kovin innostunut juoksemaan pisteiden ym perässä vaikka varmaan jotain etua niistä saisikin.

Ei ole suoraan verrannollinen.

K maksaa bonusta huomattavasti kitsaammin kuin S, MUTTA K-kaupoissa on todella paljon alennuksia, jotka saa plussa-kortilla. S-kaupoissa ei ole näitä bonuskorttialennuksia ruoasta yleensä koskaan. Joskus on sitten isommissa kaupoissa jotain "S-etukortilla -15 % kaikista lasten vaatteista" jne. 

Eli vaikka ostaisit samalla summalla rahaa K-kaupasta ja S-kaupasta, saat bonusta enemmän S-kaupasta, mutta loppupeleissä asia on sama, koska K-kaupasta saat enemmän alennuksia, eli sen edun heti maksaessasi ostoksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat