Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä suuseksin tilalle?

Vierailija

En fyysisistä syistä pysty enää ottamaan mieheltä suihin (suuleikkaus, suu ei vaan aukea enää). En tiedä kuntoutuuko ikinä ennalleen :( Mitä keksin tilalle, kun tuo on kuitenkin ollut iso asia seksielämässämme? Mitä miehenä toivoisit tälläisessa tilanteessa? Mies ei vielä ainakaan ole sanallakaan sanonut negatiivisesti vielä tai painostanut, mutta voin kuvitella että varmasti harmittaa. Itsestä ainakin tuntuu vaikealta kun suuhoito on nyt yksipuolista :(

Kommentit (9)

Vierailija

Sä.voit vaikka huulilla hyväillä/liikuttaa kyrvän ulkopintaa..imeä palleja.suukotella.samalla kun runkkaat voit laittaa huulet ihan kyrvän päähän samalla hiukan imeä kiima nestettä.tossa nyt jotai.Itse tykkää miehenä taas tykkään antaa suuseksiä enempi.viälä kun on jotai seksiasuja käytössä.Myös voit antaa mieheless ihanan dildon show alkuu.piristää häntäki.omistako dildoja?

Vierailija

Käytä kieltä terskalla ja kädellä runkkaat, hyvältä sekin tuntuu. Mä voin tulla jeesaa, ni opit miten. Mulla on komea kulli.

Vierailija

Ei mikään ongelma. Minulla on sen verran iso terska ettei se mahdu naisystäväni suuhun, mutta kyllä meiötä 69 sujuu moitteetta. Nuoleminen ka pintaimu riittää.

Vierailija

Meilläkin oli pieni tauko suuseksissä, kun mulla oli paha ientulehdus ja hampaat särki. Vaimo hyppi jo melkein seinille, kun en voinut ollenkaan nuolla toosaa.

Menin hammaslääkäriin tietenkin ja siellä vedettiin kaikki mädät ylä- ja alaleuan hampaat pois ja nyt taas suuseksi onnistuu.

Vaimo tykkään nyt suuseksistä entistä enemmän, kun otan tekarit pois. Mulukkua pystyn antamaan nykyisin aika harvoin kun 65-vuotiaalla ei tahdo oikein tuo kalu seisoa aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli pieni tauko suuseksissä, kun mulla oli paha ientulehdus ja hampaat särki. Vaimo hyppi jo melkein seinille, kun en voinut ollenkaan nuolla toosaa.

Menin hammaslääkäriin tietenkin ja siellä vedettiin kaikki mädät ylä- ja alaleuan hampaat pois ja nyt taas suuseksi onnistuu.

Vaimo tykkään nyt suuseksistä entistä enemmän, kun otan tekarit pois. Mulukkua pystyn antamaan nykyisin aika harvoin kun 65-vuotiaalla ei tahdo oikein tuo kalu seisoa aina.

Ok, eli mikä tässä oli neuvona? :D Olen 30-vuotta nuorempi enkä vielä haluaisi hampaistani luopua kun aika tiukassa ovat. Itseasiassa olen kysynyt että eikö tuntuis kivemmalta jos ei olis hampaita mutta kuulema ei. Kiitos kuitenkin keskusteluun osallistumisesta. -Ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli mikä tässä oli neuvona? :D Olen 30-vuotta nuorempi enkä vielä haluaisi hampaistani luopua kun aika tiukassa ovat. Itseasiassa olen kysynyt että eikö tuntuis kivemmalta jos ei olis hampaita mutta kuulema ei. Kiitos kuitenkin keskusteluun osallistumisesta. -Ap-

Kunnon vaimo tekee kaikkensa, että mies nauttii. Tonnista buranaa vain 2-3 kpl:tta tuntia ennen suuseksiä, niin onnistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat