Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinottamien ei kuulu standardiseksiin

Vierailija
14.11.2015 |

Se ei ole mikään normi joka tulee täyttää. Jos ei halua niin se on ihan ok. Mua inhottaa nää kinuajat suuresti. Se ei ole normiseksiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan orkut vain kun ukko nuolee minua, yhdyntä tuntuu hyvältä, mutten kuitenkaan oikein laukea siinä. Olen tyytyväinen siihen että saan suuseksiä

Jep. Pillunnuoleminen on normiseksiä -ap

Eli ap:n sukuelimiä pitää kyllä hyväillä suulla, mutta miehen sukuelimiä taas ei? Ole hyvä, saat tämän viikon Reilukerho-palkinnon. Perusteletko vielä, miksi oraaliseksi naiselle on normiseksiä, mutta miehelle ei? Ihan todella odotan vastaustasi :)

Terkuin nainen, joka ottaa poskeen ja mielellään, samoin kuin avaa haaransa miehen kieltä varten

Vierailija
42/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen maksullinen ja miehet kysyvät aina, saako sinua myös nuolla. Eli ei kuulu standardiin.

Kuka helvetin urpo haluaa ja ilkeää nuolla huoran pillua? : |

Minä olen nuollut useasti, tämä tietenkin vain kun on hyvin peseydytty. Jos ajattelee, että ei voi nuolla koska muut kalut on jyystäneet, niin nuoleminen olisi mahdollista vain yhden (minun) kanssa elämänsä aikana yhdynnässä ollutta naista. Samalla tavalla se huoran pimppa pesemällä tulee puhtaaksi kun ei huoran.

Mjoo niin kai, mutta kyllä siinä on pakko olla muutama päivä välillä ainakin, ennen kun en voisi pahoin ajatuksesta. Siis riippumatta onko kyseessä ammatilainen vai amatööri. 

Itse en ymmärrä tuota ajattelua naisen puhtoisuudesta muiden miesten jäljiltä. Mutta ymmärrön sen siinä, että esim klamydia, herpes ja hpv tarttuvat naisen pillua nuollessa. Ja lisäävät syöpäriskin monin kymmen kertaiseksi. Olen nussinut yli sadan miehen kanssa, mutta suojaan itseni hyvin. Ja suojelen myös miestä, eli minua ei nuolla ennen kuin suhde on sen verran vakiintunut, että voi puhua mahdollisista taudeista. Eli todella tyoerää nuolla huoraa. Tai baaripokaa.

Niin naiset harvoin voi ymmärtää, mut ei kaikkea tarvitsekkaan ymmärtää. Näin useimpien miesten tunteet menevät asiassa, eikä se tule muuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu on ihmisen paskaisin paikka. Perse on puhtaampi.

Vierailija
44/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Yhdyntä on sitä normaalia seksiä. En ole ikinä ymmärtynyt, mitä hienoa on suuseksissä. Yhdyntä oman turvallisen vaimo / aviomiehen kanssa :)

Se että et itse saa oraalista kiksejä ei tarkoita etteikö muut siitä tykkää. Kiva sitä on antaa ja nautinnollista saada.

Vierailija
45/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan orkut vain kun ukko nuolee minua, yhdyntä tuntuu hyvältä, mutten kuitenkaan oikein laukea siinä. Olen tyytyväinen siihen että saan suuseksiä

Jep. Pillunnuoleminen on normiseksiä -ap

Eli ap:n sukuelimiä pitää kyllä hyväillä suulla, mutta miehen sukuelimiä taas ei? Ole hyvä, saat tämän viikon Reilukerho-palkinnon. Perusteletko vielä, miksi oraaliseksi naiselle on normiseksiä, mutta miehelle ei? Ihan todella odotan vastaustasi :)

Terkuin nainen, joka ottaa poskeen ja mielellään, samoin kuin avaa haaransa miehen kieltä varten

Aah miten hyvältä kuulostat. Tuollainen antava nainen löytyy tuosta ihan vierestä. Oikia homma antaa oraalia. Jos en olisi varattu niin saattaisin yrittää. :D Olen aika taitava kielen kanssa vaikka puhun huonosti vieraita kieliä.

Tämmöseen keskusteluun osallistuminen aiheuttaa sen että jompi kumpi käyttää sitä suuta muuhunkin kuin puhumiseen. Pesulle tästä pitää suoriutua kun vehe haisee liukkarille viime yön jäljiltä. Ja en ole niin iso vaan muija on niin tiukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan