Aloitin eilen uuden kirjan ja siltä istumalta pääsin sivulle 146 :)

Vierailija

Miten sinulla yleensä, luetko paljon/pitkään?

Kirja oli muuten Endgame - Loppupeli, suosittelen esim. Hunger Gamesista pitäneille :)

Kommentit (6)

Vierailija

Oi, tuo on ihana tunne. Kun aloittaa lukemisen, eläytyy täysin ja ei pysty lopettamaan. Olen ikäni ollut lukutoukka, mutta masennus on hävittänyt keskittymiskykyni ja luovuuteni. Se surettaa. Joskus vielä!

kaari Utrion kirjoihin mm on ollut ihana uppoutua. Romantiikkaa ja historian havinaa. ♥

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi, tuo on ihana tunne. Kun aloittaa lukemisen, eläytyy täysin ja ei pysty lopettamaan. Olen ikäni ollut lukutoukka, mutta masennus on hävittänyt keskittymiskykyni ja luovuuteni. Se surettaa. Joskus vielä!

kaari Utrion kirjoihin mm on ollut ihana uppoutua. Romantiikkaa ja historian havinaa. ♥

Mulla on käynyt samoin - olen kans ollut aina se kirjafriikki mutta kadotin lukuilon vuosiksi tässä elämän melskeissä. Nyt on ihana huomata että se alkaa tulla takaisin :) ap

Vierailija

Kirjoihin uppoutuminen on ihanaa! Itsellä juuri nyt kesken John Irvingin Kaikki isäni hotellit ja on tosi koukuttava kirja, vaikkakin aika jännä aina välillä.

Vierailija

Ok. Tykkään lukea ja menee helposti useampi sata sivua kerralla. Monesti aloittaa kirjan ja huomaa että oho, joko se loppui....😁

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat