Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen piilottanut FB:stä ryhmät joihin kuulun, nyt kuitenkin kaverin sivupalkissa on mainos ryhmästäni?

Vierailija

Kiitos vaan FB, ihan tarkoituksella olin pitänyt nuo ryhmät sellaisina ettei kaikenmaailman kaverini niihin kuulumistani näe:(

Nyt oma lapseni huikkasi että tuu äiti kattoon, täällä näkyy että kuulut "epämääräiseen harrastusryhmään" facessa! Onneks lapsi tietää tuosta muutenkin mutta en mä vahingossa ole niitä salannut muilta kavereilta. Hänen sivupalkissaan oli siis sellainen ryhmämainos ja mun pärstä siinä että kuulun siihen ryhmään.

En nyt tiedä alkaisko noita kavereita poistella ennemmin kuin ryhmiä? Kavereille en juuri koskaan jaa mitään mutta osassa ryhmiä olen hyvin aktiivinen, tässäkin jonka mainos siihen tuli...

Kommentit (5)

Vierailija

Ei sit ehkä kannata kuulua avoimiin ryhmiin? Tai pyydä admineja vaihtamaan ryhmä suljetuksi / salaiseksi?

Jos kirjoitat avoimeen ryhmään myös viestisi näkyvät kavereiden feedeissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sit ehkä kannata kuulua avoimiin ryhmiin? Tai pyydä admineja vaihtamaan ryhmä suljetuksi / salaiseksi?

Jos kirjoitat avoimeen ryhmään myös viestisi näkyvät kavereiden feedeissä.

Ei toi ole avoin ryhmä mutta sellainen johon voi kuka vaan liittyä eli ei siis salainenkaan. Ja juuri tuosta syystä, että ne päätyy kavereiden  feedeihin, en koskaan avoimiin ryhmiin kirjoittelekaan, luen vain jos niihin kuulun. ap

Vierailija

Ryhmät saa poistettua omalta sivulta mutta ei se tarkoita etteikö sun kuulumisesi niihin ryhmiin olis edelleen kavereillesi nähtävillä.. FB mainostaa noita ryhmiä kavereillesi koska olettaa että jollain kaverillasi saattaa olla samoja kiinnostuksenkohteita ja sinun jäsenyytesi näkyy kavereillesi kun katsovat jonkun ryhmän sivua johon kuulut. Ei kannata liittyä noloihin ryhmiin jos ei kestä sitä että muut saa tietää. 

Vierailija

Joo kyllä mä sen tiesin ja hyväksynkin että jos kaveri menee katsomaan ryhmän sivulle, näkee jäsenet. That's fine. Mutta ihmettelen tuota, että olen ihan tarkoituksella FB:ssä klikannut ruutua piilota ryhmäni, niin silti FB mainostaa kuulumistani niihin? Miksi tuollainen ryhmien piilottamisominaisuus on edes olemassa, jos en oikeasti saa ryhmiäni piiloon vaan kavereilleni jopa mainostetaan kuulumistani niihin?

Ei mulla nyt mitään kauheen noloja ryhmiä ole, ihan vaan sellaisia joista en välttämättä haluaisi kasvokkain kertoa kaikille FB-kavereille. Nolompaa tällainen taitaa olla niille, jotka kuuluvat joihinkin K18- tms ryhmiin, sellaisiakin mainoksia olen nähnyt (mutta en kyllä sitä kuuluuko joku kaverini niihin)... ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat