H & M sovituskopissa kuultua

Vierailija

"Siis miten musta tuntuu et mä näytän tässä lihaavalta?" (Joku kysyy viereisessä kopissa olevalta kaveriltaan). Kaveri tulee katsomaan ja sanoo: "Siis sähän näytät ihan sairaaan pieneltä tossa".
Olivat lähempänä 30-v. kuin 20-v.
Mistä johtuu että niin monien naisten jutut ja puhetyyli jämähtävät samalle tasolle millaisia olivat 15-vuotiaina?

Kommentit (5)

Vierailija

Mikä tuossa puhetyylissä teki 15-vuotiaan? Minä olen yli 3ov, olisiko kyseisessä tilanteessa pitänyt kysyä "Miten mieleni mielevi kehoni hiukan tukevahkolta näyttävän asusteessa tässä?" Johon ystäväni toki olisi vastannut "Sinä näytät pikkuruiselta. Tulehan, hakekaamme shampanjaa". vai siis mikä tän alotuksen pointti nyt oli?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa puhetyylissä teki 15-vuotiaan? Minä olen yli 3ov, olisiko kyseisessä tilanteessa pitänyt kysyä "Miten mieleni mielevi kehoni hiukan tukevahkolta näyttävän asusteessa tässä?" Johon ystäväni toki olisi vastannut "Sinä näytät pikkuruiselta. Tulehan, hakekaamme shampanjaa". vai siis mikä tän alotuksen pointti nyt oli?

Kalevala mitta olisi ollut jollekin neli-viiskymppiselle osuvaa puhetta kymmenen vuotta sitten. Nykyaikainen kolmikymppinen osaa ilmaista asiansa modernin trendikkäästi haikuksi sovitettuna. Vain pissisteinit tai persut puhuu tavallista Suomea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat