Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä syynä että tissit kipeät kuun alusta loppuun?

Vierailija

Noin puolen vuoden ajan ollut tälläin ongelma! Kipu ei tunnu loppuvan missään vaiheessa kiertoa :( rinnat ei ole tavallaan arat vaan niihin sattuu järkyttävän paljon jos koskee/painaa niitä. Ihan koko tissi siis!! Syön e-pillereitä ja kuukautiset pidän vain kolmen kuukauden välein. Huolestuttaa kyllä et mikä on vikana?

Kommentit (13)

Vierailija

Ei ainakaan kannata mennä lääkäriin. Eikun hei, kannattaapas! Aina jos rinnoissa havaitsee muutoksia, on tärkeää mennä nopeasti (oikeasti nopeasti) lääkäriin. Rintojen kanssa ei voi olla liian tarkka, rintasyöpä on niin yleinen.

Vierailija

Sulta puuttuu miehiä vatkaamaan lolloja. Joka päivä pitää ainakin kahden eri miehen vatkata ja imeä naisen tisuja vähintään 5 minuutin ajan.

Vierailija

mulla nyt sama. arvelisin vaihdevuosien hormonihäiriltä. ei kai syöpä olisi tasan yhtä aikaa molemmissa rinnoissa?

Vierailija

Huonot (vääränkokoiset) rintaliivit? Jos on isot rinnat ja liivit ei tue tarpeeksi, tulee helkkarin kipeäksi.

Vierailija

Sama vika silloin tällöin. En käytä pillereitä, mutta jotain hormoonihäikkää kai se on. Pari ekaa kertaa kyllä säikäytti että raskaaksiko sitä pamahtanut.. Lääkäriltä olen joskus kysellyt, mutta ei kuulema kannata tutkia edes kun ikää vasta 34.. Niin joo, se syöpäriski kasvaa justiin sillä sekunnilla kun täyttää 35?! Tällöin siis oli kipeänä vain toinen rinta, siksi säikyin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulta puuttuu miehiä vatkaamaan lolloja. Joka päivä pitää ainakin kahden eri miehen vatkata ja imeä naisen tisuja vähintään 5 minuutin ajan.

Ei oo minulla auttanut tämäkään. Oikeestaan, täähän vois olla just syynä asiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonot (vääränkokoiset) rintaliivit? Jos on isot rinnat ja liivit ei tue tarpeeksi, tulee helkkarin kipeäksi.

Olen parin kuukauden aikana lihonut ja samalla tuntuu että rinnat ovat myös saaneet kokoa lisää, ovat turpeat ja paljon isommat. Samalla olen huomannut että rintaliivit puristaa ja jääneet pieniksi, joten syy voisi olla tämä! -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo minulla auttanut tämäkään. Oikeestaan, täähän vois olla just syynä asiaan.

5 minuuttiako sanoin? 50 tarkoitin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

5 minuuttiako sanoin? 50 tarkoitin.

No ei sellaseen ole aikaa kahden miehen kanssa kun on koti ja lapsetkin hoidettavana. Toinen vatkaa minuutin, toinen ehkä vartin. 16 min ei siis riitä. Pitää varmaan ruveta karsii tuota aikaa vaikka pyykinpesusta että pääsen vaivoistani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat