HD5 Tikkurila kokemuksia?
Hei,
Harkitsen ripsienpidennyksiä ja kuulin että Tikkurilan HD5:ssa on edulliset hinnat. Onko kokemuksia? Kannattaako mennä?
Kommentit (63)
Mä en voi sousitella. Kävin ripsihuollossa tuolla,kun oma vakkari kesälomalla. Aivan jäätävän hiveät ripset tuli. Tekijä oli tehnyt viuhkoja 10 ripsestä. Ripsiä ei oltu eroteltu,osa ripsistä toisissaan kiinni. Mulla oli nätisti tehdyt melko vaatimattomat volyymit,mutta ton huollon jälkeen ripset on pilalla. En missään tapauksessa suosittele,enkä mene toiste. Sinällään henkilökunnasta ei ole paha sanottavaa,ystävällisiä ja asiallisia,mutta ripsiä ei ainakaan tämä osannut tehdä.
Surullinen saamansa kirjoitti:
Ei kannata mennä! :( Aika Karsee paikka ..lähes tulkoon vain Vietnamin kielinen palvelu, TODELLA HUONO LAATU ja varaudu että ainakin 3henkilöä tulee tekee vuoron perään ja kaikilla vähän "omanlaisensa tyyli"... Mut toi mesta pitää kokee jos haluu nähdä mitä on umpi surkee laatu :(
Samaa mieltä! edellinen kommentti vuodelta 2016.
nyt ollaan jo 2023 ja tämä palvelu edelleen samanlainen, jopa vielä huonompaan suuntaan.
surkein paikka missä olen ikinä käynyt. Te jotka, ette usko näitä palautteita
tiedätte mistä on kyse kun käytte itse siellä :D
tulet pettymään!
Älä tuhlaa rahojasi paikkaan jossa kohdellaan sinua huonosti vaikka maksat palvelusta. (surkea asiakaspalvelu) kielimuuri(käsittävät aina asiat väärin, tehdään jotain muuta mitä ei ole edes tilattu)
Pelkkä ulkokuori on hieno.
Valitettavasti harmitti että ripsiäni teki 3 ihmistä, toiveitani ei kuunneltu ja hetki oli kaukana rentouttavasta kun henkilökunta puhui äänekkäästi, tuntui jopa tappelevan keskenään. Ilmeisesti omistaja läksytti työntekijöitään. Ei jatkoon, ihan myöskin arveluttavien työntekijöiden olojen suhteen.
Toivottavasti saa asiat kuntoon liikkeessä, hyvä sijainti ja siistit tilat, plussaa tästä.