HD5 Tikkurila kokemuksia?
Hei,
Harkitsen ripsienpidennyksiä ja kuulin että Tikkurilan HD5:ssa on edulliset hinnat. Onko kokemuksia? Kannattaako mennä?
Kommentit (63)
Mulla kävi samoin, suoraan iholle liimattu. Ripsiä ei saanut liima poistolla pois, vaan joutui repäsemään ripset pois, missä lähti tietty omatkin. Tämä tapahtui vuosi sitten, sen jälkeen vaihdoin paikkaa. Kommunikointi kun ei onnistunut asiasta, ei löydetty yhteistä kieltä.
Itse sain hyvät ripset ja tekijä pysyi samana koko ajan. Vaikka hieman jännitti mennä kun tajusin et mihin menin. Ja näin kuinka työntekijät vaihtui esimerkiksi se joka laittoi ripseni nii oli pesemässä väriä pois asiakkaalta ja se joka alkoi leikkaamaan tämän asiakkaan tukkaa oli juuri viimeistelemässä kynsiä jollekkin toiselle asiakkaalle. 😂 Onneksi mulla pysyi koko ajan sama tekijä ja hyvät klassiset tekikin, juuri toiveitteni mukaiset.
Oon itse käynyt tässä paikassa monta vuotta, enkä ymmärrä miten ihmisillä voi olla näin huonoja kokemuksia.. Olen aina saanut mitä olen mennytkin hakemaan ja vielä edulliseen hintaan! Tekijöiden kanssa minulla ei ole ikinä ollut monen vuoden aikana mitään ongelmia kielimuurin kanssa. En myöskään ymmärrä mitä se haittaa jos ripsihuoltaja vaihtuu kesken huollon? Henkilökunta on ollut aina mukavaa ja minun mielestäni on hauskaa että tässä paikassa on ns. eläväinen meno. En ole pettynyt kertaakaan ripsiin tai kynsiin ja aion käydä jatkossakin!
Olen myös itse käyttäny kyseistä yritystä yli 4vuotta ripset, hiukset sekä kynnet kaikki käynnyt laittamassa.
Aina olen ollut sekä palveluun ja että työn jälkeen hyvin tyytyväinen, joten en todellakaan ymmärrä mistä nämä niin sanotut ”huonot” kokemukset johtuvat... ja vielä kielimuurin kanssa ongelmaa ei ikinä edes ei englantia ole tarvinnut käyttää!
Suosittelen 110prosenttisesti Hair Desing 5!!
Oon leikannu hiuksia täällä 6 vuotta ja tosi tyytyväinen olen!
Olen käynyt monta vuotta laittamassa hiuksia ja kynsiä ja on todella hyvää ja ystävällistä palvelua! Saanut joka kerta sellaisen tukan ja kynnet kun halunnutkin! Pari tuttua on käynyt laittamassa ripsiä ja tykännyt tosi paljon ja kestänyt hyvin!!
Olen itse käynyt kyseisessä liikkeessä nytten 5 vuotta laittamassa ripsiä, kynsiä ja hiuksia. Tämä ”liimaa hiuksissa ja luomissa” ei ole käynyt minulle kertaakaan 5 vuoden aikana?! Olenko sitten ollut niin onnekas vain? Tavallisesti minulla on tummat hiukset ja käyn vähän väliin blondaamassa ja kyllä he osaavat hommansa. Ei koskaa ole jäänyt liian keltaisia tai mennyt kuolioon mun hiukset ja tosi tyytyväinen olen. Kynsiä oon monessa paikassa käyny laittaa ja täällä ihan samalla menetelmällä mennään joten ei mitään valittamista ole kyllä siitäkään. Sitten tästä kielimuurista onhan se välillä vähän tylsistyttävää jos ei saa keskustelua aikaiseksi, mutta ei tämä minua hirveästi liikuta kun puhelinta kummiskin selailen sen ajan.
