Oon niin helvetin kypsä siihen miten veljeni kommentoi äitimme kroppaa
"Sulla on paksut ranteet, kato kuinka paljon pienempi mulla on"
"Sä painat paljo enemmän ku mä ja oot sentää nainen ja muo lyhyempi"
"Sun pitäs laihduttaa ainaki 15kg että näyttäsit hyvältä"
"Oot sotanorsu"
Jne.
Nyt keittää yli. Äiti on kuiteski kantanu tätä prinssiä vatsassaan 9(??)kk ja tehnyt kaikkesa meijän hyvinvoinnin eteen. Kiitos on toi.
Kommentit (58)
Harmi, että osa teistä ei kykene keskustelemaan ilman miesten leimaamista, yrittäkää edes. Minulla meinaan on mahtava veli esimerkiksi, enkä tykkää joidenkin tyylistä leimata kaikki miehet.
Poika yrittää saada isäänsä reagoimaan, ja kun se ei ole koskaan onnistunut, on mennyt aivan rivoksi ja käyttäytyy kuin nelivuotias tyttö, joka oidipuskompleksin myrskyissä haluaisi nirhiä äidin voidakseen mennä isän kanssa naimisiin. Minä menisin nostamaan sen tynnyrin nyt jaloilleen ja pitäisin pitkän puhuttelun isän velvollisuuksista. Näyttäköön mallia, miten naista arvostetaan.
Veljesi on täysi-ikäinen. Ehdota vanhemmillesi, että pistävät sen ulkoruokintaan.
Isän tehtävä puolustaa vaimoaan? Mitä helvetttiä? Eikö se äiti ole aikuinen ja täysivaltainen ihminen ja siis täysin kykenevä puolustamaan itseään?
Ilmeisesti monet kommentoijat ovat kulttuureista, joissa naisen asema on huono
Ap oletko joku teini? Kipitäs demi.fi silloin. Väärä paikka tämä nuorelle lapselle.
Jahas, läskiä ei saa sanoa läskiksi missään tilanteessa? Tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki taustat tiedossa, joskus tuo lievä "haukkuminen" on ainoa tapa saada ihminen tajuamaan kuinka epäterveessä kunnossa hän on. Veljesi on varmasti vain huolestunut äitinne terveydestä ja yrittää kaikin keinoin saada tämän parantamaan elintapojansa.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, läskiä ei saa sanoa läskiksi missään tilanteessa? Tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki taustat tiedossa, joskus tuo lievä "haukkuminen" on ainoa tapa saada ihminen tajuamaan kuinka epäterveessä kunnossa hän on. Veljesi on varmasti vain huolestunut äitinne terveydestä ja yrittää kaikin keinoin saada tämän parantamaan elintapojansa.
Miksei ole sitten huolestunut vielä lihavamman isänsä terveydestä?:D
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko joku teini? Kipitäs demi.fi silloin. Väärä paikka tämä nuorelle lapselle.
Oon teini. Demi on tylsä paikka.
Mietin täs et miten saisin ton loppumaa? Oon kerran huomauttanu siitä sille mut veljen käytös ei oo muuttunu.
Vierailija kirjoitti:
Mietin täs et miten saisin ton loppumaa? Oon kerran huomauttanu siitä sille mut veljen käytös ei oo muuttunu.
No jos vaikka sanoisit sinäkin sille mammalles että laihduttais? Miks tää sun persettä näin paljon kutittaa? Ootko itsekin läski?
Oli ylipainoa tai ei, tuolla tavalla ei rätkätetä vanhemmille.
Kuria vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vaikka sanoisit sinäkin sille mammalles että laihduttais? Miks tää sun persettä näin paljon kutittaa? Ootko itsekin läski?
Mun asia ei oo puuttuu sen laihdutuksee. Ärsyttää kuunnella tota. Oon normaalipainone.
No jos kerran oot niin kypsä ni tee sit sille jotain.
Vierailija kirjoitti:
No suahan on tässä ketjussa jo neuvottu lyömään sitä, tai käskemään vanhempias heittämään se ulos kodista koska täysi-ikäinen.
Siitä vaan toteuttamaan. Varmaan toimivia neuvoja. :DDDDDDD
No, puhu sen veljesi kanssa. Vanhempanikin joutaisivat puhumaan.
Miksi annatte sellaisen tapahtua? Nuori ei tajua tapoja, jos sille ei kukaan niitä opeta.
Ei sitä poikaa pelätä tarvii. Tapoja opettakaa. On kiitollinen niistä sitten aikanaan.641
Itse ilmoittaisin lapselleni ettet voi asua täällä jos puhut noin.
En ymmärrä, mikset sano tuollaisessa haukkumistilanteessa suoraan kuinka pahalta tuntuu kuunnella tuollaista, miten se vaikuttaa sinuun ja kysy suoraan veljeltä miksi tekee noin. Perheenjäsenten pitäisi olla rakkaimpia. Olen melkein nelikymppinen 2 lapsen äiti, enkä ole ikinä omassa tai lapsuudenkodissani kuullut tuollaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annatte sellaisen tapahtua? Nuori ei tajua tapoja, jos sille ei kukaan niitä opeta.
Ei sitä poikaa pelätä tarvii. Tapoja opettakaa. On kiitollinen niistä sitten aikanaan.641
Kysyin kerran siltä et onks toi sun mielestästäs okein sanoo tollast ja se vaa nauro. Mun äiti ei kai välitä tosta koska se ei sano mitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä poikaa pelätä tarvii. Tapoja opettakaa. On kiitollinen niistä sitten aikanaan.641Kysyin kerran siltä et onks toi sun mielestästäs okein sanoo tollast ja se vaa nauro. Mun äiti ei kai välitä tosta koska se ei sano mitää.
Kyllä varmasti välittää.
"Anna mä arvaan, sun veli a) on paljon koneella b) saa kaiken rahansa kotoa c) teidän äiti ei käyttänyt ikinä minkäännäköistä fyysistä kuritusmuotoa kasvaessanne?"
Olet oikeassa!