Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pimpsakarvoilla OIKEASTI väliä miehille?

Vierailija

Tärkeä aihe, en tiedä pitäiskö sheivata vai ei... Toisaalta ei jaksais mutta en halua olla haiseva ällötys friikkikään miesten silmissä.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

On väliä......siis sillä että niitä on.

Koska muuten naisella on vain reikä jota esitellä jalkojen välissä. Karvoituksen ansiosta naisella on enemmän mitä esitellä. Vähän sama juttu kuin se että nainen tykkää visuaalisestikin katsella enemmän isoa penistä kuin pientä.

Tosin se olisi tylsää jos kaikilla naisilla olisi kunnon pöheikkö siellä, joten on hyvä että osa sheivaa ja osa ei.

-M28.

Vierailija

Vaikea sanoa. Riippunee sekä miehestä että karvoituksesta. Jonkun blondin tai punapään siistityt pillukarvat voivat olla todella seksikäs näky, mutta sellainen puoleenväliin reittä kasvava musta pöheikkö ei sitten ehkä kuitenkaan.

M33

Jos se on pesty, niin ei ole mitään väliä. Itseasiassa koen karvaisen jopa kiihottavammaksi nykyään, koska se alkaa olla niin harvinainen nähdä ja siksi jopa toivottava.

Vierailija

Tuntuu, että teille naisille tärkeää, mulle menee kaikki paitsi joku järjetön puska. Niin ja olen myös itse siisti ihminen, en esim ole parta ajamatta viikkoja ja pidän hygieniasta muutenkin huolta, käytän siistejä vaatteita jne.. Odotan naiselta myös samaa, perushygienia ja muut asiat kunnossa.

Vierailija

Oman kokemukseni mukaan ei. Ainut mies jolta olen tästä kysynyt on nykyinen mieheni. Olen sheivannut teini-ikäisestä asti ja sheivaan edelleen, mutta mies on sanonut, että nauttisi seksistä ihan yhtä paljon vaikka mulla olisikin karvoja. Ja tämä siis korkeakoulutetun ja hyvännäköisen kolmekymppisen miehen mielipide.

Vierailija

Tottakai niillä on väliä. Pillun pitää maistua pillulle ja karvat lisäävät kiihottavuutta ja tuoksua. Mua naurattaa tää nykyajan karvafobia. Lampaat sanoo bää bää bää.

Vierailija

Emättimessä kuuluu olla karvoja, koska ne tekevät siitä ilmavamman, joten hengittää paremmin, eikä hikoile niin, sekä suojaa myös hiertymisellä.

Ei ne turhaan ole siellä vuosimiljoonien kuluessa jääneet sinne.

Vierailija

Ei ainakaan tälle miehelle niillä ole mitään merkitystä ja hyvin vaikea kuvitella, että jotenkin voisi olla jotain merkitystä.

En tiedä haluaisinko itse olla sellaisen naisen kanssa, jolle olisi kovin suuri ongelma minun karvoitukseni.  Joten neuvoni on, että jos naisen pimpsakarvat ovat miehelle ongelma, niin tuskin tuo miekkonen on muutenkaan sinun arvoisesi. Ei hyvä parisuhde ole minulla, ainakaan toistaiseksi ole ollut karvan varassa tai sama monikossa: karvojen varassa - kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan pedofiilit himoitsevat karvattomia vartaloita.

Joopajoo. :D

Näistä asioista on miljoona eri mielipidettä.... Mun exän mielestä siistytty riitti, ja nykynen tykkää rehellisesti enemmän posliinista. Mä myös kallistun posliinin nimeen. Aina en tietty jaksa sheivailla, mut kun kasvaa niin ällöttää niin paljon, et on pakko sheivata pois. :D Eri asia tosiaan jos ois jotain vaaleaa ja hentoa karvaa, sitten en olisi koko ajan sheivaamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itseä nimenomaan kiihottaa, että niitä on.

Nimenomaan. Se on luonnollista. Mä en usko tutoa ällötysteoriaa. Miehen kalun  ympärillä tuoksuvat karvat ovat kiihottavia. Lapsen ja aikusen ero on juurikin karvat. Posliinivehkeet on aivan naurettavan ja kynityn näköisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat