Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pimpsakarvoilla OIKEASTI väliä miehille?

Vierailija
14.11.2015 |

Tärkeä aihe, en tiedä pitäiskö sheivata vai ei... Toisaalta ei jaksais mutta en halua olla haiseva ällötys friikkikään miesten silmissä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä......siis sillä että niitä on.

Koska muuten naisella on vain reikä jota esitellä jalkojen välissä. Karvoituksen ansiosta naisella on enemmän mitä esitellä. Vähän sama juttu kuin se että nainen tykkää visuaalisestikin katsella enemmän isoa penistä kuin pientä.

Tosin se olisi tylsää jos kaikilla naisilla olisi kunnon pöheikkö siellä, joten on hyvä että osa sheivaa ja osa ei.

-M28.

Vierailija
2/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä väliä, jopa 29% miehistä tappaa itsensä pimppakarvojen takia.

Joten on kyse vakavasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Riippunee sekä miehestä että karvoituksesta. Jonkun blondin tai punapään siistityt pillukarvat voivat olla todella seksikäs näky, mutta sellainen puoleenväliin reittä kasvava musta pöheikkö ei sitten ehkä kuitenkaan.

Vierailija
4/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pesty, niin ei ole mitään väliä. Itseasiassa koen karvaisen jopa kiihottavammaksi nykyään, koska se alkaa olla niin harvinainen nähdä ja siksi jopa toivottava.

Vierailija
5/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että teille naisille tärkeää, mulle menee kaikki paitsi joku järjetön puska. Niin ja olen myös itse siisti ihminen, en esim ole parta ajamatta viikkoja ja pidän hygieniasta muutenkin huolta, käytän siistejä vaatteita jne.. Odotan naiselta myös samaa, perushygienia ja muut asiat kunnossa.

Vierailija
6/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ei. Ainut mies jolta olen tästä kysynyt on nykyinen mieheni. Olen sheivannut teini-ikäisestä asti ja sheivaan edelleen, mutta mies on sanonut, että nauttisi seksistä ihan yhtä paljon vaikka mulla olisikin karvoja. Ja tämä siis korkeakoulutetun ja hyvännäköisen kolmekymppisen miehen mielipide.

Vierailija
7/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on ja toisille ei.

Vierailija
8/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niillä on väliä. Pillun pitää maistua pillulle ja karvat lisäävät kiihottavuutta ja tuoksua. Mua naurattaa tää nykyajan karvafobia. Lampaat sanoo bää bää bää.

Vierailija
9/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimessä kuuluu olla karvoja, koska ne tekevät siitä ilmavamman, joten hengittää paremmin, eikä hikoile niin, sekä suojaa myös hiertymisellä.

Ei ne turhaan ole siellä vuosimiljoonien kuluessa jääneet sinne.

Vierailija
10/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pedofiilit himoitsevat karvattomia vartaloita.

Vierailija
11/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole kissan kokoinen pöheikkö housuissa, ei mitään väliä. Näppyinen posliini on oksettava.

M25

Vierailija
12/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tälle miehelle niillä ole mitään merkitystä ja hyvin vaikea kuvitella, että jotenkin voisi olla jotain merkitystä.

En tiedä haluaisinko itse olla sellaisen naisen kanssa, jolle olisi kovin suuri ongelma minun karvoitukseni.  Joten neuvoni on, että jos naisen pimpsakarvat ovat miehelle ongelma, niin tuskin tuo miekkonen on muutenkaan sinun arvoisesi. Ei hyvä parisuhde ole minulla, ainakaan toistaiseksi ole ollut karvan varassa tai sama monikossa: karvojen varassa - kiinni.

Vierailija
13/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan pedofiilit himoitsevat karvattomia vartaloita.

Joopajoo. :D

Näistä asioista on miljoona eri mielipidettä.... Mun exän mielestä siistytty riitti, ja nykynen tykkää rehellisesti enemmän posliinista. Mä myös kallistun posliinin nimeen. Aina en tietty jaksa sheivailla, mut kun kasvaa niin ällöttää niin paljon, et on pakko sheivata pois. :D Eri asia tosiaan jos ois jotain vaaleaa ja hentoa karvaa, sitten en olisi koko ajan sheivaamassa.

Vierailija
14/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä nimenomaan kiihottaa, että niitä on.

Vierailija
15/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Se on luonnollista. Mä en usko tutoa ällötysteoriaa. Miehen kalun  ympärillä tuoksuvat karvat ovat kiihottavia. Lapsen ja aikusen ero on juurikin karvat. Posliinivehkeet on aivan naurettavan ja kynityn näköisiä.

Vierailija
16/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siistitty pikkutupsu tai posliini on minun mielestäni kiihottavampi kuin täysin rehottava pimpinkarvoitus.

Mies vm. 1972

Vierailija
17/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Se on luonnollista. Mä en usko tutoa ällötysteoriaa. Miehen kalun  ympärillä tuoksuvat karvat ovat kiihottavia. Lapsen ja aikusen ero on juurikin karvat. Posliinivehkeet on aivan naurettavan ja kynityn näköisiä.

Jos sun mielestä lapsen ja aikuisen alapää on samannäköinen ilman karvoja, niin kyllä sun päässä on jotain vikaa, anteeksi vain :(

Vierailija
18/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sheivaa.

Vierailija
19/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä......siis sillä että niitä on.

Koska muuten naisella on vain reikä jota esitellä jalkojen välissä. Karvoituksen ansiosta naisella on enemmän mitä esitellä. Vähän sama juttu kuin se että nainen tykkää visuaalisestikin katsella enemmän isoa penistä kuin pientä.

Tosin se olisi tylsää jos kaikilla naisilla olisi kunnon pöheikkö siellä, joten on hyvä että osa sheivaa ja osa ei.

-M28.

Mun mies rakastaa kun mulla on sileä pimppi. Tykkää kun olen täysin posliini, johtuu ehkä kanssa siitä että mulla on pieni ns viivapillu ja hänen mielestä se on kaunis ja näkyy kunnolla kun sheivaa. Että kaikki miehet ei ajattele niinkuin sinä, olemme kaikki erilaisia. 😊 Nuoret miehet tuntuu tykkäävän sileästä posliinista tai ainakin siistitystä puskasta, siitä päätellen mitä oon kuullu ja oma mies kertonu äijien jutuista. Ei tietenkään heistäkään kaikki. Mutta AP älä stressaa, sun alapää on sun alapää ja pidät sitä just niinku haluut ja tykkäät. Tuskin miehet sua friikkinä pitää karvojenkaan kanssa, ihan luonnollista.

Vierailija
20/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siistitty pikkutupsu tai posliini on minun mielestäni kiihottavampi kuin täysin rehottava pimpinkarvoitus.

Mies vm. 1972

No mitä vittua jonkun 40-vuotiaan kaljamahan mielipiteellä on tässä asiassa? Oletko ikinä edes nähnyt vittua livenä? :D