Miten saan mieheni tajuamaan että en halua että hän asuu täällä?

Vierailija

Ollaan muuttamassa. Nyt muuton aikana kaikki miehen rasittavuudet vain korostuu.
Se on niin negatiivinen ja tiuskii ja sanoo rumasti. Mä en jaksa sitä enää. 7 vuotta ollaan oltu yhdessä, joku kolmisrn vuotta sitten tämä kiukutteleva, tiuskiva päällepäsmäri ilmestyi. Olen yrittänyt sietää ja suodattaa, nyt on mitta täys.
Tämä kämppä on 100% mun omistama. Tai panlon...)
Miten saan miehen pois täältä jos hän ei halua?
Olen valmis ottamaan lisälainaa että saan sille takuuvuokran ja sohvan+sängyn ostettua.
Mies ollut työtön jo viiden vuoden ajan, lähes kaikki mitä meilt löytyy on mun rahoilla ostetut joten miehellä ei ole oikein mitään mitä viedä uuteen kämppään.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Siis olen jo kahteen otteeseen, eilen ja tänään, sanonut että sen on turhaa roudata tänne enemmän vaatteuta yms omia juttuja koska saa hankkia jotain muuta itselleen. Hän ei halua. Tiuskii ja sanoo että käyttäydyn typerästi.

Vierailija

No et ota sitä uuteen asuntoon. Haet puolesta asuntoa ja passitan sen allekirjoittamaan sopimuksen ja muuttamaan sinne. Jos ei suostu, jätä pihalle.

Vierailija

Sanot että nyt tuli ero ja annat kuukauden aikaa löytää uus kämppä. Jos ei sitä tee voit pyytää poliisit poistamaan asunnosta, siinä kohtaa on jo ollut aivan hyvin aikaa löytää uusi majapaikka.

Vierailija

Et voi aviomiestä heittää pihalle yhteisestä kodista, jos hän ei tahdo lähteä. Haet nyt aluksi avioeroa ja keskustelette vakavasti asiasta. Auta miestäsi etsimään uusi asunto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu vasta vajaa neljä vuotta naimisissa, eikö noi puolittamiset tuu voimaan vasta viiden vuoden jälkeen?

Ei, mistä tuon olet saanut päähäsi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat