Oon niin helvetin kypsä siihen miten veljeni kommentoi äitimme kroppaa
"Sulla on paksut ranteet, kato kuinka paljon pienempi mulla on"
"Sä painat paljo enemmän ku mä ja oot sentää nainen ja muo lyhyempi"
"Sun pitäs laihduttaa ainaki 15kg että näyttäsit hyvältä"
"Oot sotanorsu"
Jne.
Nyt keittää yli. Äiti on kuiteski kantanu tätä prinssiä vatsassaan 9(??)kk ja tehnyt kaikkesa meijän hyvinvoinnin eteen. Kiitos on toi.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Isän tehtävä on hoitaa tuo, hänen vaimoaan siinä haukutaan. Minun mieheni saisi kyllä sellaisen kohtauksen ettei paremmasta väliä.
Miksi aikuinen itse antaa itseään kohdeltavna ihan miten vain? Äiti kykenee myös itse laittamaan rajat lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, puhu sen veljesi kanssa. Vanhempanikin joutaisivat puhumaan.
Miksi annatte sellaisen tapahtua? Nuori ei tajua tapoja, jos sille ei kukaan niitä opeta.
Ei sitä poikaa pelätä tarvii. Tapoja opettakaa. On kiitollinen niistä sitten aikanaan.641Kysyin kerran siltä et onks toi sun mielestästäs okein sanoo tollast ja se vaa nauro. Mun äiti ei kai välitä tosta koska se ei sano mitää.
No jos nuo asiat mitä veljesi on sanonut, ovat totta, niin mitä väärää niiden sanomisessa on?
Se toistaa niitä aina vaa eikä kunnioita äitii.
Onko veljelläsi ongelmia oman kehonkuvan kanssa?
Onko veljesi asperger? Niiltähän puuttuu empatia täysin.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Se mittailee oman ranteen paksuutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Onko veljesi asperger? Niiltähän puuttuu empatia täysin.
Ei oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Se mittailee oman ranteen paksuutta joskus.
+Se ei käytä mittanauhaa vaa koittaa aina et saaks se sen toisen käden sormet ranteen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
12&14: Nyt ku tarkemmin ajattelen nii ei isä noihin sanomisii oo koskaa puuttunu vaikka äskenki kuuli, ku veli taas haukku.
Eli yhtä munattomia ovat isä ja poika.
Jos kukaan muu ei puolusta äitiänne, niin ala sinä tekemään niin. Joka ikinen kerta, kun veljesi yrittää haukkua äitiänne, sanot vihaisesti, että "Ole hiljaa! Noin ei äidille puhuta!"
Voit myös äänittää veljesi juttuja ja soittaa äänitteen hänelle. Kysyt, että miltä kuulostaa, onko fiksun ihmisen puhetta?
Jossain vaiheessa maailma tulee opettamaan veljellesi, miten täällä tulee olla, vaikka vanhempanne eivät siihen pystyisikään. Olisi silti parempi, että oppisi mahdollisimman pian.
Taitaa malli periytyä isältä pojalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annatte sellaisen tapahtua? Nuori ei tajua tapoja, jos sille ei kukaan niitä opeta.
Ei sitä poikaa pelätä tarvii. Tapoja opettakaa. On kiitollinen niistä sitten aikanaan.641Kysyin kerran siltä et onks toi sun mielestästäs okein sanoo tollast ja se vaa nauro. Mun äiti ei kai välitä tosta koska se ei sano mitää.
No jos nuo asiat mitä veljesi on sanonut, ovat totta, niin mitä väärää niiden sanomisessa on?
Miksi pitäisi jotenkin automaattisesti kunnioittaa venhempiansa? Jos eivät ole siis kunnioitusta ansainneet. Tässä tilanteessa selvästi ei olla ansaittu, ja miksi olisikaan. En minäkään kunnioittaisi ketään läskiä, se on merkki heikkoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nro 46, minkä ikäinen sinä olet? Ja et kai pahastu, jos sinua sanotaan vaikkapa vajakiksi, koska tottahan sekin on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jotenkin automaattisesti kunnioittaa venhempiansa? Jos eivät ole siis kunnioitusta ansainneet. Tässä tilanteessa selvästi ei olla ansaittu, ja miksi olisikaan. En minäkään kunnioittaisi ketään läskiä, se on merkki heikkoudesta.
Ootko sä mun veli? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä mun veli? :D
En taida olla. Oon aika huomattavasti liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan muu ei puolusta äitiänne, niin ala sinä tekemään niin. Joka ikinen kerta, kun veljesi yrittää haukkua äitiänne, sanot vihaisesti, että "Ole hiljaa! Noin ei äidille puhuta!"
Voit myös äänittää veljesi juttuja ja soittaa äänitteen hänelle. Kysyt, että miltä kuulostaa, onko fiksun ihmisen puhetta?
Jossain vaiheessa maailma tulee opettamaan veljellesi, miten täällä tulee olla, vaikka vanhempanne eivät siihen pystyisikään. Olisi silti parempi, että oppisi mahdollisimman pian.
Ei se jaksa noin kuitenkaan tehdä. :DDDDDDD
Mä ainakin alkaisin huutaa sille veljelle aina kun se haukkuu, että noin et puhu senkin idiootti, onko sulla kaikki ihan kotona, mikä sua vaivaa, äidin pitäis heittää sut ulos jne. Joka ainoa kerta. Pari ekaa kertaa se varmaan vain huutais sulle takas, mutta lopulta varmaan kyllästyis eikä jaksais haukkua enää. Veljesi kuulostaa jotenkin syömishäiriöiseltä, noi puheet ja ranteen mittailut ei oo ihan perustouhua. Hienoa että haluat puolustaa äitiäsi!