Itselläni ei ole ollenkaan huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun ja lopputulos on aina ollut haluamani näköinen. Ja vielä mielestäni edulliseen hintaan. Ei valittamista.
Itsellä kyseinen liike myös vakiopaikka. Olen käynyt jo noin 2 vuotta ja joka kerralla ollu hyvä lopputulos. Vaikka on tosi edullinen nii on mun mielestä tosi laadukas. Suosittelen!!
Monet ystäväni ovat käyneet kyseisessä paikassa ja aina on tullu hyvää jälkeä! Suosittelen! :)
Olen käynyt useita kertoja kyseisessä liikkeessä ja jokaisella kerralla olen ollut tyytyväinen lopputulokseen! Työntekijät ovat todella mukavia ja iloisia! Suomen kielellä olen joka kerta pärjännyt eikä ole ollut minkäänlaisia väärinkäsityksiä. Olen suositellut HD5:tä useille ystävilleni ja jokainen on kehunut halpaa ja laadukasta kampaajaa!
Olen käynyt pariin kertaan värjäämässä hiuksia kyseisessä liikkeessä. Tulin katsomaan suosituksia ja itse olen kyllä saanut asiallista palvelua ja hyvän loppu tuloksen!!! Mutta keskustelut ovat muutenkin pari vuotta taakse päin, että ainakin nykyään palvelu on hyvää ja henkilökunta ainakin tosi mukavaa. 😃
Jännä nähdä miten erilaisia kokemuksia muilla paikasta on. Itse kävin juuri laitattamassa tuolla ripset ja olin tosi tyytyväinen millaista jälkeä tuli. Kokonaisuutena jäi tosi positiivinen kuva, enkä huomannut mitään tuollaisia kauhukertomuksia tapahtuvan, mitä täällä kerrotaan. Näillä näkymin aion jatkossakin käydä huoltamassa ripsiä tässä liikkeessä.
Oon ite käynyt vuosia värjäämässä ja leikkaamassa hiuksia ja aina lähden tyytyväisenä. Juhlakampauskin tehtiin siellä. Paikka on tosi nuorekas eikä todellakaan tarvi jännittää lopputulosta. Hiuksia itsellä tosi paljon ja muissa paikoissa saattoi mennä aivan järkyttävän monta tuntia, kun joku tunaa raitojen kanssa. HD5:ssa kiva eläväinen meininki ja tosi ammattitaitoista tekemistä. Mun hiuksia ainakin kehutaan aina ihan sikana, tälläkin hetkellä päässä ihana liukuväri. ☺️
Paras paikka missä olen hiukset leikannut.
(Mies)
Poika 10v oli enemmän kuin tyytyväinen tänään saamaansa hiustenleikkaukseen. Iso peukku.
Kävin ottamassa kynnet, todella hyvät ja siistit:)
Käyn ripsiä laitatuttamassa, ja aina saan mitä haluan. Lisäksi tekevät todella vikkelään eli huolto hoituu noin tunnissa (suomalaisella ripsihuollolla laittaja haisi tupakalle ja nysväs 3h). Lisäksi henkilökunta on super ystävällistä ja avuliasta. Suosittelen!
En suosittele. Tekijä saattaa yhtäkkiä vaihtua, huono kommunikointi,koska eivät osaa hyvin suomea.
Huonot värivaihtoehdot. Yhden kynnen korjaus peräti 10€!! Yleensä se on ollut 5€, tai jopa 0€, kuten
vakkari paikassani. Kynnet eivät olleet samaa pituutta.
Jotenkin sekavaa touhua, ei mitenkään rauhallinen kokemus.
Epämiellyttävä kokemus - eka ja vika kerta, kun otin geelilakkauksen tuolla. Epäsiistiä ja epähygieenistä, tekijä vaihtui kesken kaiken, geelilakkaa kynsinauhoissa, kynnet hiottu eripituisiksi ja -muotoisiksi jne. Saas nähdä, miten kestää... Mieluummin maksan vähän enemmän laadusta!